Je hebt een hele waslijst van onbelangrijke mensen die we uitgebreid in de serie zien sterven. Hem zien we niet sterven, en hij versloeg met gemak een paar kingsguards met een houten zwaard.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:32 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Omdat het geen belangrijk personage is/was.
Dat Syrio dood is, is ook bevestigd door HBO.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je hebt een hele waslijst van onbelangrijke mensen die we uitgebreid in de serie zien sterven. Hem zien we niet sterven, en hij versloeg met gemak een paar kingsguards met een houten zwaard.
Dat is hetzelfde met The Hound, ik zie hem niet doodgaan dus geloof dan ook niet dat die dood is.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
In boek 4 vind ik alleenWacht maar tot je Danearys gaat lezen in 'a dance with dragons', dat is pas een aanrader vlak voor het slapen gaan! Succes gegarandeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk om te lezen. De rest is dodelijk saai..
In boek 5 zitten betere POV's, dat kan niet tegenvallen denk ik dan.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Gaat ze eindelijk eens een keer wat doen dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Danearys gaat lezen in 'a dance with dragons', dat is pas een aanrader vlak voor het slapen gaan! Succes gegarandeerd.
Zo slaapverwekkend bedoeld hijquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gaat ze eindelijk eens een keer wat doen dan?
Is dat in ADWD part 2 ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Danearys gaat lezen in 'a dance with dragons', dat is pas een aanrader vlak voor het slapen gaan! Succes gegarandeerd.
Nee, ADWD is als 1 boek geschreven. Vanwege de dikte is het in sommige versies gesplitst in 2 delen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Is dat in ADWD part 2 ?
Ben nu nog bezig met ADWD part 1 en daar gaat het ook al over Dan.
En wordt part 2 weer geografisch van part 1 gescheiden ?
Hmm ik heb ADWD als 2 delenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:38 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Nee, ADWD is als 1 boek geschreven. Vanwege de dikte is het in sommige versies gesplitst in 2 delen.
Oke, als ze die dood bevestigd hebben dan zal het zo zijn. Ik ga die dingen ook nooit opzoeken, heb ik 1x gedaan en toen zag ik dat Robb Stark dood zou gaan. Verpeste het effect van de Red Wedding bij mij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat Syrio dood is, is ook bevestigd door HBO.
The Hound niet, maar heb ook geen zin om het op te zoeken, aangezien ik nog bezig ben met de boeken.
Part 1 en Part 2? Bij mij is elk deel gewoon 1 boekquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:25 schreef So_Surreal het volgende:
Is dat in ADWD part 2 ?Ben nu nog bezig met ADWD part 1 en daar gaat het ook al over Dan.En wordt part 2 weer geografisch van part 1 gescheiden ?Zoals het gedaan is met ADWD part 1 en het boek daarvoor
Beste personage in de serie IMOquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, of iemand nou dood is of niet. Lekker interessant.
Op dit moment is hij uit de serie geschreven. Hij heeft een (voorlopig) einde gekregen.
Daarnaast is Arya een POV karakter. Zodra zij weg gaat (zowel bij Syrio als bij Sandor) zien we niet meer wat er gebeurt. Wat ik zelf wel een leuk mechanisme vind. Op die manier weet je niet veel meer dan de karakters zelf.
Ik zou het jammer vinden als de Hound niet terugkeert, want hij was een tof karakter. Maar het geeft wel ruimte aan andere karakters om te shinen.
Ik heb de NL versie, misschien daarom.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Part 1 en Part 2? Bij mij is elk deel gewoon 1 boek
Jaj!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt fappen op de Sands komend seizoenquote:
14/15 joh, doe normaalquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:59 schreef So_Surreal het volgende:
Yeey, een lekkerdere Myrcella Baratheon
Sowieso, ik vind die Aziatische (Nymeria Sand/Jessica Henwick) wel wat hebben!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wordt fappen op de Sands komend seizoen
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jaj!
Maar waar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |