geen idee, vond het wel geilquote:Op maandag 28 juli 2014 04:25 schreef klabbakus het volgende:
[..]
whahaha
wat is de context van dit dan?
waar komt dat vandaan?
quote:
In het filmpje van ComicCon zei Kit Harrington dat hij een paar dagen later alweer op de set moest staan.quote:
En moet lekker weer zijn in Kroatië enzo voor de scenes van Kings Landing.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Duh, al die special effects enzo kost wel veel tijd.
Jup dat ook. En in Spanje ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En moet lekker weer zijn in Kroatië enzo voor de scenes van Kings Landing.
Voor Dorne tochquote:
Jup voor Dorne. Nee hopelijk worden alle Lannisters (behalve Tyrion) vermoord.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Dorne toch. Ben benieuwd naar die setting.
Hopelijk komt thuisgebied van de Lannisters ook nog in beeld
Jaime vind ik ook wel een coole gast. Cersei mag wel pijnlijk vermoord wordenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup voor Dorne. Nee hopelijk worden alle Lannisters (behalve Tyrion) vermoord.
Jaimequote:Op maandag 28 juli 2014 17:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup voor Dorne. Nee hopelijk worden alle Lannisters (behalve Tyrion) vermoord.
Dat is zijn Iron Throne, hij bewaakt hem tegen Jaime die duidelijk baalt.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je op een stoel moet zitten als er een foto'tje gemaakt moet worden vraag ik me echt af of hij die andere boeken nog af gaat krijgen voor hij omvalt
Oberyngodquote:Op maandag 28 juli 2014 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je op een stoel moet zitten als er een foto'tje gemaakt moet worden vraag ik me echt af of hij die andere boeken nog af gaat krijgen voor hij omvalt
Hoe gaat het nu met hem?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Gisteravond een goede vriend kennis laten maken met GoT.
Zonet kwam hij me vertellen dat hij al bij aflevering 9, seizoen 1 was. Gelijk verslaafd
Ik vroeg hem wie z'n favoriet was; ''Lord Stark''.
Ik heb hem veel plezier met de aflevering gewenst en gezegd dat we over een uurtje wel weer even zouden praten.
Na ep 9 was Drogo z'n favorietquote:
Haha, ik had ongeveer hetzelfde. Ik was fan van Eddard Stark, Robb Stark, en The Hound. Nu is Tyrion mijn favoriet, hopelijk overkomt hem niets.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Na ep 9 was Drogo z'n favoriet![]()
Nu Daenerys, arme jongen.
Hij is bezig met seizoen 3, afgelopen 2 dagen de eerste twee seizoenen gekeken
Hier Jaime, the Hound en Robb. Heb het dus vrij lang uitgehoudenquote:Op maandag 28 juli 2014 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha, ik had ongeveer hetzelfde. Ik was fan van Eddard Stark, Robb Stark, en The Hound. Nu is Tyrion mijn favoriet, hopelijk overkomt hem niets.
omg waarom Jaime?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hier Jaime, the Hound en Robb. Heb het dus vrij lang uitgehouden
"Omg waarom Jaime?"? Waarom niet? Ik vind Jaime ook één van de leukerenquote:
Ja ja serie Jaime ookquote:Op maandag 28 juli 2014 20:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
"Omg waarom Jaime?"? Waarom niet? Ik vind Jaime ook één van de leukeren(en dan heb ik het gewoon over serie-Jaime
).
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Boek Jaime vooral.
Verder mag ik er niks over zeggen, anders krijg ik weer geouwehoer hier
Zeker omdat het een knappe badboy isquote:Op maandag 28 juli 2014 20:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
"Omg waarom Jaime?"? Waarom niet? Ik vind Jaime ook één van de leukeren(en dan heb ik het gewoon over serie-Jaime
).
Maisiequote:Op maandag 28 juli 2014 21:10 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, dat zal het zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 21:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Zeker omdat het een knappe badboy is
Not this shit againquote:Op maandag 28 juli 2014 21:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Zeker omdat het een knappe badboy is
Its always the same with you womenquote:
Ik bedoel, de Hond is toch veel hotter.quote:
Tyrion is nog het "hotst"quote:Op maandag 28 juli 2014 22:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik bedoel, de Hond is toch veel hotter.
Meest geliefde personage volgens mijquote:
In ieder geval die van mij, maar Jaime hobbelt daar wel achteraan.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Meest geliefde personage volgens mij
More of this!quote:
Zulke filmpjes zijn altijd tofquote:
Herfst kan goed kloppen. Ziet er bijzonder uitquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:32 schreef w_essing het volgende:
Op vakantie in Kroatie kwam ik dit tegen(Trsteno,Dubrovnik)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meisje van de camping vertelde me dat ze in de herfst weer gaan opnemen.Maar dat lijkt me wat kortdag.
Ligt eigenlijk best dicht bij elkaar, dus verbaast me niets als de bouwstijlen overeen komen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef Harvest89 het volgende:
Een stad die op Venetie gebaseerd is, gaan opnemen in Kroatie
Truequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ligt eigenlijk best dicht bij elkaar, dus verbaast me niets als de bouwstijlen overeen komen.
Braavos is de stad met de Venetië invloeden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef Harvest89 het volgende:
Een stad die op Venetie gebaseerd is, gaan opnemen in Kroatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |