Thanksquote:
Dat dit (weer) mag is echt een fucking aanwinst.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:47 schreef Heeinz het volgende:
Jongens laten we het leuk houden
[ afbeelding ]
Zwakke genen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb gewoon voorhoofdsholteontsteking, longontsteking (d-a-f-u-q), astmatische verschijnselen, allergieën, verkoudheid en griep in één.![]()
![]()
Ik ga dus dood denk ik.
Jammer genoeg heeft hij niet meegepost tijdens de Clasico van afgelopen maart.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij wordt pas echt vermakelijk tijdens Barca-Real
Don Jon heb je dan vast ook wel gezien toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:50 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Als je deze foto dan ziet he.
Mijn wijf heeft gewoon serieus een veel beter lijf dan dat.
Ondertussen heb ik me echt talloze keren he-le-maal sufafgetrokken op Scarlett.
Ik voel me bedrogen en vies.
Ja man. Dus een extra deceptiequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Don Jon heb je dan vast ook wel gezien toch?
Half liggen neuken met mijn wijf tijdens die filmquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]! Een typische broekje-uit film is dat
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Half liggen neuken met mijn wijf tijdens die film. Waren moe, hadden zin in seks maar ook een film te kijken. zo half duwend eigenlijk geen zin om moeite te doen om te komen neukend terwijl we een uberslechte film keken
Waar slaat het eigenlijk ook op he 't leven
Vond het wel geniaal. Die vent heeft die film geschreven en gedirectored met 1 doel: Scarlett Johansson rijden en mogelijk voor zich winnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja het is ook niet echt een film waar je je aandacht bij moet houden
FIFA*quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
He bah tetten
Boodschap voor Knut: ik ga mijn teennagels lakken
/vivaforum
Ik zal je met mijn ballen onderkliederenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal er vlaggetjes of voetballen op kliederen
Vindt mijn vriend niet zo leuk denk ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal je met mijn ballen onderkliederen
hueheuhuehueh
ksst, ik heb met dr staan babbelenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn wijf vond het vreemd dat LR en Jimbo niet tegen haar babbelden.
Dat ze 2,5 meter voor ons stond, dat vertelde ze er weer even niet bij.
Wait wutquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En meer. Over de broek van iemands vriendin welteverstaan. Wat loste ik dat weer tactisch op met mijn leuke grapjes![]()
Maar... er was een ballenbakquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso stelletje fucking kneuzen die jullie zijn. Daar blijven zitten terwijl die kutmongolen geen extra tafel wilden toevoegen.
Wat een zaadhorecatent.
Ja joh zeiksnor is tquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ksst, ik heb met dr staan babbelen
Maar ik kan maar 1 dronken gesprek tegelijk voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |