SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JUICHEN voor Mollemagod
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Haha. Dat klinkt als Fred Teeven.quote:
Ik wou eigenlijk negersex.quote:
De bergen daar lijken ook een beetje op tetten daar maar dat kan ook mijn seksueel gefrustreerde geest zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Haha. Dat klinkt als Fred Teeven.
Ik ben trouwens geen 33 - 38. Ik heb inmiddels wel een respectabele leeftijd bereikt.quote:
Naar aanleiding van mijn wielrenrondje toch maar eens naar de dokter gegaan. Doorverwezen naar het ziekenhuis en daar zit ik in de molen. Eerste behandelingen en ingrepen al gehad. Maar het ziet er goed uit.quote:
38-45 was het.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben trouwens geen 33 - 38. Ik heb inmiddels wel een respectabele leeftijd bereikt.
Waarom moet dit nou manquote:
Die foto is zo 2007.quote:
Flinke bollen welquote:
Godverdomme ja. Post dan direct gewoon een opengescheurde kut. Maakt nu toch niet meer uit.quote:
Je bent zelf een opengescheurde kut.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme ja. Post dan direct gewoon een opengescheurde kut. Maakt nu toch niet meer uit.
Dit ga ik tegen mijn moeder zeggen. Je hoort nog van ons.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een opengescheurde kut.
Een ontplofte mol.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een opengescheurde kut.
Een geimplodeert schaap.quote:
Je bent gewoon een preutse zeikerd, het mag toch, doe je je ogen maar even dichtquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme ja. Post dan direct gewoon een opengescheurde kut. Maakt nu toch niet meer uit.
Er zitten meisjes achter me. Ik moet die gleufjes nog vullen en dat lukt niet als ik de indruk wek steeds maar naar tetten te kijken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent gewoon een preutse zeikerd, het mag toch, doe je je ogen maar even dicht
Waaromquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik deze vrouw toch eens flink op haar bek....
.... zou mogen rammen hé, dat zou me zo'n genoegdoening geven.
Kost Wes toch wel heel wat centjes dat verbouwen van die kopquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik deze vrouw toch eens flink op haar bek....
.... zou mogen rammen hé, dat zou me zo'n genoegdoening geven.
Oh is zij dat. Ga haar nog een keertje op zoeken in Istanbul.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kost Wes toch wel heel wat centjes dat verbouwen van die kop
Ik doe het gratis voor 'mquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kost Wes toch wel heel wat centjes dat verbouwen van die kop
Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Engquote:
wel lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng
Nee. Mijn ex lijkt er een beetje op en daar zou ik ook niet meer op willen. Ik stuur je wel pics, wacht ff.quote:
Zijn die pics voor of nadat je haar helemaal de grafkanker ingeslagen hebt he Chrisquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Mijn ex lijkt er een beetje op en daar zou ik ook niet meer op willen. Ik stuur je wel pics, wacht ff.
Chris?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn die pics voor of nadat je haar helemaal de grafkanker ingeslagen hebt he Chris
Misschien kunnen we samen een keer een Ajaxshirtje aantrekken en haar helemaal de kanker inttrappen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Chris?
Ik heb haar nooit geslagen
Tot mijn spijt
Nu ben ik ook wel benieuwdquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Mijn ex lijkt er een beetje op en daar zou ik ook niet meer op willen. Ik stuur je wel pics, wacht ff.
Is inderdaad een typische jodenstreek. Ik zeg deal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen een keer een Ajaxshirtje aantrekken en haar helemaal de kanker inttrappen.
Daar zou ik toch wel een paar euro voor neerleggen als ik die naast de Oude Kerk tegenkwam.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze gaat zoals zovelen te ver door, ik denk dat ze Megan Fox als voorbeeld heeft genomen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar zou ik toch wel een paar euro voor neerleggen als ik die naast de Oude Kerk tegenkwam.
Ik ook. Een stoel. Op haar hoofd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zou ik geven
[ afbeelding ]
Rawrquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet zometeen een dikke maaltijdsoep met heul veul spul erin.
En jullie?
Ik heb zojuist een kwakje gelegd in een waterig soepje dat daarna heel dik en vol spul leek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet zometeen een dikke maaltijdsoep met heul veul spul erin.
En jullie?
Dank jequote:Op donderdag 3 juli 2014 17:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een kwakje gelegd in een waterig soepje dat daarna heel dik en vol spul leek.
Eet smakelijk.
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een kwakje gelegd in een waterig soepje dat daarna heel dik en vol spul leek.
Eet smakelijk.
quote:
--------quote:
Krijg HIVquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Naakt.
Tetten zijn weer toegestaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
--------
melding:
Naakt.
En pas miljoen jaar nadat we begonnen met het vieren erover huilen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:44 schreef Smoofie het volgende:
Met hun huil verhaal over slavernij van 300 jaar geleden.
Een TR maken, wat ben je een boefje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
--------
melding:
Naakt.
Nee. En nu komt het ergste van alles. Ook penissen worden gediscrimineerd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En kutten, vagina's, konten en anussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |