Ik ook. Een stoel. Op haar hoofd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zou ik geven
[ afbeelding ]
Rawrquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet zometeen een dikke maaltijdsoep met heul veul spul erin.
En jullie?
Ik heb zojuist een kwakje gelegd in een waterig soepje dat daarna heel dik en vol spul leek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet zometeen een dikke maaltijdsoep met heul veul spul erin.
En jullie?
Dank jequote:Op donderdag 3 juli 2014 17:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een kwakje gelegd in een waterig soepje dat daarna heel dik en vol spul leek.
Eet smakelijk.
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een kwakje gelegd in een waterig soepje dat daarna heel dik en vol spul leek.
Eet smakelijk.
quote:
--------quote:
Krijg HIVquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Naakt.
Tetten zijn weer toegestaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
--------
melding:
Naakt.
En pas miljoen jaar nadat we begonnen met het vieren erover huilen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:44 schreef Smoofie het volgende:
Met hun huil verhaal over slavernij van 300 jaar geleden.
Een TR maken, wat ben je een boefje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
--------
melding:
Naakt.
Nee. En nu komt het ergste van alles. Ook penissen worden gediscrimineerd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En kutten, vagina's, konten en anussen?
Dit had je niet moeten zeggen.quote:
Post maar wat je wil, zolang het geen enorm vieze wijven zijn aub. Een kut vol in beeld mag niet, maar voor de rest veel plezier.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Post maar wat je wil, zolang het geen enorm vieze wijven zijn aub. Een kut vol in beeld mag niet, maar voor de rest veel plezier.
En kutten, vagina's, konten en anussen?quote:
Alleen als er zaad uitdruipt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
een maand of 2 al geloof ik, maar er zijn hier wat kantoorpikkies die het niet op iedere tijdstip waarderenquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Post maar wat je wil, zolang het geen enorm vieze wijven zijn aub. Een kut vol in beeld mag niet, maar voor de rest veel plezier.
Dat niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopicquote:Wat niet mag: Zichtbare geslachtsdelen, een paar tepels is niet erg maar een kut vol in beeld mag gewoon niet. Professionele shoots zijn ook niet zo sappig als zelf geschoten plaatjes, probeer dat ook te beperken
Een anus vol in beeld mag dus wel?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
een maand of 2 al geloof ik, maar er zijn hier wat kantoorpikkies die het niet op iedere tijdstip waarderen jongens aanwezig die het niet waarderen als hun toekomstige veroveringen continue met hun neus op een stel tetten worden gedrukt die niet van henzelf zijn
Gastquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit mag, volgens Drizzt.
The fuck.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit mag, volgens Drizzt.
quote:
quote:
quote:
quote:
1) Het is geen vies wijf, maar een vieze ventquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh jammer, anders had je maar moeten zeggen dat ze niet zo moeten janken gezien hun eigen ras hen verraden heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |