SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JUICHEN voor Mollemagod
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Haha. Dat klinkt als Fred Teeven.quote:
Ik wou eigenlijk negersex.quote:
De bergen daar lijken ook een beetje op tetten daar maar dat kan ook mijn seksueel gefrustreerde geest zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Haha. Dat klinkt als Fred Teeven.
Ik ben trouwens geen 33 - 38. Ik heb inmiddels wel een respectabele leeftijd bereikt.quote:
Naar aanleiding van mijn wielrenrondje toch maar eens naar de dokter gegaan. Doorverwezen naar het ziekenhuis en daar zit ik in de molen. Eerste behandelingen en ingrepen al gehad. Maar het ziet er goed uit.quote:
38-45 was het.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben trouwens geen 33 - 38. Ik heb inmiddels wel een respectabele leeftijd bereikt.
Waarom moet dit nou manquote:
Die foto is zo 2007.quote:
Flinke bollen welquote:
Godverdomme ja. Post dan direct gewoon een opengescheurde kut. Maakt nu toch niet meer uit.quote:
Je bent zelf een opengescheurde kut.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme ja. Post dan direct gewoon een opengescheurde kut. Maakt nu toch niet meer uit.
Dit ga ik tegen mijn moeder zeggen. Je hoort nog van ons.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een opengescheurde kut.
Een ontplofte mol.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een opengescheurde kut.
Een geimplodeert schaap.quote:
Je bent gewoon een preutse zeikerd, het mag toch, doe je je ogen maar even dichtquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme ja. Post dan direct gewoon een opengescheurde kut. Maakt nu toch niet meer uit.
Er zitten meisjes achter me. Ik moet die gleufjes nog vullen en dat lukt niet als ik de indruk wek steeds maar naar tetten te kijken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent gewoon een preutse zeikerd, het mag toch, doe je je ogen maar even dicht
Waaromquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik deze vrouw toch eens flink op haar bek....
.... zou mogen rammen hé, dat zou me zo'n genoegdoening geven.
Kost Wes toch wel heel wat centjes dat verbouwen van die kopquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik deze vrouw toch eens flink op haar bek....
.... zou mogen rammen hé, dat zou me zo'n genoegdoening geven.
Oh is zij dat. Ga haar nog een keertje op zoeken in Istanbul.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kost Wes toch wel heel wat centjes dat verbouwen van die kop
Ik doe het gratis voor 'mquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kost Wes toch wel heel wat centjes dat verbouwen van die kop
Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Engquote:
wel lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng
Nee. Mijn ex lijkt er een beetje op en daar zou ik ook niet meer op willen. Ik stuur je wel pics, wacht ff.quote:
Zijn die pics voor of nadat je haar helemaal de grafkanker ingeslagen hebt he Chrisquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Mijn ex lijkt er een beetje op en daar zou ik ook niet meer op willen. Ik stuur je wel pics, wacht ff.
Chris?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn die pics voor of nadat je haar helemaal de grafkanker ingeslagen hebt he Chris
Misschien kunnen we samen een keer een Ajaxshirtje aantrekken en haar helemaal de kanker inttrappen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Chris?
Ik heb haar nooit geslagen
Tot mijn spijt
Nu ben ik ook wel benieuwdquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Mijn ex lijkt er een beetje op en daar zou ik ook niet meer op willen. Ik stuur je wel pics, wacht ff.
Is inderdaad een typische jodenstreek. Ik zeg deal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen een keer een Ajaxshirtje aantrekken en haar helemaal de kanker inttrappen.
Daar zou ik toch wel een paar euro voor neerleggen als ik die naast de Oude Kerk tegenkwam.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze gaat zoals zovelen te ver door, ik denk dat ze Megan Fox als voorbeeld heeft genomen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar zou ik toch wel een paar euro voor neerleggen als ik die naast de Oude Kerk tegenkwam.
Ik ook. Een stoel. Op haar hoofd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zou ik geven
[ afbeelding ]
Rawrquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet zometeen een dikke maaltijdsoep met heul veul spul erin.
En jullie?
Ik heb zojuist een kwakje gelegd in een waterig soepje dat daarna heel dik en vol spul leek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet zometeen een dikke maaltijdsoep met heul veul spul erin.
En jullie?
Dank jequote:Op donderdag 3 juli 2014 17:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een kwakje gelegd in een waterig soepje dat daarna heel dik en vol spul leek.
Eet smakelijk.
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een kwakje gelegd in een waterig soepje dat daarna heel dik en vol spul leek.
Eet smakelijk.
quote:
--------quote:
Krijg HIVquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Naakt.
Tetten zijn weer toegestaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
--------
melding:
Naakt.
En pas miljoen jaar nadat we begonnen met het vieren erover huilen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:44 schreef Smoofie het volgende:
Met hun huil verhaal over slavernij van 300 jaar geleden.
Een TR maken, wat ben je een boefje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
--------
melding:
Naakt.
Nee. En nu komt het ergste van alles. Ook penissen worden gediscrimineerd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En kutten, vagina's, konten en anussen?
Dit had je niet moeten zeggen.quote:
Post maar wat je wil, zolang het geen enorm vieze wijven zijn aub. Een kut vol in beeld mag niet, maar voor de rest veel plezier.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Post maar wat je wil, zolang het geen enorm vieze wijven zijn aub. Een kut vol in beeld mag niet, maar voor de rest veel plezier.
En kutten, vagina's, konten en anussen?quote:
Alleen als er zaad uitdruipt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
een maand of 2 al geloof ik, maar er zijn hier wat kantoorpikkies die het niet op iedere tijdstip waarderenquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Post maar wat je wil, zolang het geen enorm vieze wijven zijn aub. Een kut vol in beeld mag niet, maar voor de rest veel plezier.
Dat niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopicquote:Wat niet mag: Zichtbare geslachtsdelen, een paar tepels is niet erg maar een kut vol in beeld mag gewoon niet. Professionele shoots zijn ook niet zo sappig als zelf geschoten plaatjes, probeer dat ook te beperken
Een anus vol in beeld mag dus wel?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
een maand of 2 al geloof ik, maar er zijn hier wat kantoorpikkies die het niet op iedere tijdstip waarderen jongens aanwezig die het niet waarderen als hun toekomstige veroveringen continue met hun neus op een stel tetten worden gedrukt die niet van henzelf zijn
Gastquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit mag, volgens Drizzt.
The fuck.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit mag, volgens Drizzt.
quote:
quote:
quote:
quote:
1) Het is geen vies wijf, maar een vieze ventquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh jammer, anders had je maar moeten zeggen dat ze niet zo moeten janken gezien hun eigen ras hen verraden heeft.quote:
Zal het onthouden voor verdere ontmoetingen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh jammer, anders had je maar moeten zeggen dat ze niet zo moeten janken gezien hun eigen ras hen verraden heeft.
Ja, zo werkt FOK helaas niet, ik ahd dat ook eens met een ban, dat er geen rechtsfeiten van mij waren om mij te bannen gezien ik de AV niet had overtreden. Maar toch kreeg ik ban.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zou extreem onterecht zijn, gezien het zojuist benoemde beleid.
Verstandigquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, ik edit maar want kinderachtig..
Toch dient Drizzt duidelijker te zijn voortaan.
In zijn knuistjequote:
Ik maak me zorgen of ik aan kaarten ga komen. Dat is mijn reactie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF heb je al een reactie op de KNJB-Beker loting?
Je kan 2x binnen een week naar Deventer. Niets mis mee, met je motortje op en neer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen of ik aan kaarten ga komen. Dat is mijn reactie.
Beetje chillen naast de IJsselbrug. Goed te doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan 2x binnen een week naar Deventer. Niets mis mee, met je motortje op en neer.
Ruzie maken met mensen uit De Worp.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje chillen naast de IJsselbrug. Goed te doen.
Neuh, niet echt. Ze hebben het daar niet zo op joden. Feijenoorders zijn een ander verhaal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ruzie maken met mensen uit De Worp.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Ze hebben het daar niet zo op joden. Feijenoorders zijn een ander verhaal.
Flappie?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stijn 1x raden hoe deze zeehond heet
oMDAT HIJ KAAL IS? XdX d XdXddxDXquote:
Ik ga er misschien ook heenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Ze hebben het daar niet zo op joden. Feijenoorders zijn een ander verhaal.
Vast omdat ie ook het merendeel van de dag op de grond ligt jankgeluiden te makenquote:
Idem. Daar blijf ik graag nuchter voor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin in de kwartfinales van morgen.
Ik ook welquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin in de kwartfinales van morgen.
Ik heb zin in een foto met tettenquote:
quote:• No other "sport" ends in as many scoreless ties as soccer. This was an actual marquee sign by the freeway in Long Beach, California, about a World Cup game last week: "2nd period, 11 minutes left, score: 0:0." Two hours later, another World Cup game was on the same screen: "1st period, 8 minutes left, score: 0:0." If Michael Jackson had treated his chronic insomnia with a tape of Argentina vs. Brazil instead of Propofol, he'd still be alive, although bored.
Ja. Een of ander Republikeins Amerikaans wijf die een column schreef over dat het VRESELIJK IS hoe voetbal geaccepteerd wordt in de Amerikaanse cultuur.quote:
Misschien moeten we zwarte Piet daar introducerenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja. Een of ander Republikeins Amerikaans wijf die een column schreef over dat het VRESELIJK IS hoe voetbal geaccepteerd wordt in de Amerikaanse cultuur.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien moeten we zwarte Piet daar introduceren
Black Petequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien moeten we zwarte Piet daar introduceren
quote:NAC Breda heeft Kingsley Boateng aan de selectie toegevoegd. De 20-jarige Italiaanse aanvaller komt over van AC Milan en ondertekende donderdag een 3-jarig contract.
AC Milan leende Boateng, een geboren Ghanees, afgelopen seizoen uit aan Catania. Bij die club kwam hij tot zes invalbeurten.
"Kingsley is een groot talent dat bij AC Milan niet echt wist door te breken", aldus technisch directeur Graeme Rutjes op de website van NAC. "Hij heeft wel laten zien mee te kunnen op het hoogste niveau."
Is ze lekker?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:41 schreef Dven het volgende:
Alleen op kantoor met de kantoorpot. In een ideale hetero-wereld was ik nu aan het neuken.
In de ideale hmf-wereld had je haar allang al anaal vernederd in je eigen luchtballonquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:41 schreef Dven het volgende:
Alleen op kantoor met de kantoorpot. In een ideale hetero-wereld was ik nu aan het neuken.
Ja. De eerste keer dat ze binnen kwam voor de sollicitatie wist ik dat we gemaakt waren om vuige avontuurtjes te beleven op kantoor. Blijkt ze uiteindelijk liever te scharen. Kankerwijf.quote:
Met een liedje van Frans Bauer op de achtergrond. Ik neem je anaal in een luchtballoooooonquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In de ideale hmf-wereld had je haar allang al anaal vernederd in je eigen luchtballon
Een pot heeft af en toe ook een hongerige kut hé. Kan een dildo niet in voorzien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. De eerste keer dat ze binnen kwam voor de sollicitatie wist ik dat we gemaakt waren om vuige avontuurtjes te beleven op kantoor. Blijkt ze uiteindelijk liever te scharen. Kankerwijf.
Weet ik, daarom ging m'n ex-vriendinnetje die in haar pottenperiode zat ook direct weer glibberen toen ik weer terug in het land was.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een pot heeft af en toe ook een hongerige kut hé. Kan een dildo niet in voorzien.
Gewoon een tip.
Oké man.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet ik, daarom ging m'n ex-vriendinnetje die in haar pottenperiode zat ook direct weer glibberen toen ik weer terug in het land was.
Haar vriendin heeft ons betrapt.
Was wel een cool wijf, enige wat ze zei voor ze de deur dichttrok en wegliep was : "Ik wist al dat jullie bij elkaar passen maar schijnbaar passen jullie ook heel goed in elkaar"
Niet in mijn hometown. Ik zou voor dromenvangertje van FOK! gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké man.
Ken je nog een lekker bi-wijf hiero in je hometown alles?
Wij zijn alweer een tijdje op zoek.
De pesttering Als dat jouw niveau vrouwen is praten wij niet meer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet in mijn hometown. Ik zou voor dromenvangertje van FOK! gaan.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De pesttering Als dat jouw niveau vrouwen is praten wij niet meer.
Pics ruilen? Jij jouw ex, ik mijn ex?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou voor m'n ex-vriendinnetje in Strijen gaan. Sanne. Kort, veel, lang en blond haar, flinke bips en fraaie tetten met roze knoppen erop.
Als ik die post kan ik voorlopig weer met een mes op zak rond gaan lopen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom ruilen en niet gewoon posten? Het zijn toch exen
DM het maar gewoon danquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik die post kan ik voorlopig weer met een mes op zak rond gaan lopen..
Geen pics meer, ze heeft me overal geblokkeerd nadat ze er achter kwam dat ik haar zus met enige regelmaat geneukt heb.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pics ruilen? Jij jouw ex, ik mijn ex?
Dat zijn de echte vrouwenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik die post kan ik voorlopig weer met een mes op zak rond gaan lopen..
quote:
Hoe eens op met die macho stoere praat Dven. Ik ben mij alweer aan het inhouden om jouw boxershort foto's niet te bevuilenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen pics meer, ze heeft me overal geblokkeerd nadat ze er achter kwam dat ik haar zus met enige regelmaat geneukt heb.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen pics meer, ze heeft me overal geblokkeerd nadat ze er achter kwam dat ik haar zus met enige regelmaat geneukt heb.
Islamquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Ik zeg niets
Maar er is een reden dat ik een jaar lang een mes trok bij elke schaduw die te dichtbij kwam in mijn rug![]()
Islamieten..
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn plannetje werkt
[ afbeelding ]
Tip : Neem Bulgaarse yoghurtquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
M'n yoghurt smaakt apart.
Volgende keer koop ik weer gewoon Albert Heijn-yoghurt.
Ik wil niet weten hoe bevlekt mijn toen nog smetteloze boxershort nu is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe eens op met die macho stoere praat Dven. Ik ben mij alweer aan het inhouden om jouw boxershort foto's niet te bevuilen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe bevlekt mijn toen nog smetteloze boxershort nu is.
De Islam is de meest vage vorm van geloof.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schenden van hun zogenaamde eer.
(x2)
Uh, oké.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Sinds mijn onverwachte ontmoeting met HMF heb ik hard moeten werken mijn erectie te verhelpen.
Waarom stap je ook van je gewoontes af.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
M'n yoghurt smaakt apart.
Volgende keer koop ik weer gewoon Albert Heijn-yoghurt.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn plannetje werkt
[ afbeelding ]
Ik dacht; ik doe eens lekker gek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom stap je ook van je gewoontes af.
Niets mis mee.quote:
Ik hield mijn reputatie om vrijwel altijd ruzie te krijgen in Rotterdam tenminste wel in stand.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, oké.
Ik was die dag best wappie..
Je kwam wel op me over als een aardig knulletje. Ik was de vrolijke dorpsgek.
Toen je dat bier omtikte?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hield mijn reputatie om vrijwel altijd ruzie te krijgen in Rotterdam tenminste wel in stand.
Gelukkig wist ik zoals het een moderator betaamt alles netjes op te lossen.
Gisteren zapte ik er voorbij en toen zag ik Albert Verlinde vochtige oogjes krijgen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
Door een bijzondere samenloop van omstandigheden kijk ik nu naar Bauers zigeunernacht.
Het is geen leuk programma.
En meer. Over de broek van iemands vriendin welteverstaan. Wat loste ik dat weer tactisch op met mijn leuke grapjesquote:
Smaakte je Koketshake goed?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben er weer
Dit is toch genot jongens
[ afbeelding ]
Sowieso stelletje fucking kneuzen die jullie zijn. Daar blijven zitten terwijl die kutmongolen geen extra tafel wilden toevoegen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En meer. Over de broek van iemands vriendin welteverstaan. Wat loste ik dat weer tactisch op met mijn leuke grapjes![]()
Jij bent mijn favoriete wielrenner.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben er weer
[ afbeelding ]
Ze hadden een ballenbakquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso stelletje fucking kneuzen die jullie zijn. Daar blijven zitten terwijl die kutmongolen geen extra tafel wilden toevoegen.
Wat een zaadhorecatent.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MOoet je doen. Spreken wij even af, oke?.
Daarna gewoon nog een glas leeggooien in dat wijf haar smoel terwijl je die kerel uitdagend aankijkt. Als hij dichterbij komt rennen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En meer. Over de broek van iemands vriendin welteverstaan. Wat loste ik dat weer tactisch op met mijn leuke grapjes![]()
Ik zat zonder water pummel. Ik heb nog net niet uit de sloot gedronken. Had die radler van je goed kunnen gebruiken.quote:
Is de sloot wel lekker met al dat waterkroos, henk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zat zonder water pummel. Ik heb nog net niet uit de sloot gedronken. Had die radler van je goed kunnen gebruiken.
Ga, maar weer weg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben er weer
[ afbeelding ]
Joden lopen altijd weg. Rotterdammers rennen niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarna gewoon nog een glas leeggooien in dat wijf haar smoel terwijl je die kerel uitdagend aankijkt. Als hij dichterbij komt rennen.
Ga lekker boeken schrijven joh dikke mongoolquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg. Rotterdammers rennen niet.
Sorry, was ik even vergeten. Dan je flesje bier kapot slaan en in die kerel zijn gezicht drukken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg. Rotterdammers rennen niet.
Uh, oké.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga lekker boeken schrijven joh dikke mongool
Als je Dven, hmf, Stijn en knut erbij zet heb je er in totaal 6.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Twee mongolen op een foto.
Nou nouquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet zo agressief doen, voor je het weet heb je weer een stadio... nee wacht dat heb je al.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat ie nou een feedbacktopic aanmaken over mijquote:
Aldus jijquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als je Dven, hmf, Stijn en knut erbij zet heb je er in totaal 6.
En jij verveelt iedereen met je darts en FM, laat hem lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus jij. Jij fapt op uitgemergelde wielrenners die tot aan de oksels in de dopingpot hebben gehangen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus jij. Jij fapt op uitgemergelde wielrenners die tot aan de oksels in de dopingpot hebben gehangen.
Dartsquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En jij verveelt iedereen met je darts en FM, laat hem lekker
De ploegenpresentatie vind ik niet zo boeiend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:15 schreef Syntix het volgende:
[..]over wie heb je het? Overigens, om 19.30 ploegenpresentatie!
Ik heb het één keer gespeeld maar vond het helemaal niks al dat geregel, doe mij maar lekker FIFAquote:
srryquote:
Moet jij niet werken of zo of op vakantie gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Man man man man man, al die berichtgeving over het geduikel van Robben
Kan jij niet gewoon je muil dichthouden, kutvent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Moet jij niet werken of zo of op vakantie gaan?
Nou nou.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon je muil dichthouden, kutvent.
nou nou nou. Kun jij niet gewoon antwoord geven op mijn vraag...quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon je muil dichthouden, kutvent.
Komt door jou.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou.
Wat een agressieve sfeer vandaag zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt door jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aldus de grootst mongloïde Ajacied van het noordelijk en zuidelijk halfrond.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als je Dven, hmf, Stijn en knut erbij zet heb je er in totaal 6.
Lul niet manquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aldus de grootst mongloïde Ajacied van het noordelijk en zuidelijk halfrond.
Eens. Die meent alles wat hij zegt namelijk ook nog eens.quote:
Het wordt echt tijd dat jij eens buiten komtquote:
Het is tyfus heet manquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat jij eens buiten komt
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat jij eens buiten komt
In dat Ajax topic zitten er nog wel een paar hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens. Die meent alles wat hij zegt namelijk ook nog eens.
De laatste in de top 4 zijn LitmanenAFCA en Shreyas
Niet meer naar Noordwest afrika gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is tyfus heet man
Ik ben godverdomde ziek
Ebola ofzo
Soort zoekt soort, zeggen we wel eens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In dat Ajax topic zitten er nog wel een paar hoor
Ik had het toch tegen Stinhoquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is tyfus heet man
Ik ben godverdomde ziek
Ebola ofzo
Kakkerlakken hebben inzanity dus ik weet niet wat erger isquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, zeggen we wel eens.
Ongetwijfeld. Al hebben we er in het Feyenoordtopic ook een paar man (Tomatenboerquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In dat Ajax topic zitten er nog wel een paar hoor
inZanityquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kakkerlakken hebben inzanity dus ik weet niet wat erger is
Nouja beterschap dan maarquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar ik haakte in op je opmerking
Die zou ik harder tikken dan de gemiddelde Ajacied.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kakkerlakken hebben inzanity dus ik weet niet wat erger is
Hij wordt pas echt vermakelijk tijdens Barca-Realquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
inZanity.
Wat een vermakelijke kerel is dat toch. Het hele WK alweer aan het genieten van die ouwe Turk.
Thanksquote:
Dat dit (weer) mag is echt een fucking aanwinst.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:47 schreef Heeinz het volgende:
Jongens laten we het leuk houden
[ afbeelding ]
Zwakke genen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb gewoon voorhoofdsholteontsteking, longontsteking (d-a-f-u-q), astmatische verschijnselen, allergieën, verkoudheid en griep in één.![]()
![]()
Ik ga dus dood denk ik.
Jammer genoeg heeft hij niet meegepost tijdens de Clasico van afgelopen maart.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij wordt pas echt vermakelijk tijdens Barca-Real
Don Jon heb je dan vast ook wel gezien toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:50 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Als je deze foto dan ziet he.
Mijn wijf heeft gewoon serieus een veel beter lijf dan dat.
Ondertussen heb ik me echt talloze keren he-le-maal sufafgetrokken op Scarlett.
Ik voel me bedrogen en vies.
Ja man. Dus een extra deceptiequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Don Jon heb je dan vast ook wel gezien toch?
Half liggen neuken met mijn wijf tijdens die filmquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]! Een typische broekje-uit film is dat
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Half liggen neuken met mijn wijf tijdens die film. Waren moe, hadden zin in seks maar ook een film te kijken. zo half duwend eigenlijk geen zin om moeite te doen om te komen neukend terwijl we een uberslechte film keken
Waar slaat het eigenlijk ook op he 't leven
Vond het wel geniaal. Die vent heeft die film geschreven en gedirectored met 1 doel: Scarlett Johansson rijden en mogelijk voor zich winnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja het is ook niet echt een film waar je je aandacht bij moet houden
FIFA*quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
He bah tetten
Boodschap voor Knut: ik ga mijn teennagels lakken
/vivaforum
Ik zal je met mijn ballen onderkliederenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal er vlaggetjes of voetballen op kliederen
Vindt mijn vriend niet zo leuk denk ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal je met mijn ballen onderkliederen
hueheuhuehueh
ksst, ik heb met dr staan babbelenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn wijf vond het vreemd dat LR en Jimbo niet tegen haar babbelden.
Dat ze 2,5 meter voor ons stond, dat vertelde ze er weer even niet bij.
Wait wutquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar... er was een ballenbakquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso stelletje fucking kneuzen die jullie zijn. Daar blijven zitten terwijl die kutmongolen geen extra tafel wilden toevoegen.
Wat een zaadhorecatent.
Ja joh zeiksnor is tquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ksst, ik heb met dr staan babbelen
Maar ik kan maar 1 dronken gesprek tegelijk voeren
Dat was toen we pizza gingen eten. Die gozer stond op het punt te gaan vechten toen jij mij wegtrok en op een stoel zette. Ik stond niet voor niks weer op om even de gemoederen ietwat te kalmerenquote:
Op dat terras buiten aap, net voor ik vertrok vanwege die teringaap (lolja ik bedoel die zwarte) me geen extra tafel wilde passen.quote:
Ik hoopte ook echt dat het zou escaleren manquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was toen we gingen pizza gingen eten. Die gozer stond op het punt te gaan vechten toen jij mij wegtrok en op een stoel zette. Ik stond niet voor niks weer op om even de gemoederen ietwat te kalmeren
Geef dr maar een dikke pakkerd van mequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Helpmefok het volgende:
zo lang alleen naar de wedstrijd gekeken. Ik heb zo weinig gepraat met iedereen.
Ik: dat komt omdat je steeds 2,5 meter voor ons gaat staan
zij: ja maar anders zie ik 't niet
Ik: Tja, dat is het leven. Kiezen of
Zal ik je vertellen dat ik daar NIETS meer van weetquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was toen we pizza gingen eten. Die gozer stond op het punt te gaan vechten toen jij mij wegtrok en op een stoel zette. Ik stond niet voor niks weer op om even de gemoederen ietwat te kalmeren
Heerlijk wijf hequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geef dr maar een dikke pakkerd van me
lief wijf dat t is
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoopte ook echt dat het zou escaleren man.
Ben daarna ergens anders gaan vreten, 110% anti Happy Italy teringlijers die weigeren een van de 40-45 vrije tafels af te staan.
Je weet nog wel dat ik een ballenbak bal in je kapotte gulp heb staan rammen of ook dat niet meer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik daar NIETS meer van weet
Komt omdat ik[ tegen je stond te schreeuwen "DIT GAAT TEGEN AL MIJN PRINCIPES IN ZAADTENT EINZ TERINGLIJERS IK KOM HIER NOOIT MEER STEEK DIE REKENING VAN 300 EURO MAAR IN JE REET"quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik daar NIETS meer van weet
ohja, mannen veranderen in enorme aanstellers als ze ziek zijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerlijk wijf he
Ze is alleen weer laat aan 't werk
Teringzooi. In plaats van voor haar zieke partner te zorgen kutwijf
Er begint wat te dagenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. Met mijn indrukwekkende fysiek had ik hem afgeslacht of niet dan.
[..]
Je weet nog wel dat ik een ballenbak bal in je kapotte gulp heb staan rammen of ook dat niet meer?
uiteindelijk was het 52euro.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt omdat ik[ tegen je stond te schreeuwen "DIT GAAT TEGEN AL MIJN PRINCIPES IN ZAADTENT EINZ TERINGLIJERS IK KOM HIER NOOIT MEER STEEK DIE REKENING VAN 300 EURO MAAR IN JE REET"
Netjes man. Niemand zuipend en iedereen een pizza o.i.d?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uiteindelijk was het 52euro.
best goed te doen dus
ZE HADDEN EEN BALLENBAK!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Netjes man. Niemand zuipend en iedereen een pizza o.i.d?
Of gewoon dik korting gefixt?
Ik ben gratis gaan eten twee straten verderop, kan niet beter dan dat. Maar serieus, wat een paupertent.
Ik vond dit nog op mijn telefoon. Teringdebielquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er begint wat te dagen
Mn gulp is weer gemaakt trouwens
Mooi bouwwerk allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond dit nog op mijn telefoon. Teringdebiel
[ afbeelding ]
Sterf man, ik krijg haast geen luchtquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja, mannen veranderen in enorme aanstellers als ze ziek zijn
wil je een knuffeltje bij je in bed liefje ? en een kruikje erbij ?
allemaal 2 drankjes en een pizza.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Netjes man. Niemand zuipend en iedereen een pizza o.i.d?
Of gewoon dik korting gefixt?
Ik ben gratis gaan eten twee straten verderop, kan niet beter dan dat. Maar serieus, wat een paupertent.
ah ja, prachtigquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZE HADDEN EEN BALLENBAK!
[..]
Ik vond dit nog op mijn telefoon. Teringdebiel
[ afbeelding ]
neem een dikke jonko dan bradaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sterf man, ik krijg haast geen lucht
Blies een longfunctie van 67% van mijn normale volume. Dat is dus echt tegen stikken aan gek
oké karinaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tis toch wat! Gebruik ik nooit dus geen last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |