Only in GoT.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:15 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Zij zou bijna het zusje van Theon gaan spelen in GoT. Totdat ze in de script las dat haar real life broertje haar bij haar private place moest betasten. Toen had ze zoiets van: laat maar
Hold your horses. Sommige karakters moet je gewoon eerst zien binnen de GoT setting.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:54 schreef VeX- het volgende:
Mweh, vind nou niet dat er echt iemand uitspringt qua karakters. Dat je echt denkt van, dat wordt een baas.
Een Oberyn type. Waarom moesten ze hem nou afmaken..
Dat viel mij ook al op toen ik het herkeek. Ik was bij de eerste keer kijken een beetje verdwaald. Zoveel namen en gezichten en iedereen lijkt op elkaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:01 schreef Re het volgende:
S01 weer aan het kijken, er gaat echt geen conversatie ongerefereerd naar de toekomst zeg. Oh en Beric die van Ned de opdracht kreeg om de Mountain op te pakken... dacht dat hij al tig jaren bij de bannerless zat?
The Brotherhood without banners was gevormd uit de ridders die Ned achter the Mountain stuurde en wat van zijn eigen household guard.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:01 schreef Re het volgende:
S01 weer aan het kijken, er gaat echt geen conversatie ongerefereerd naar de toekomst zeg. Oh en Beric die van Ned de opdracht kreeg om de Mountain op te pakken... dacht dat hij al tig jaren bij de bannerless zat?
hoera dr bashir er inquote:
Hij moest the Mountain oppakken inderdaad. Later met Arya zei hij dat hij een keer gedood was door the Mountain door een lans.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:01 schreef Re het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:22 schreef schoolstudent het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Olenna Tyrell gespeeld wordt door Diana Rigg, voor mij vooral bekend als mevrouw James Bond in On Her Majesty's Secret Service. Dat is me nooit eerder opgevallen.![]()
[ afbeelding ]
Dat is dan ook duizend jaar geleden zo'n beetje...quote:Op zondag 27 juli 2014 22:22 schreef schoolstudent het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Olenna Tyrell gespeeld wordt door Diana Rigg, voor mij vooral bekend als mevrouw James Bond in On Her Majesty's Secret Service. Dat is me nooit eerder opgevallen.![]()
[ afbeelding ]
Hij's leuk!quote:
The Hound stak zn hand niet op toen er werd gevraagd wie er nog leefden in de serie.quote:
Dat er serieus mensen zijn die nog geloven dat Sandor NIET dood is/gaat door z'n verwondingenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
The Hound stak zn hand niet op toen er werd gevraagd wie er nog leefden in de serie.
Nu is het bevestigd, haha. Misschien komt die Thoros of Myr wel langs en flikt ie hetzelfde bij the hound als bij dondarrion.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat er serieus mensen zijn die nog geloven dat Sandor NIET dood is/gaat door z'n verwondingen
Waarom in godsnaam??quote:Op maandag 28 juli 2014 00:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nu is het bevestigd, haha. Misschien komt die Thoros of Myr wel langs en flikt ie hetzelfde bij the hound als bij dondarrion.
Geen idee, haha, zijn ze dat ja?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam??Sworn enemies en zulks??
Las jij de boeken niet?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat er serieus mensen zijn die nog geloven dat Sandor NIET dood is/gaat door z'n verwondingen
Ja, en Syrio leeft stiekem nog, die traint Sandor en Benjen. Ze komen in seizoen 6 allemaal terugquote:
juist wel!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze lijken dan ook totaal niet op elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |