SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Die Diana Rigg vond ik wel erg sterk in de serie. Ken haar verder niet, maar ze maakte met weinig screentime toch een memorabel karakter.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:14 schreef Slayage het volgende:
Lena Headey, Peter Dinklage en Diana Rigg (oma tyrel) genomineerd voor een emmy
Ja opzich wel, maar de man zegt het vooral omdat hij dan meer tijd heeft voor zijn boeken. Voor een film moeten de komende seizoenen populair blijven, en voor een film moet je ook een miljoenenpubliek trekken. De vraag is of HBO daar brood in ziet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:35 schreef Slayage het volgende:
aan het einde van de serie een got film? zou tof zijn!
http://www.mtv.com/news/1(...)ie-george-rr-martin/
En de showrunners, de regisseur van aflevering 9 en de componist ook!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:14 schreef Slayage het volgende:
Lena Headey, Peter Dinklage en Diana Rigg (oma tyrel) genomineerd voor een emmy
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Voor een film moeten de komende seizoenen populair blijven, en voor een film moet je ook een miljoenenpubliek trekken. De vraag is of HBO daar brood in ziet.
Tsjonge, wat enorm grappig zeg.quote:
spoiler! ik wist helemaal niet dat Jimmy lannister dood is.quote:
vraag me af wat er was tijdens ep7 van het vierde seizoen waardoor die dip werd veroorzaaktquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zit wel goed denk ik maar een film hoeft voor mij echt niet.![]()
De commotie online na de Red Wedding zal het deels verklaren denk ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:29 schreef DO2 het volgende:
Toch bijzonder dat er na elk seizoen 'n aanzienlijke groei is. En de enorme sprong van seizoen 3 naar 4 is ook opvallend. Je zou eerder verwachten dat er na 3 seizoenen wel wat stagnatie optreedt, niet?
Je bedoelt 6, denk ik?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
vraag me af wat er was tijdens ep7 van het vierde seizoen waardoor die dip werd veroorzaakt
dan hechten ze veel waarde aan moeders in de vs als dat zo isquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je bedoelt 6, denk ik?
Zou moederdag kunnen zijn.
Wat mij nog meer verbaast, is dat het een van de laagst beoordeelde afleveringen is. Dat was de aflevering van Tyrion's rechtzaak. Zeker aangezien het beoordelingen van critici zijn, niet van kijkers die alleen maar tepels en slagaders willen.
Nou moet ik wel zeggen dat dat nog steeds heel positief was.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan hechten ze veel waarde aan moeders in de vs als dat zo is
laagtst beoordeelde afleveringen? vaag...
quote:
Vetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:39 schreef Skillstorm het volgende:
De Tyrells hebben blijkbaar een eigen chipsmerk:
[ afbeelding ]
Vandaag gezien.
Kende je dat nog niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:39 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gezien.
Dure maar wel lekkere chips.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:39 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gezien.
Boek 2 er wel bij dan zeker.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Slayage het volgende:
ik wil ook zon verjaardagstaart
[ afbeelding ]
Denk je boeken te krijgen, blijkt het een taart te zijnquote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, da's wel een sterk staaltje taart bakken zeg, heel gaaf!quote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Diana Rigg - Emma Peelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die Diana Rigg vond ik wel erg sterk in de serie. Ken haar verder niet, maar ze maakte met weinig screentime toch een memorabel karakter.
Ja die heb ik ooit meegenomen voor GOT avond.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:39 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gezien.
The drowned god?quote:
Nice!quote:Op maandag 14 juli 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die heb ik ooit meegenomen voor GOT avond.
Dat, oplus kasteelbier, gulden draek en la chouffe (want dwerg)
Nou ik was gisteren in de bioscoopquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zit wel goed denk ik maar een film hoeft voor mij echt niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en toen dacht ik toch wel even bij mezelf, wat zou het tof zijn om GoT in 3D te kunnen zien.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:28 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nou ik was gisteren in de bioscoopNu je het zegt... Ik ben niet zo'n voorstander van een filmversie, maar GoT een keertje in 3D kunnen zien zou toch wel echt heel tof zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en toen dacht ik toch wel even bij mezelf, wat zou het tof zijn om GoT in 3D te kunnen zien.
Tails tell tales
Die ligt onderaan.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die heb ik ooit meegenomen voor GOT avond.
Dat, oplus kasteelbier, gulden draek en la chouffe (want dwerg)
pleurt op, ik boycot 3d en dan gaan ze een got film 3 d maken, kan je weggooienquote:Op maandag 14 juli 2014 15:28 schreef Gwywen het volgende:
en toen dacht ik toch wel even bij mezelf, wat zou het tof zijn om GoT in 3D te kunnen zien.
is dat een spoiler ?quote:
ze kan beter dansen dan haar "zus"quote:
Ja! Ze laat zich bekeren en trouwt met Balonquote:
NOOOOOOO!!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Ze laat zich bekeren en trouwt met Balon
we do not sow vette mottoquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:26 schreef VeX- het volgende:
En toch vind blijf ik het motto, het familiewapen en de denkwijze van de Greyjoys een van de vetste vinden.
Bij velen staat er "Sworn to..." ipv een motto.quote:
Dat is het nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want als dat "sworn to..." hun echte mottot is dan vind ik t maar suffe huizen
Dat dacht ik al. Gelukkig maarquote:
Heb van een aantal huizen nog niks gezien.quote:
Als je zelfs goed oplet zie je dat er enkelen helemaal niet kloppen, pak Bolton, één van de bekende houses die niet kloppen, dat is niet het logo van Bolton, dit lijkt fan made meuk met moto's die nergens op slaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij velen staat er "Sworn to..." ipv een motto.
Ik neem aan dat ze geen eigen motto hebben of dat dat onbekend is, en dat dit er dan maar ingezet is?
Want als dat "sworn to..." hun echte mottot is dan vind ik t maar suffe huizen
Ik vond die idd wat raar, al dacht ik meteen aan zo'n flayed man zeg maar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Als je zelfs goed oplet zie je dat er enkelen helemaal niet kloppen, pak Bolton, één van de bekende houses die niet kloppen, dat is niet het logo van Bolton, dit lijkt fan made meuk met moto's die nergens op slaan.
Ik dacht gelezen te hebben dat het logo van Bolton in de serie niet overeen komt met het logo zoals beschreven in de boeken. Kan het fout hebben, maar toch.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Als je zelfs goed oplet zie je dat er enkelen helemaal niet kloppen, pak Bolton, één van de bekende houses die niet kloppen, dat is niet het logo van Bolton, dit lijkt fan made meuk met moto's die nergens op slaan.
Filmpje dan maar?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:21 schreef planethugo het volgende:
de leuke plaatjes zijn op dus nu wordt maar alles dat met got te maken heeft gepost zo te zien
quote:
Yup, veel toffer dan de seriequote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:07 schreef Rossdale het volgende:
Ben halverwege het eerste boek, maar nu alle historie te lezen wordt de gehele onderlinge verhouding tussen de verschillende huizen enz. ineens veel duidelijker voor me![]()
Die zijn er. Je houdt blijkbaar ook niet van internetten want dit is toch niet moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:31 schreef Sevenne het volgende:
Ik hou niet echt van lezen maar wel van GOT.. Vind het jammer dat de series voorbij zijn en wil graag meer eromheen leren. Maar ik zie echt er tegenop om die enorme boeken te verslinden, zijn er geen audiobooks van ofzo?
Zelfs IK met m'n vmbo lees ze.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Die zijn er. Je houdt blijkbaar ook niet van internetten want dit is toch niet moeilijk te vinden.
Hoog opgeleid = veel studeren = veel boeken lezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ja, want je moet ook echt van lezen houden als je hoog opgeleid bent
Voor de meeste hogere opleidingen geldt dat inderdaad, maar dat betekent nog niet dat je dan ook lezen leuk vindt...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoog opgeleid = veel studeren = veel boeken lezen.
Hap hap hapquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Voor de meeste hogere opleidingen geldt dat inderdaad, maar dat betekent nog niet dat je dan ook lezen leuk vindt...
Over in hokjes denken gesproken...
Natuurlijk, je mist veel als je alleen de serie bekijkt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:42 schreef FUUUU het volgende:
Ik overweeg de box set boeken 1 - 5 aan te schaffen via bol voor 35eu. Is het de moeite waard deze te lezen als je de serie & extra's al hebt gezien?
Dan kunnen ze dus ook juist als saai ervaren wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoog opgeleid = veel studeren = veel boeken lezen.
Dan is ASOIAF een makkie
Verschilt wel per boek. Ik had bijvoorbeeld erg veel moeite om door A Feast for Crows heen te komen, maar A Storm of Swords had ik binnen no time uit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik lees ze in het engels, maar ondanks dat het spannend is leest het niet heel erg snel en vlot vind ik.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:42 schreef FUUUU het volgende:
Ik overweeg de box set boeken 1 - 5 aan te schaffen via bol voor 35eu. Is het de moeite waard deze te lezen als je de serie & extra's al hebt gezien?
Boek 1/2/3 had ik binnen een paar weken uit. Ik zit nu ook al maanden te worstelen met 4quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Verschilt wel per boek. Ik had bijvoorbeeld erg veel moeite om door A Feast for Crows heen te komen, maar A Storm of Swords had ik binnen no time uit.
Hmm, ik heb dat al bij het eerste boekquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Verschilt wel per boek. Ik had bijvoorbeeld erg veel moeite om door A Feast for Crows heen te komen, maar A Storm of Swords had ik binnen no time uit.
Ook niet met de kennis van de serie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, ik heb dat al bij het eerste boek
Eerste boek had ik het ook, maar dat kwam vooral omdat ik toen al het eerste seizoen van de serie had gezien. Dat verschilde toen nog niet zoveel met elkaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, ik heb dat al bij het eerste boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |