Een kusje is ook lief. Ontbijtje is ook lief. Een keertje voor je koken is ook lief. Etc etc etc etcquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke
het is wel heel groot
maar wel lief van hem
Na 5 jaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kan ook
ik zou dat op een gegeven moment wel zeggen dan tegen hem
Ja af en toe als het onverwachts is. Maar iedere maand en er dan zo mee koketterenquote:
Ja wat, waarom is zwanger zijn ineens een vrijbrief voor iedereen om iemand zn buik aan te raken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Dat heb je van die vriend van Nicolette van Dam zeker"
[..]
Crackproblemen dit.
ja okequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een kusje is ook lief. Ontbijtje is ook lief. Een keertje voor je koken is ook lief. Etc etc etc etc
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke
maar maar maar
zeg ook niet dat ik het zou willen
Omdat je buik dan ineens fucking raar gaat doen. Als je oor dik werd wilden mensen je oor aanraken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wat, waarom is zwanger zijn ineens een vrijbrief voor iedereen om iemand zn buik aan te raken?
het op fb zetten vind ik ook overdreven hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja af en toe als het onverwachts is. Maar iedere maand en er dan zo mee koketterenbinnen 5 jaar zijn ze gescheiden let maar op
Huh maar hoe weten andere mensen dan dat je een tof leven hebt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
het op fb zetten vind ik ook overdreven hoor
kijk dit danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:41 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, ik zie het op haar Facebook ook. Ze is dus hoogzwanger, nou leuk enzo. Maar waarom gaat dan ineens iedereen je buik aanraken. Ik word echt helemaal gek als iedereen ineens mn buik gaat aanraken als ik zwanger ben hoor
!
Dan zou ik het leuker vinden om in die 8 jaar en 3 maanden niks te doen en dan na 8 jaar en 4 manden met 100 rozen aan te komenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Na 8 jaar en vier maanden. "Honderd is wel genoeg".
ja dat is pas vetquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik het leuker vinden om in die 8 jaar en 3 maanden niks te doen en dan na 8 jaar en 4 manden met 100 rozen aan te komen
Krijg je ook nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke
maar maar maar
zeg ook niet dat ik het zou willen
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk dit dan
ik had bijne een real life emogif gezicht
[ afbeelding ]
Mn moeder had ooit een oor met pus, niemand die 't aanraakte!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je buik dan ineens fucking raar gaat doen. Als je oor dik werd wilden mensen je oor aanraken.
"toet"quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk dit dan
ik had bijne een real life emogif gezicht
[ afbeelding ]
Dat is het ook. Als je iedere maand doet is alle lol er af maar als het niet gebeurt is het toch kut.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik het leuker vinden om in die 8 jaar en 3 maanden niks te doen en dan na 8 jaar en 4 manden met 100 rozen aan te komen
Sowieso het na 1 maand `vieren''quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het ook. Als je iedere maand doet is alle lol er af maar als het niet gebeurt is het toch kut.
denk dat ie daarom subtiel is begonnen met een roosje ja tochquote:
ohquote:
Met haar creditcardquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
denk dat ie daarom subtiel is begonnen met een roosje ja toch
toen werd zij rijk en kon hij met haar geld rozen voor haar kopen
Dit. Hoef je niet op Facebook te zetten en feest te geven of zo maar even realisatie?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind even stilstaan bij één maand wel leuk, gewoon met zn tweetjes. En dan puur en alleen omdat het de eerste maand is dat je 'iets' hebt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |