Dat was toen we pizza gingen eten. Die gozer stond op het punt te gaan vechten toen jij mij wegtrok en op een stoel zette. Ik stond niet voor niks weer op om even de gemoederen ietwat te kalmerenquote:
Op dat terras buiten aap, net voor ik vertrok vanwege die teringaap (lolja ik bedoel die zwarte) me geen extra tafel wilde passen.quote:
Ik hoopte ook echt dat het zou escaleren manquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was toen we gingen pizza gingen eten. Die gozer stond op het punt te gaan vechten toen jij mij wegtrok en op een stoel zette. Ik stond niet voor niks weer op om even de gemoederen ietwat te kalmeren
Geef dr maar een dikke pakkerd van mequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Helpmefok het volgende:
zo lang alleen naar de wedstrijd gekeken. Ik heb zo weinig gepraat met iedereen.
Ik: dat komt omdat je steeds 2,5 meter voor ons gaat staan
zij: ja maar anders zie ik 't niet
Ik: Tja, dat is het leven. Kiezen of
Zal ik je vertellen dat ik daar NIETS meer van weetquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was toen we pizza gingen eten. Die gozer stond op het punt te gaan vechten toen jij mij wegtrok en op een stoel zette. Ik stond niet voor niks weer op om even de gemoederen ietwat te kalmeren
Heerlijk wijf hequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geef dr maar een dikke pakkerd van me
lief wijf dat t is
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoopte ook echt dat het zou escaleren man.
Ben daarna ergens anders gaan vreten, 110% anti Happy Italy teringlijers die weigeren een van de 40-45 vrije tafels af te staan.
Je weet nog wel dat ik een ballenbak bal in je kapotte gulp heb staan rammen of ook dat niet meer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik daar NIETS meer van weet
Komt omdat ik[ tegen je stond te schreeuwen "DIT GAAT TEGEN AL MIJN PRINCIPES IN ZAADTENT EINZ TERINGLIJERS IK KOM HIER NOOIT MEER STEEK DIE REKENING VAN 300 EURO MAAR IN JE REET"quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik daar NIETS meer van weet
ohja, mannen veranderen in enorme aanstellers als ze ziek zijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerlijk wijf he
Ze is alleen weer laat aan 't werk
Teringzooi. In plaats van voor haar zieke partner te zorgen kutwijf
Er begint wat te dagenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. Met mijn indrukwekkende fysiek had ik hem afgeslacht of niet dan.
[..]
Je weet nog wel dat ik een ballenbak bal in je kapotte gulp heb staan rammen of ook dat niet meer?
uiteindelijk was het 52euro.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt omdat ik[ tegen je stond te schreeuwen "DIT GAAT TEGEN AL MIJN PRINCIPES IN ZAADTENT EINZ TERINGLIJERS IK KOM HIER NOOIT MEER STEEK DIE REKENING VAN 300 EURO MAAR IN JE REET"
Netjes man. Niemand zuipend en iedereen een pizza o.i.d?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uiteindelijk was het 52euro.
best goed te doen dus
ZE HADDEN EEN BALLENBAK!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Netjes man. Niemand zuipend en iedereen een pizza o.i.d?
Of gewoon dik korting gefixt?
Ik ben gratis gaan eten twee straten verderop, kan niet beter dan dat. Maar serieus, wat een paupertent.
Ik vond dit nog op mijn telefoon. Teringdebielquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er begint wat te dagen
Mn gulp is weer gemaakt trouwens
Mooi bouwwerk allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond dit nog op mijn telefoon. Teringdebiel
[ afbeelding ]
Sterf man, ik krijg haast geen luchtquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja, mannen veranderen in enorme aanstellers als ze ziek zijn
wil je een knuffeltje bij je in bed liefje ? en een kruikje erbij ?
allemaal 2 drankjes en een pizza.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Netjes man. Niemand zuipend en iedereen een pizza o.i.d?
Of gewoon dik korting gefixt?
Ik ben gratis gaan eten twee straten verderop, kan niet beter dan dat. Maar serieus, wat een paupertent.
ah ja, prachtigquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZE HADDEN EEN BALLENBAK!
[..]
Ik vond dit nog op mijn telefoon. Teringdebiel
[ afbeelding ]
neem een dikke jonko dan bradaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sterf man, ik krijg haast geen lucht
Blies een longfunctie van 67% van mijn normale volume. Dat is dus echt tegen stikken aan gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |