SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Die Diana Rigg vond ik wel erg sterk in de serie. Ken haar verder niet, maar ze maakte met weinig screentime toch een memorabel karakter.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:14 schreef Slayage het volgende:
Lena Headey, Peter Dinklage en Diana Rigg (oma tyrel) genomineerd voor een emmy
Ja opzich wel, maar de man zegt het vooral omdat hij dan meer tijd heeft voor zijn boeken. Voor een film moeten de komende seizoenen populair blijven, en voor een film moet je ook een miljoenenpubliek trekken. De vraag is of HBO daar brood in ziet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:35 schreef Slayage het volgende:
aan het einde van de serie een got film? zou tof zijn!
http://www.mtv.com/news/1(...)ie-george-rr-martin/
En de showrunners, de regisseur van aflevering 9 en de componist ook!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:14 schreef Slayage het volgende:
Lena Headey, Peter Dinklage en Diana Rigg (oma tyrel) genomineerd voor een emmy
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Voor een film moeten de komende seizoenen populair blijven, en voor een film moet je ook een miljoenenpubliek trekken. De vraag is of HBO daar brood in ziet.
Tsjonge, wat enorm grappig zeg.quote:
spoiler! ik wist helemaal niet dat Jimmy lannister dood is.quote:
vraag me af wat er was tijdens ep7 van het vierde seizoen waardoor die dip werd veroorzaaktquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zit wel goed denk ik maar een film hoeft voor mij echt niet.![]()
De commotie online na de Red Wedding zal het deels verklaren denk ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:29 schreef DO2 het volgende:
Toch bijzonder dat er na elk seizoen 'n aanzienlijke groei is. En de enorme sprong van seizoen 3 naar 4 is ook opvallend. Je zou eerder verwachten dat er na 3 seizoenen wel wat stagnatie optreedt, niet?
Je bedoelt 6, denk ik?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
vraag me af wat er was tijdens ep7 van het vierde seizoen waardoor die dip werd veroorzaakt
dan hechten ze veel waarde aan moeders in de vs als dat zo isquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je bedoelt 6, denk ik?
Zou moederdag kunnen zijn.
Wat mij nog meer verbaast, is dat het een van de laagst beoordeelde afleveringen is. Dat was de aflevering van Tyrion's rechtzaak. Zeker aangezien het beoordelingen van critici zijn, niet van kijkers die alleen maar tepels en slagaders willen.
Nou moet ik wel zeggen dat dat nog steeds heel positief was.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan hechten ze veel waarde aan moeders in de vs als dat zo is
laagtst beoordeelde afleveringen? vaag...
quote:
Vetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:39 schreef Skillstorm het volgende:
De Tyrells hebben blijkbaar een eigen chipsmerk:
[ afbeelding ]
Vandaag gezien.
Kende je dat nog niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:39 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gezien.
Dure maar wel lekkere chips.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:39 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gezien.
Boek 2 er wel bij dan zeker.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Slayage het volgende:
ik wil ook zon verjaardagstaart
[ afbeelding ]
Denk je boeken te krijgen, blijkt het een taart te zijnquote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, da's wel een sterk staaltje taart bakken zeg, heel gaaf!quote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Diana Rigg - Emma Peelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die Diana Rigg vond ik wel erg sterk in de serie. Ken haar verder niet, maar ze maakte met weinig screentime toch een memorabel karakter.
Ja die heb ik ooit meegenomen voor GOT avond.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:39 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gezien.
The drowned god?quote:
Nice!quote:Op maandag 14 juli 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die heb ik ooit meegenomen voor GOT avond.
Dat, oplus kasteelbier, gulden draek en la chouffe (want dwerg)
Nou ik was gisteren in de bioscoopquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zit wel goed denk ik maar een film hoeft voor mij echt niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en toen dacht ik toch wel even bij mezelf, wat zou het tof zijn om GoT in 3D te kunnen zien.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:28 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nou ik was gisteren in de bioscoopNu je het zegt... Ik ben niet zo'n voorstander van een filmversie, maar GoT een keertje in 3D kunnen zien zou toch wel echt heel tof zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en toen dacht ik toch wel even bij mezelf, wat zou het tof zijn om GoT in 3D te kunnen zien.
Tails tell tales
Die ligt onderaan.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die heb ik ooit meegenomen voor GOT avond.
Dat, oplus kasteelbier, gulden draek en la chouffe (want dwerg)
pleurt op, ik boycot 3d en dan gaan ze een got film 3 d maken, kan je weggooienquote:Op maandag 14 juli 2014 15:28 schreef Gwywen het volgende:
en toen dacht ik toch wel even bij mezelf, wat zou het tof zijn om GoT in 3D te kunnen zien.
is dat een spoiler ?quote:
ze kan beter dansen dan haar "zus"quote:
Ja! Ze laat zich bekeren en trouwt met Balonquote:
NOOOOOOO!!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Ze laat zich bekeren en trouwt met Balon
we do not sow vette mottoquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:26 schreef VeX- het volgende:
En toch vind blijf ik het motto, het familiewapen en de denkwijze van de Greyjoys een van de vetste vinden.
Bij velen staat er "Sworn to..." ipv een motto.quote:
Dat is het nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want als dat "sworn to..." hun echte mottot is dan vind ik t maar suffe huizen
Dat dacht ik al. Gelukkig maarquote:
Heb van een aantal huizen nog niks gezien.quote:
Als je zelfs goed oplet zie je dat er enkelen helemaal niet kloppen, pak Bolton, één van de bekende houses die niet kloppen, dat is niet het logo van Bolton, dit lijkt fan made meuk met moto's die nergens op slaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij velen staat er "Sworn to..." ipv een motto.
Ik neem aan dat ze geen eigen motto hebben of dat dat onbekend is, en dat dit er dan maar ingezet is?
Want als dat "sworn to..." hun echte mottot is dan vind ik t maar suffe huizen
Ik vond die idd wat raar, al dacht ik meteen aan zo'n flayed man zeg maar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Als je zelfs goed oplet zie je dat er enkelen helemaal niet kloppen, pak Bolton, één van de bekende houses die niet kloppen, dat is niet het logo van Bolton, dit lijkt fan made meuk met moto's die nergens op slaan.
Ik dacht gelezen te hebben dat het logo van Bolton in de serie niet overeen komt met het logo zoals beschreven in de boeken. Kan het fout hebben, maar toch.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Als je zelfs goed oplet zie je dat er enkelen helemaal niet kloppen, pak Bolton, één van de bekende houses die niet kloppen, dat is niet het logo van Bolton, dit lijkt fan made meuk met moto's die nergens op slaan.
Filmpje dan maar?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:21 schreef planethugo het volgende:
de leuke plaatjes zijn op dus nu wordt maar alles dat met got te maken heeft gepost zo te zien
quote:
Yup, veel toffer dan de seriequote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:07 schreef Rossdale het volgende:
Ben halverwege het eerste boek, maar nu alle historie te lezen wordt de gehele onderlinge verhouding tussen de verschillende huizen enz. ineens veel duidelijker voor me![]()
Die zijn er. Je houdt blijkbaar ook niet van internetten want dit is toch niet moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:31 schreef Sevenne het volgende:
Ik hou niet echt van lezen maar wel van GOT.. Vind het jammer dat de series voorbij zijn en wil graag meer eromheen leren. Maar ik zie echt er tegenop om die enorme boeken te verslinden, zijn er geen audiobooks van ofzo?
Zelfs IK met m'n vmbo lees ze.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Die zijn er. Je houdt blijkbaar ook niet van internetten want dit is toch niet moeilijk te vinden.
Hoog opgeleid = veel studeren = veel boeken lezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ja, want je moet ook echt van lezen houden als je hoog opgeleid bent
Voor de meeste hogere opleidingen geldt dat inderdaad, maar dat betekent nog niet dat je dan ook lezen leuk vindt...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoog opgeleid = veel studeren = veel boeken lezen.
Hap hap hapquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Voor de meeste hogere opleidingen geldt dat inderdaad, maar dat betekent nog niet dat je dan ook lezen leuk vindt...
Over in hokjes denken gesproken...
Natuurlijk, je mist veel als je alleen de serie bekijkt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:42 schreef FUUUU het volgende:
Ik overweeg de box set boeken 1 - 5 aan te schaffen via bol voor 35eu. Is het de moeite waard deze te lezen als je de serie & extra's al hebt gezien?
Dan kunnen ze dus ook juist als saai ervaren wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoog opgeleid = veel studeren = veel boeken lezen.
Dan is ASOIAF een makkie
Verschilt wel per boek. Ik had bijvoorbeeld erg veel moeite om door A Feast for Crows heen te komen, maar A Storm of Swords had ik binnen no time uit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik lees ze in het engels, maar ondanks dat het spannend is leest het niet heel erg snel en vlot vind ik.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:42 schreef FUUUU het volgende:
Ik overweeg de box set boeken 1 - 5 aan te schaffen via bol voor 35eu. Is het de moeite waard deze te lezen als je de serie & extra's al hebt gezien?
Boek 1/2/3 had ik binnen een paar weken uit. Ik zit nu ook al maanden te worstelen met 4quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Verschilt wel per boek. Ik had bijvoorbeeld erg veel moeite om door A Feast for Crows heen te komen, maar A Storm of Swords had ik binnen no time uit.
Hmm, ik heb dat al bij het eerste boekquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Verschilt wel per boek. Ik had bijvoorbeeld erg veel moeite om door A Feast for Crows heen te komen, maar A Storm of Swords had ik binnen no time uit.
Ook niet met de kennis van de serie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, ik heb dat al bij het eerste boek
Eerste boek had ik het ook, maar dat kwam vooral omdat ik toen al het eerste seizoen van de serie had gezien. Dat verschilde toen nog niet zoveel met elkaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, ik heb dat al bij het eerste boek
Nou, dan moet ie ook maar gewoon door de moondoor heen. Zijn ze samenquote:
Nou vooral met de kennis van de serie vind ik het moeilijker. Bijvoorbeeld wanneer ze voor het eerst naar de Eyrie gaan en tot in detail hun reis naar boven wordt uitgelegd. Dit is heel anders dan wat ik me uit de serie kan herinneren en dit maakt het lezen wat minder snel voor mij. Ik probeer in mijn hoofd dan vooral voor te stellen hoe het er uit zou moeten zien en wat het verschil is met het beeld dat ik daar reeds van heb.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ook niet met de kennis van de serie?![]()
Dat vond ik wel een pluspunt. Lijkt me anders wel moeilijk in komen, met al die namen, huizen en verhaallijnen anders..
GRRM en z'n fillersquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Het lijkt mij vooral, zoals bij erg veel fantasy reeksen, ellenlange passages over de kleding, bloemen, gebouwen, het voedsel, de wapens etc om een bepaald beeld op te roepen. Ja dat noem ik veel details, maar dat noem ik niet veel diepgang.
Correct me if I'm wrong, want deze reeks ban ik dus zelf nog niet aan begonnen (omdat mijn ervaringen met fantasy reeksen niet positief zijn. De kern vind ik leuk, maar het is zooooo fokking veel "filler" om er maar 1000 pagina's uit te slepen).
Ik had het dus andersomquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou vooral met de kennis van de serie vind ik het moeilijker. Bijvoorbeeld wanneer ze voor het eerst naar de Eyrie gaan en tot in detail hun reis naar boven wordt uitgelegd. Dit is heel anders dan wat ik me uit de serie kan herinneren en dit maakt het lezen wat minder snel voor mij. Ik probeer in mijn hoofd dan vooral voor te stellen hoe het er uit zou moeten zien en wat het verschil is met het beeld dat ik daar reeds van heb.
En bij een hoop namen heb ik natuurlijk gezichten van acteurs en bij sommigen totaal niet meer (ook al weer een aantal jaar geleden sinds ik karakters uit seizoen 1 heb gezien natuurlijk).
Ik denk dat het boek makkelijker te lezen zou zijn zonder voorkennis, puur ook omdat ik nu al weet welke namen ik nog vaker tegen ga komen en welke niet
Sorryquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:33 schreef Rossdale het volgende:
Nee nee, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het leuk om te lezen, het leest alleen langzaamEen normale thriller van Clancy ofzo daar ben ik zo doorheen. Dit duurt gewoon veel langer, niet dat het erg is
Ik denk dat de boeken juist zo populair zijn omdat het, in tegenstelling tot andere fantasy, prettig weg leest. De focus ligt meer op de personages dan het epische, overkoepelende plot.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Het lijkt mij vooral, zoals bij erg veel fantasy reeksen, ellenlange passages over de kleding, bloemen, gebouwen, het voedsel, de wapens etc om een bepaald beeld op te roepen. Ja dat noem ik veel details, maar dat noem ik niet veel diepgang.
Correct me if I'm wrong, want deze reeks ban ik dus zelf nog niet aan begonnen (omdat mijn ervaringen met fantasy reeksen niet positief zijn. De kern vind ik leuk, maar het is zooooo fokking veel "filler" om er maar 1000 pagina's uit te slepen).
De Berg die Rijdtquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Theon GrauwvreugdHad alleen Game Of Thrones in het Nederlands. Daarna uit ergernis maar de Engelse delen opgepikt.
Hij heet gewoon Jon hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
De Berg die Rijdt.
Uienridder.
Jan Sneeuw.
Pinkje.
Hier op FOK! houden we de mythe in ere dat het Jan isquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:22 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hij heet gewoon Jon hoor
Maar de rest is wel echt__
Ramsey Bolton heet Rammert
Maar behalve die namen, waar je aan went, is het niet vervelend hoor.
Ik vind het makkelijker lezen, vooral omdat ik bijna alleen lees in trein, waar het vaak gehorig is.
En als het gehorig is kan je opeens minder goed Engels?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:22 schreef So_Surreal het volgende:
Ik vind het makkelijker lezen, vooral omdat ik bijna alleen lees in trein, waar het vaak gehorig is.
Dat is raar? Heeft gewoon met concentratie te maken hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:28 schreef ems. het volgende:
[..]
En als het gehorig is kan je opeens minder goed Engels?
Dat heb ik alleen als ik zelf iets moet oplossen zoals sommen oid. Bij lezen is het gewoon informatie binnenkrijgen, net als popcorn naar binnen gooien zeg maarquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is raar? Heeft gewoon met concentratie te maken hoor
Heeft inderdaad met concentratie te maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:28 schreef ems. het volgende:
[..]
En als het gehorig is kan je opeens minder goed Engels?
Dat had ik juist bij het vijfde boek.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Boek 1/2/3 had ik binnen een paar weken uit. Ik zit nu ook al maanden te worstelen met 4Nog een paar hoofdstukken, dan kan ik eindelijk door.
Ja, net zoals we Syrio niet dood hebben zien gaan..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:05 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zag Sandor Clegane (The Hound) in de OP staan als dood. Maar ik heb hem niet dood zien gaan, Arya heeft hem achtergelaten dus zijn lot is onbekend.
In boek 4 vind ik alleenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat had ik juist bij het vijfde boek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk om te lezen. De rest is dodelijk saai..
In boek 5 zitten betere POV's, dat kan niet tegenvallen denk ik dan.
Misschien leeft hij ook nog, waarom zouden ze anders zijn dood niet in detail uitzenden? Doen ze vaak genoeg met andere personages.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja, net zoals we Syrio niet dood hebben zien gaan..
Omdat het geen belangrijk personage is/was.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien leeft hij ook nog, waarom zouden ze anders zijn dood niet in detail uitzenden? Doen ze vaak genoeg met andere personages.
Je hebt een hele waslijst van onbelangrijke mensen die we uitgebreid in de serie zien sterven. Hem zien we niet sterven, en hij versloeg met gemak een paar kingsguards met een houten zwaard.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:32 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Omdat het geen belangrijk personage is/was.
Dat Syrio dood is, is ook bevestigd door HBO.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je hebt een hele waslijst van onbelangrijke mensen die we uitgebreid in de serie zien sterven. Hem zien we niet sterven, en hij versloeg met gemak een paar kingsguards met een houten zwaard.
Dat is hetzelfde met The Hound, ik zie hem niet doodgaan dus geloof dan ook niet dat die dood is.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
In boek 4 vind ik alleenWacht maar tot je Danearys gaat lezen in 'a dance with dragons', dat is pas een aanrader vlak voor het slapen gaan! Succes gegarandeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk om te lezen. De rest is dodelijk saai..
In boek 5 zitten betere POV's, dat kan niet tegenvallen denk ik dan.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Gaat ze eindelijk eens een keer wat doen dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Danearys gaat lezen in 'a dance with dragons', dat is pas een aanrader vlak voor het slapen gaan! Succes gegarandeerd.
Zo slaapverwekkend bedoeld hijquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gaat ze eindelijk eens een keer wat doen dan?
Is dat in ADWD part 2 ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Danearys gaat lezen in 'a dance with dragons', dat is pas een aanrader vlak voor het slapen gaan! Succes gegarandeerd.
Nee, ADWD is als 1 boek geschreven. Vanwege de dikte is het in sommige versies gesplitst in 2 delen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Is dat in ADWD part 2 ?
Ben nu nog bezig met ADWD part 1 en daar gaat het ook al over Dan.
En wordt part 2 weer geografisch van part 1 gescheiden ?
Hmm ik heb ADWD als 2 delenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:38 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Nee, ADWD is als 1 boek geschreven. Vanwege de dikte is het in sommige versies gesplitst in 2 delen.
Oke, als ze die dood bevestigd hebben dan zal het zo zijn. Ik ga die dingen ook nooit opzoeken, heb ik 1x gedaan en toen zag ik dat Robb Stark dood zou gaan. Verpeste het effect van de Red Wedding bij mij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat Syrio dood is, is ook bevestigd door HBO.
The Hound niet, maar heb ook geen zin om het op te zoeken, aangezien ik nog bezig ben met de boeken.
Part 1 en Part 2? Bij mij is elk deel gewoon 1 boekquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:25 schreef So_Surreal het volgende:
Is dat in ADWD part 2 ?Ben nu nog bezig met ADWD part 1 en daar gaat het ook al over Dan.En wordt part 2 weer geografisch van part 1 gescheiden ?Zoals het gedaan is met ADWD part 1 en het boek daarvoor
Beste personage in de serie IMOquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, of iemand nou dood is of niet. Lekker interessant.
Op dit moment is hij uit de serie geschreven. Hij heeft een (voorlopig) einde gekregen.
Daarnaast is Arya een POV karakter. Zodra zij weg gaat (zowel bij Syrio als bij Sandor) zien we niet meer wat er gebeurt. Wat ik zelf wel een leuk mechanisme vind. Op die manier weet je niet veel meer dan de karakters zelf.
Ik zou het jammer vinden als de Hound niet terugkeert, want hij was een tof karakter. Maar het geeft wel ruimte aan andere karakters om te shinen.
Ik heb de NL versie, misschien daarom.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Part 1 en Part 2? Bij mij is elk deel gewoon 1 boek
Jaj!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt fappen op de Sands komend seizoenquote:
14/15 joh, doe normaalquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:59 schreef So_Surreal het volgende:
Yeey, een lekkerdere Myrcella Baratheon
Sowieso, ik vind die Aziatische (Nymeria Sand/Jessica Henwick) wel wat hebben!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wordt fappen op de Sands komend seizoen
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jaj!
Maar waar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuk dat iemand uit de Pirates-reeks een character heeft met de naam Sparrowquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
En deze man is ook fucking goed:
[ afbeelding ]
Het liedje "Alfie" gaat over hem.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:16 schreef McNulty het volgende:
Ben ik nou de enige die niet wist dat Theon Greyjoy en Lilly Allen broer en zus zijn?
[ afbeelding ]
Veel nieuwe namen (ik heb de boeken niet gelezen). Alleen begrijp ik niet waarom ze zoiets op Comic-Con laten zien. Draait Comic-Con niet om fucking comics?quote:
Ze lijken dan ook totaal niet op elkaarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:16 schreef McNulty het volgende:
Ben ik nou de enige die niet wist dat Theon Greyjoy en Lilly Allen broer en zus zijn?
[ afbeelding ]
Neuh. Het is altijd ook echt een tv ding.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Veel nieuwe namen (ik heb de boeken niet gelezen). Alleen begrijp ik niet waarom ze zoiets op Comic-Con laten zien. Draait Comic-Con niet om fucking comics?
Comic con trekt ook boekenwormen aan, die zijn vaak fans van het eerste uur van zulke verfilmingen. Daar worden ze getracteerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Veel nieuwe namen (ik heb de boeken niet gelezen). Alleen begrijp ik niet waarom ze zoiets op Comic-Con laten zien. Draait Comic-Con niet om fucking comics?
Ik vergelijk Lilly's hoofd dan ook niet automatisch met iedereen. Sterker nog ik denk vrijwel nooit aan haar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze lijken dan ook totaal niet op elkaar
Ik ken dat hele mens niet eens.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vergelijk Lilly's hoofd dan ook niet automatisch met iedereen. Sterker nog ik denk vrijwel nooit aan haar.
Ik volg je niet meer. Was je nou sarcistisch met dat ze niet opelkaar leken?quote:
Nee ik was serieusquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer. Was je nou sarcistisch met dat ze niet opelkaar leken?
Oh, my bad.quote:
Aaaaw yeaaaaahquote:
San Diego Comic-Con is wel ietsje groter dan dat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wordt zelfs nieuws op FOK! Games gepost wat van de SD CC komt.quote:Originally showcasing primarily comic books and science fiction/fantasy related film, television, and similar popular arts, the convention now includes a larger range of pop culture and entertainment elements across virtually all genres, including horror, animation, anime, manga, toys, collectible card games, video games, webcomics, and fantasy novels.
Pirates of the Caribbean nooit gezien? Daar ken ik in elk geval Jonathan Price vanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
De namen van de acteurs zeggen me niks. Maar goed, de namen van het gros van de acteurs in de serie zeggen me niks.
Maar we krijgen dus meer focus op Dorne. Ik ben benieuwd.
1 van die films 3 keer hetzelfde stuk proberen te kijken en alle 3 de keren in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Pirates of the Caribbean nooit gezien? Daar ken ik in elk geval Jonathan Price van
Zij zou bijna het zusje van Theon gaan spelen in GoT. Totdat ze in de script las dat haar real life broertje haar bij haar private place moest betasten. Toen had ze zoiets van: laat maarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:16 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of dat lulkoek was of dat ze het echt meende (dat ze was gevraagd).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:15 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Zij zou bijna het zusje van Theon gaan spelen in GoT. Totdat ze in de script las dat haar real life broertje haar bij haar private place moest betasten. Toen had ze zoiets van: laat maar
Only in GoT.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:15 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Zij zou bijna het zusje van Theon gaan spelen in GoT. Totdat ze in de script las dat haar real life broertje haar bij haar private place moest betasten. Toen had ze zoiets van: laat maar
Hold your horses. Sommige karakters moet je gewoon eerst zien binnen de GoT setting.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:54 schreef VeX- het volgende:
Mweh, vind nou niet dat er echt iemand uitspringt qua karakters. Dat je echt denkt van, dat wordt een baas.
Een Oberyn type. Waarom moesten ze hem nou afmaken..
Dat viel mij ook al op toen ik het herkeek. Ik was bij de eerste keer kijken een beetje verdwaald. Zoveel namen en gezichten en iedereen lijkt op elkaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:01 schreef Re het volgende:
S01 weer aan het kijken, er gaat echt geen conversatie ongerefereerd naar de toekomst zeg. Oh en Beric die van Ned de opdracht kreeg om de Mountain op te pakken... dacht dat hij al tig jaren bij de bannerless zat?
The Brotherhood without banners was gevormd uit de ridders die Ned achter the Mountain stuurde en wat van zijn eigen household guard.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:01 schreef Re het volgende:
S01 weer aan het kijken, er gaat echt geen conversatie ongerefereerd naar de toekomst zeg. Oh en Beric die van Ned de opdracht kreeg om de Mountain op te pakken... dacht dat hij al tig jaren bij de bannerless zat?
hoera dr bashir er inquote:
Hij moest the Mountain oppakken inderdaad. Later met Arya zei hij dat hij een keer gedood was door the Mountain door een lans.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:01 schreef Re het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:22 schreef schoolstudent het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Olenna Tyrell gespeeld wordt door Diana Rigg, voor mij vooral bekend als mevrouw James Bond in On Her Majesty's Secret Service. Dat is me nooit eerder opgevallen.![]()
[ afbeelding ]
Dat is dan ook duizend jaar geleden zo'n beetje...quote:Op zondag 27 juli 2014 22:22 schreef schoolstudent het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Olenna Tyrell gespeeld wordt door Diana Rigg, voor mij vooral bekend als mevrouw James Bond in On Her Majesty's Secret Service. Dat is me nooit eerder opgevallen.![]()
[ afbeelding ]
Hij's leuk!quote:
The Hound stak zn hand niet op toen er werd gevraagd wie er nog leefden in de serie.quote:
Dat er serieus mensen zijn die nog geloven dat Sandor NIET dood is/gaat door z'n verwondingenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
The Hound stak zn hand niet op toen er werd gevraagd wie er nog leefden in de serie.
Nu is het bevestigd, haha. Misschien komt die Thoros of Myr wel langs en flikt ie hetzelfde bij the hound als bij dondarrion.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat er serieus mensen zijn die nog geloven dat Sandor NIET dood is/gaat door z'n verwondingen
Waarom in godsnaam??quote:Op maandag 28 juli 2014 00:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nu is het bevestigd, haha. Misschien komt die Thoros of Myr wel langs en flikt ie hetzelfde bij the hound als bij dondarrion.
Geen idee, haha, zijn ze dat ja?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam??Sworn enemies en zulks??
Las jij de boeken niet?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat er serieus mensen zijn die nog geloven dat Sandor NIET dood is/gaat door z'n verwondingen
Ja, en Syrio leeft stiekem nog, die traint Sandor en Benjen. Ze komen in seizoen 6 allemaal terugquote:
juist wel!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze lijken dan ook totaal niet op elkaar
geen idee, vond het wel geilquote:Op maandag 28 juli 2014 04:25 schreef klabbakus het volgende:
[..]
whahaha
wat is de context van dit dan?
waar komt dat vandaan?
quote:
In het filmpje van ComicCon zei Kit Harrington dat hij een paar dagen later alweer op de set moest staan.quote:
En moet lekker weer zijn in Kroatië enzo voor de scenes van Kings Landing.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Duh, al die special effects enzo kost wel veel tijd.
Jup dat ook. En in Spanje ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En moet lekker weer zijn in Kroatië enzo voor de scenes van Kings Landing.
Voor Dorne tochquote:
Jup voor Dorne. Nee hopelijk worden alle Lannisters (behalve Tyrion) vermoord.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Dorne toch. Ben benieuwd naar die setting.
Hopelijk komt thuisgebied van de Lannisters ook nog in beeld
Jaime vind ik ook wel een coole gast. Cersei mag wel pijnlijk vermoord wordenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup voor Dorne. Nee hopelijk worden alle Lannisters (behalve Tyrion) vermoord.
Jaimequote:Op maandag 28 juli 2014 17:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup voor Dorne. Nee hopelijk worden alle Lannisters (behalve Tyrion) vermoord.
Dat is zijn Iron Throne, hij bewaakt hem tegen Jaime die duidelijk baalt.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je op een stoel moet zitten als er een foto'tje gemaakt moet worden vraag ik me echt af of hij die andere boeken nog af gaat krijgen voor hij omvalt
Oberyngodquote:Op maandag 28 juli 2014 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je op een stoel moet zitten als er een foto'tje gemaakt moet worden vraag ik me echt af of hij die andere boeken nog af gaat krijgen voor hij omvalt
Hoe gaat het nu met hem?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Gisteravond een goede vriend kennis laten maken met GoT.
Zonet kwam hij me vertellen dat hij al bij aflevering 9, seizoen 1 was. Gelijk verslaafd
Ik vroeg hem wie z'n favoriet was; ''Lord Stark''.
Ik heb hem veel plezier met de aflevering gewenst en gezegd dat we over een uurtje wel weer even zouden praten.
Na ep 9 was Drogo z'n favorietquote:
Haha, ik had ongeveer hetzelfde. Ik was fan van Eddard Stark, Robb Stark, en The Hound. Nu is Tyrion mijn favoriet, hopelijk overkomt hem niets.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Na ep 9 was Drogo z'n favoriet![]()
Nu Daenerys, arme jongen.
Hij is bezig met seizoen 3, afgelopen 2 dagen de eerste twee seizoenen gekeken
Hier Jaime, the Hound en Robb. Heb het dus vrij lang uitgehoudenquote:Op maandag 28 juli 2014 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha, ik had ongeveer hetzelfde. Ik was fan van Eddard Stark, Robb Stark, en The Hound. Nu is Tyrion mijn favoriet, hopelijk overkomt hem niets.
omg waarom Jaime?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hier Jaime, the Hound en Robb. Heb het dus vrij lang uitgehouden
"Omg waarom Jaime?"? Waarom niet? Ik vind Jaime ook één van de leukerenquote:
Ja ja serie Jaime ookquote:Op maandag 28 juli 2014 20:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
"Omg waarom Jaime?"? Waarom niet? Ik vind Jaime ook één van de leukeren(en dan heb ik het gewoon over serie-Jaime
).
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Boek Jaime vooral.
Verder mag ik er niks over zeggen, anders krijg ik weer geouwehoer hier
Zeker omdat het een knappe badboy isquote:Op maandag 28 juli 2014 20:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
"Omg waarom Jaime?"? Waarom niet? Ik vind Jaime ook één van de leukeren(en dan heb ik het gewoon over serie-Jaime
).
Maisiequote:Op maandag 28 juli 2014 21:10 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, dat zal het zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 21:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Zeker omdat het een knappe badboy is
Not this shit againquote:Op maandag 28 juli 2014 21:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Zeker omdat het een knappe badboy is
Its always the same with you womenquote:
Ik bedoel, de Hond is toch veel hotter.quote:
Tyrion is nog het "hotst"quote:Op maandag 28 juli 2014 22:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik bedoel, de Hond is toch veel hotter.
Meest geliefde personage volgens mijquote:
In ieder geval die van mij, maar Jaime hobbelt daar wel achteraan.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Meest geliefde personage volgens mij
More of this!quote:
Zulke filmpjes zijn altijd tofquote:
Herfst kan goed kloppen. Ziet er bijzonder uitquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:32 schreef w_essing het volgende:
Op vakantie in Kroatie kwam ik dit tegen(Trsteno,Dubrovnik)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meisje van de camping vertelde me dat ze in de herfst weer gaan opnemen.Maar dat lijkt me wat kortdag.
Ligt eigenlijk best dicht bij elkaar, dus verbaast me niets als de bouwstijlen overeen komen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef Harvest89 het volgende:
Een stad die op Venetie gebaseerd is, gaan opnemen in Kroatie
Truequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ligt eigenlijk best dicht bij elkaar, dus verbaast me niets als de bouwstijlen overeen komen.
Braavos is de stad met de Venetië invloeden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef Harvest89 het volgende:
Een stad die op Venetie gebaseerd is, gaan opnemen in Kroatie
Kan het niet allebei?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Braavos is de stad met de Venetië invloeden.
Braavos is ongetwijfeld Venetie daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou ja, behalve dan dat de stad in het zeer algemeen een Mediterrane feel heeft is er weinig dat het met specifiek Venetië verbindt ipv Marseille of Istanbul/Constantinopel of zoiets.
Braavos aan de andere kant heeft de kanalen, de handelscultuur, het politieke systeem van Venetië en de flamboyantie van de bravosi doet ook denken aan de hoogtijdagen van Venetië. (En een beetje Amsterdam, trouwens)
Daarnaast is de stad in een lagoon met eilandjes gebouwd door vluchtelingen. Veel duidelijker wordt het niet.![]()
Oh ja inderdaad, dat onderste plaatje is volgens mij waar Sansa toen aan het eten was met Olenna. Dubrovnik is iig Kings Landingquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:32 schreef w_essing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meisje van de camping vertelde me dat ze in de herfst weer gaan opnemen.Maar dat lijkt me wat kortdag.
Klopt, dat is inderdaad waar Olenna meestal zatquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, dat onderste plaatje is volgens mij waar Sansa toen aan het eten was met Olenna. Dubrovnik is iig Kings Landing
En is het geen kolonie van venetie geweestquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ligt eigenlijk best dicht bij elkaar, dus verbaast me niets als de bouwstijlen overeen komen.
Zonde, die domme bordjesquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:32 schreef w_essing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:13 schreef seto het volgende:
Sean Bean heeft een nogal onthullende uitspraak gedaan op RedditHahahahaha, LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Heb jij lang haar en draag je dagelijk een zwart shirt met een wolf erop?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:24 schreef Witchfynder het volgende:
Wat GoT-themed Metal tussendoor?
Eindelijk zijn we zover dat er geen spoilers in deze lyrics zitten. Nummer gaat over Brandon
.
Klopt, Kroatie was vroeger van Venetie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En is het geen kolonie van venetie geweest
lol, dat zal lekker zitten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:33 schreef Dragonetti het volgende:
Game of thrones fan ... low budget style
[ afbeelding ]
Wel creatiefquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:33 schreef Dragonetti het volgende:
Game of thrones fan ... low budget style
[ afbeelding ]
Wat is dat voor ding in zijn handen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:37 schreef Aristoteless het volgende:
Alternatieve eind scène seizoen 4 uitgelekt:
[ afbeelding ]
“I have always been your son”
Nopequote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb jij lang haar en draag je dagelijk een zwart shirt met een wolf erop?
Las het net ook, maare die hadden we toch nog niet eerder gezien?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:22 schreef Maanvis het volgende:
Jammer johhttp://www.theguardian.co(...)ur-days-into-filming
"And Now His Watch is Ended"quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:22 schreef Maanvis het volgende:
Jammer johhttp://www.theguardian.co(...)ur-days-into-filming
twitter:HBOPR twitterde op maandag 11-08-2014 om 19:06:15Official statement from the creators of @GameofThrones: "We will not be recasting J.J. Murphy. He was a (cont) http://t.co/6PQItQruYs reageer retweet
watte? he was a cunt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:27 schreef Evertjan het volgende:
twitter:HBOPR twitterde op maandag 11-08-2014 om 19:06:15Official statement from the creators of @GameofThrones: "We will not be recasting J.J. Murphy. He was a (cont) http://t.co/6PQItQruYs reageer retweet
Het zou me niets verbazen...quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat er echt GoT fans die dat op hun grafsteen laten zetten btw
Ik heb uit een betrouwbare Bronn gehoord dat daar geen geneesmiddel voor was, dus dat zou inderdaad mogelijk zijn.quote:
Ach, dat doe je tenminste vooral jezelf aan. Vergeleken de mensen die hun kinderen met de naam Khaleesi opzadelen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat er echt GoT fans die dat op hun grafsteen laten zetten btw
Aemon Targaryen bedoel je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:40 schreef planethugo het volgende:
oh hij was nog niet erin voorgekomen, dacht eerst dat het die ouwe van de nightswatch was. Maar das natuurlijk iemand anders, kom ff niet op zijn naam.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb uit een betrouwbare Bronn gehoord dat daar geen geneesmiddel voor was, dus dat zou inderdaad mogelijk zijn.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:02 schreef Dagonet het volgende:
http://www.bbc.com/news/uk-northern-ireland-28744169
Veteran actor dies after filming first Game of Thrones scenes
Het gaat om de acteur die Ser Mallister zou spelen, hij was 86.
De knakker die 'm speelt is al 91 zie ik, mogen ze langzamerhand ook wel gaan opschieten met zijn verhaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:36 schreef Witchfynder het volgende:
Aemon is cool. Iedereen zou z'n eigen Aemon moeten hebben.
Ach, ze doen bij GoT niet zo moeilijk over het vervangen van een acteur (bron: The Mountain en Daario).quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:30 schreef Weakling het volgende:
[..]
De knakker die 'm speelt is al 91 zie ik, mogen ze langzamerhand ook wel gaan opschieten met zijn verhaal.
En mijn opa (die 2.5 maand ouder is) maar klagen over dat alles zo slecht is. Je zal toch nog moeten werken op je 91e!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:30 schreef Weakling het volgende:
[..]
De knakker die 'm speelt is al 91 zie ik, mogen ze langzamerhand ook wel gaan opschieten met zijn verhaal.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb uit een betrouwbare Bronn gehoord dat daar geen geneesmiddel voor was, dus dat zou inderdaad mogelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |