quote:Op maandag 28 juli 2014 20:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Boek Jaime vooral.
Verder mag ik er niks over zeggen, anders krijg ik weer geouwehoer hier
Zeker omdat het een knappe badboy isquote:Op maandag 28 juli 2014 20:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
"Omg waarom Jaime?"? Waarom niet? Ik vind Jaime ook één van de leukeren(en dan heb ik het gewoon over serie-Jaime
).
Maisiequote:Op maandag 28 juli 2014 21:10 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, dat zal het zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 21:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Zeker omdat het een knappe badboy is
Not this shit againquote:Op maandag 28 juli 2014 21:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Zeker omdat het een knappe badboy is
Its always the same with you womenquote:
Ik bedoel, de Hond is toch veel hotter.quote:
Tyrion is nog het "hotst"quote:Op maandag 28 juli 2014 22:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik bedoel, de Hond is toch veel hotter.
Meest geliefde personage volgens mijquote:
In ieder geval die van mij, maar Jaime hobbelt daar wel achteraan.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Meest geliefde personage volgens mij
More of this!quote:
Zulke filmpjes zijn altijd tofquote:
Herfst kan goed kloppen. Ziet er bijzonder uitquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:32 schreef w_essing het volgende:
Op vakantie in Kroatie kwam ik dit tegen(Trsteno,Dubrovnik)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meisje van de camping vertelde me dat ze in de herfst weer gaan opnemen.Maar dat lijkt me wat kortdag.
Ligt eigenlijk best dicht bij elkaar, dus verbaast me niets als de bouwstijlen overeen komen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef Harvest89 het volgende:
Een stad die op Venetie gebaseerd is, gaan opnemen in Kroatie
Truequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ligt eigenlijk best dicht bij elkaar, dus verbaast me niets als de bouwstijlen overeen komen.
Braavos is de stad met de Venetië invloeden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef Harvest89 het volgende:
Een stad die op Venetie gebaseerd is, gaan opnemen in Kroatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |