Een geimplodeert schaap.quote:
Je bent gewoon een preutse zeikerd, het mag toch, doe je je ogen maar even dichtquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme ja. Post dan direct gewoon een opengescheurde kut. Maakt nu toch niet meer uit.
Er zitten meisjes achter me. Ik moet die gleufjes nog vullen en dat lukt niet als ik de indruk wek steeds maar naar tetten te kijken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent gewoon een preutse zeikerd, het mag toch, doe je je ogen maar even dicht
Waaromquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik deze vrouw toch eens flink op haar bek....
.... zou mogen rammen hé, dat zou me zo'n genoegdoening geven.
Kost Wes toch wel heel wat centjes dat verbouwen van die kopquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik deze vrouw toch eens flink op haar bek....
.... zou mogen rammen hé, dat zou me zo'n genoegdoening geven.
Oh is zij dat. Ga haar nog een keertje op zoeken in Istanbul.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kost Wes toch wel heel wat centjes dat verbouwen van die kop
Ik doe het gratis voor 'mquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kost Wes toch wel heel wat centjes dat verbouwen van die kop
Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Engquote:
wel lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng Eng
Nee. Mijn ex lijkt er een beetje op en daar zou ik ook niet meer op willen. Ik stuur je wel pics, wacht ff.quote:
Zijn die pics voor of nadat je haar helemaal de grafkanker ingeslagen hebt he Chrisquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Mijn ex lijkt er een beetje op en daar zou ik ook niet meer op willen. Ik stuur je wel pics, wacht ff.
Chris?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn die pics voor of nadat je haar helemaal de grafkanker ingeslagen hebt he Chris
Misschien kunnen we samen een keer een Ajaxshirtje aantrekken en haar helemaal de kanker inttrappen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Chris?
Ik heb haar nooit geslagen
Tot mijn spijt
Nu ben ik ook wel benieuwdquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Mijn ex lijkt er een beetje op en daar zou ik ook niet meer op willen. Ik stuur je wel pics, wacht ff.
Is inderdaad een typische jodenstreek. Ik zeg deal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen een keer een Ajaxshirtje aantrekken en haar helemaal de kanker inttrappen.
Daar zou ik toch wel een paar euro voor neerleggen als ik die naast de Oude Kerk tegenkwam.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze gaat zoals zovelen te ver door, ik denk dat ze Megan Fox als voorbeeld heeft genomen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar zou ik toch wel een paar euro voor neerleggen als ik die naast de Oude Kerk tegenkwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |