Tuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een maand iets hebt is een roosje geven toch best lief?
eerste jaar, eerste 5 jaar, eerste 10 jaar, eerste 20 jaar, eerste 25 jaar en eerste 50 jaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind even stilstaan bij één maand wel leuk, gewoon met zn tweetjes. En dan puur en alleen omdat het de eerste maand is dat je 'iets' hebt
.
Crack en ik feliciteren elkaar elke maand als een van ons er aan denkt. Ongeveer 50/50 laatste tijd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar ik moet dan altijd denken aan die msn-namen![]()
Weekjuh met m`n schatje, gefeliciteerd lieverd (L) (K)
Gefeliciteerd?![]()
Als dat jouw manier is, dan doe jij het zoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerste jaar, eerste 5 jaar, eerste 10 jaar, eerste 20 jaar, eerste 25 jaar en eerste 50 jaar
Weten jullie dan de exacte datum nog vanaf wanneer jullie "echt" iets hadden?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack en ik feliciteren elkaar elke maand als een van ons er aan denkt. Ongeveer 50/50 laatste tijd.
Ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weten jullie dan de exacte datum nog vanaf wanneer jullie "echt" iets hadden?
Ja ik weet niet, er met zn tweetjes bij stil staan is heel lief hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack en ik feliciteren elkaar elke maand als een van ons er aan denkt. Ongeveer 50/50 laatste tijd.
Na 2,5-3 jaar (weet niet meer hoe lang het was) nog? Knap.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.het moment dat we zeiden "eigenlijk hebben we al lang echt iets hè? Oké, dan pakken we de datum van vandaag".
Dan ia het nog allemaal nieuw en leuk ook. Maar iedere maand een bos rozenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind even stilstaan bij één maand wel leuk, gewoon met zn tweetjes. En dan puur en alleen omdat het de eerste maand is dat je 'iets' hebt
.
2,5 en een beetje.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na 2,5-3 jaar (weet niet meer hoe lang het was) nog? Knap.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ia het nog allemaal nieuw en leuk ook. Maar iedere maand een bos rozendaar is toch alle spontaniteit af.
Neem ik bloemen voor sof mee is het van "die mag je pas over vijf dagen geven![]()
je bent de datum vergeten
![]()
hou je niet meer van me, ik wel scheiden
![]()
![]()
"
Hahahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ia het nog allemaal nieuw en leuk ook. Maar iedere maand een bos rozendaar is toch alle spontaniteit af.
Neem ik bloemen voor sof mee is het van "die mag je pas over vijf dagen geven![]()
![]()
![]()
![]()
"
bloemen mee nemen spontaan is wel liefquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
"
Ok, ik ga nog even doorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
2,5 en een beetje.
En nu genoeg met deze onzin. Ik vind dit tof en eng.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen Tchock en ik net iets hadden. Tchock nog zo'n jonge toetie.
Baby darling doll face honey
ik ga nooit een relatie nemenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als dat jouw manier is, dan doe jij het zo.
Oef. Herkenbaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
"
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:53 schreef Crack_ het volgende:
kjoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen Tchock en ik net iets hadden. Tchock nog zo'n jonge toetie.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2014 19:54:08 ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:53 schreef Crack_ het volgende:
awSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen Tchock en ik net iets hadden. Tchock nog zo'n jonge toetie.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
wowquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoorde weleens van iemand die zijn slapende vriendin in de auto meenam naar Parijs. En toen ze wakker werd waren ze daar, heel romantisch en shit
Ik geloof er alleen niet veel van
Liefquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:53 schreef supersof het volgende:
ik neem wel eens bloemen mee voor mijn moeder![]()
voor drie euro bij de albert heijn op het station als ik toch aan het wachten ben op mijn bus
Oh, ja dat kan ook natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoorde weleens van iemand die zijn slapende vriendin in de auto meenam naar Parijs. En toen ze wakker werd waren ze daar, heel romantisch en shit
Ik geloof er alleen niet veel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |