Yup, veel toffer dan de seriequote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:07 schreef Rossdale het volgende:
Ben halverwege het eerste boek, maar nu alle historie te lezen wordt de gehele onderlinge verhouding tussen de verschillende huizen enz. ineens veel duidelijker voor me![]()
Die zijn er. Je houdt blijkbaar ook niet van internetten want dit is toch niet moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:31 schreef Sevenne het volgende:
Ik hou niet echt van lezen maar wel van GOT.. Vind het jammer dat de series voorbij zijn en wil graag meer eromheen leren. Maar ik zie echt er tegenop om die enorme boeken te verslinden, zijn er geen audiobooks van ofzo?
Zelfs IK met m'n vmbo lees ze.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Die zijn er. Je houdt blijkbaar ook niet van internetten want dit is toch niet moeilijk te vinden.
Hoog opgeleid = veel studeren = veel boeken lezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ja, want je moet ook echt van lezen houden als je hoog opgeleid bent
Voor de meeste hogere opleidingen geldt dat inderdaad, maar dat betekent nog niet dat je dan ook lezen leuk vindt...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoog opgeleid = veel studeren = veel boeken lezen.
Hap hap hapquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Voor de meeste hogere opleidingen geldt dat inderdaad, maar dat betekent nog niet dat je dan ook lezen leuk vindt...
Over in hokjes denken gesproken...
Natuurlijk, je mist veel als je alleen de serie bekijkt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:42 schreef FUUUU het volgende:
Ik overweeg de box set boeken 1 - 5 aan te schaffen via bol voor 35eu. Is het de moeite waard deze te lezen als je de serie & extra's al hebt gezien?
Dan kunnen ze dus ook juist als saai ervaren wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoog opgeleid = veel studeren = veel boeken lezen.
Dan is ASOIAF een makkie
Verschilt wel per boek. Ik had bijvoorbeeld erg veel moeite om door A Feast for Crows heen te komen, maar A Storm of Swords had ik binnen no time uit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik lees ze in het engels, maar ondanks dat het spannend is leest het niet heel erg snel en vlot vind ik.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:42 schreef FUUUU het volgende:
Ik overweeg de box set boeken 1 - 5 aan te schaffen via bol voor 35eu. Is het de moeite waard deze te lezen als je de serie & extra's al hebt gezien?
Boek 1/2/3 had ik binnen een paar weken uit. Ik zit nu ook al maanden te worstelen met 4quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Verschilt wel per boek. Ik had bijvoorbeeld erg veel moeite om door A Feast for Crows heen te komen, maar A Storm of Swords had ik binnen no time uit.
Hmm, ik heb dat al bij het eerste boekquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Verschilt wel per boek. Ik had bijvoorbeeld erg veel moeite om door A Feast for Crows heen te komen, maar A Storm of Swords had ik binnen no time uit.
Ook niet met de kennis van de serie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, ik heb dat al bij het eerste boek
Eerste boek had ik het ook, maar dat kwam vooral omdat ik toen al het eerste seizoen van de serie had gezien. Dat verschilde toen nog niet zoveel met elkaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, ik heb dat al bij het eerste boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |