Ga, maar weer weg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben er weer
Dit is toch genot jongens
[ afbeelding ]
Joden lopen altijd weg. Rotterdammers rennen niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarna gewoon nog een glas leeggooien in dat wijf haar smoel terwijl je die kerel uitdagend aankijkt. Als hij dichterbij komt rennen.
Ga lekker boeken schrijven joh dikke mongoolquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg. Rotterdammers rennen niet.
Sorry, was ik even vergeten. Dan je flesje bier kapot slaan en in die kerel zijn gezicht drukken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg. Rotterdammers rennen niet.
Uh, oké.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga lekker boeken schrijven joh dikke mongool
Als je Dven, hmf, Stijn en knut erbij zet heb je er in totaal 6.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Twee mongolen op een foto.
Nou nouquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet zo agressief doen, voor je het weet heb je weer een stadio... nee wacht dat heb je al.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat ie nou een feedbacktopic aanmaken over mijquote:
Aldus jijquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als je Dven, hmf, Stijn en knut erbij zet heb je er in totaal 6.
En jij verveelt iedereen met je darts en FM, laat hem lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus jij. Jij fapt op uitgemergelde wielrenners die tot aan de oksels in de dopingpot hebben gehangen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus jij. Jij fapt op uitgemergelde wielrenners die tot aan de oksels in de dopingpot hebben gehangen.
Dartsquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En jij verveelt iedereen met je darts en FM, laat hem lekker
De ploegenpresentatie vind ik niet zo boeiend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:15 schreef Syntix het volgende:
[..]over wie heb je het? Overigens, om 19.30 ploegenpresentatie!
Ik heb het één keer gespeeld maar vond het helemaal niks al dat geregel, doe mij maar lekker FIFAquote:
srryquote:
Moet jij niet werken of zo of op vakantie gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Man man man man man, al die berichtgeving over het geduikel van Robben
Kan jij niet gewoon je muil dichthouden, kutvent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Moet jij niet werken of zo of op vakantie gaan?
Nou nou.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon je muil dichthouden, kutvent.
nou nou nou. Kun jij niet gewoon antwoord geven op mijn vraag...quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon je muil dichthouden, kutvent.
Komt door jou.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou.
Wat een agressieve sfeer vandaag zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt door jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aldus de grootst mongloïde Ajacied van het noordelijk en zuidelijk halfrond.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als je Dven, hmf, Stijn en knut erbij zet heb je er in totaal 6.
Lul niet manquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aldus de grootst mongloïde Ajacied van het noordelijk en zuidelijk halfrond.
Eens. Die meent alles wat hij zegt namelijk ook nog eens.quote:
Het wordt echt tijd dat jij eens buiten komtquote:
Het is tyfus heet manquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat jij eens buiten komt
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat jij eens buiten komt
In dat Ajax topic zitten er nog wel een paar hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens. Die meent alles wat hij zegt namelijk ook nog eens.
De laatste in de top 4 zijn LitmanenAFCA en Shreyas
Niet meer naar Noordwest afrika gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is tyfus heet man
Ik ben godverdomde ziek
Ebola ofzo
Soort zoekt soort, zeggen we wel eens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In dat Ajax topic zitten er nog wel een paar hoor
Ik had het toch tegen Stinhoquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is tyfus heet man
Ik ben godverdomde ziek
Ebola ofzo
Kakkerlakken hebben inzanity dus ik weet niet wat erger isquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, zeggen we wel eens.
Ongetwijfeld. Al hebben we er in het Feyenoordtopic ook een paar man (Tomatenboerquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In dat Ajax topic zitten er nog wel een paar hoor
inZanityquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kakkerlakken hebben inzanity dus ik weet niet wat erger is
Nouja beterschap dan maarquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar ik haakte in op je opmerking
Die zou ik harder tikken dan de gemiddelde Ajacied.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kakkerlakken hebben inzanity dus ik weet niet wat erger is
Hij wordt pas echt vermakelijk tijdens Barca-Realquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
inZanity.
Wat een vermakelijke kerel is dat toch. Het hele WK alweer aan het genieten van die ouwe Turk.
Thanksquote:
Dat dit (weer) mag is echt een fucking aanwinst.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:47 schreef Heeinz het volgende:
Jongens laten we het leuk houden
[ afbeelding ]
Zwakke genen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb gewoon voorhoofdsholteontsteking, longontsteking (d-a-f-u-q), astmatische verschijnselen, allergieën, verkoudheid en griep in één.![]()
![]()
Ik ga dus dood denk ik.
Jammer genoeg heeft hij niet meegepost tijdens de Clasico van afgelopen maart.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij wordt pas echt vermakelijk tijdens Barca-Real
Don Jon heb je dan vast ook wel gezien toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:50 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Als je deze foto dan ziet he.
Mijn wijf heeft gewoon serieus een veel beter lijf dan dat.
Ondertussen heb ik me echt talloze keren he-le-maal sufafgetrokken op Scarlett.
Ik voel me bedrogen en vies.
Ja man. Dus een extra deceptiequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Don Jon heb je dan vast ook wel gezien toch?
Half liggen neuken met mijn wijf tijdens die filmquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]! Een typische broekje-uit film is dat
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Half liggen neuken met mijn wijf tijdens die film. Waren moe, hadden zin in seks maar ook een film te kijken. zo half duwend eigenlijk geen zin om moeite te doen om te komen neukend terwijl we een uberslechte film keken
Waar slaat het eigenlijk ook op he 't leven
Vond het wel geniaal. Die vent heeft die film geschreven en gedirectored met 1 doel: Scarlett Johansson rijden en mogelijk voor zich winnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja het is ook niet echt een film waar je je aandacht bij moet houden
FIFA*quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
He bah tetten
Boodschap voor Knut: ik ga mijn teennagels lakken
/vivaforum
Ik zal je met mijn ballen onderkliederenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal er vlaggetjes of voetballen op kliederen
Vindt mijn vriend niet zo leuk denk ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal je met mijn ballen onderkliederen
hueheuhuehueh
ksst, ik heb met dr staan babbelenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn wijf vond het vreemd dat LR en Jimbo niet tegen haar babbelden.
Dat ze 2,5 meter voor ons stond, dat vertelde ze er weer even niet bij.
Wait wutquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En meer. Over de broek van iemands vriendin welteverstaan. Wat loste ik dat weer tactisch op met mijn leuke grapjes![]()
Maar... er was een ballenbakquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso stelletje fucking kneuzen die jullie zijn. Daar blijven zitten terwijl die kutmongolen geen extra tafel wilden toevoegen.
Wat een zaadhorecatent.
Ja joh zeiksnor is tquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ksst, ik heb met dr staan babbelen
Maar ik kan maar 1 dronken gesprek tegelijk voeren
Dat was toen we pizza gingen eten. Die gozer stond op het punt te gaan vechten toen jij mij wegtrok en op een stoel zette. Ik stond niet voor niks weer op om even de gemoederen ietwat te kalmerenquote:
Op dat terras buiten aap, net voor ik vertrok vanwege die teringaap (lolja ik bedoel die zwarte) me geen extra tafel wilde passen.quote:
Ik hoopte ook echt dat het zou escaleren manquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was toen we gingen pizza gingen eten. Die gozer stond op het punt te gaan vechten toen jij mij wegtrok en op een stoel zette. Ik stond niet voor niks weer op om even de gemoederen ietwat te kalmeren
Geef dr maar een dikke pakkerd van mequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Helpmefok het volgende:
zo lang alleen naar de wedstrijd gekeken. Ik heb zo weinig gepraat met iedereen.
Ik: dat komt omdat je steeds 2,5 meter voor ons gaat staan
zij: ja maar anders zie ik 't niet
Ik: Tja, dat is het leven. Kiezen of
Zal ik je vertellen dat ik daar NIETS meer van weetquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was toen we pizza gingen eten. Die gozer stond op het punt te gaan vechten toen jij mij wegtrok en op een stoel zette. Ik stond niet voor niks weer op om even de gemoederen ietwat te kalmeren
Heerlijk wijf hequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geef dr maar een dikke pakkerd van me
lief wijf dat t is
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoopte ook echt dat het zou escaleren man.
Ben daarna ergens anders gaan vreten, 110% anti Happy Italy teringlijers die weigeren een van de 40-45 vrije tafels af te staan.
Je weet nog wel dat ik een ballenbak bal in je kapotte gulp heb staan rammen of ook dat niet meer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik daar NIETS meer van weet
Komt omdat ik[ tegen je stond te schreeuwen "DIT GAAT TEGEN AL MIJN PRINCIPES IN ZAADTENT EINZ TERINGLIJERS IK KOM HIER NOOIT MEER STEEK DIE REKENING VAN 300 EURO MAAR IN JE REET"quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik daar NIETS meer van weet
ohja, mannen veranderen in enorme aanstellers als ze ziek zijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerlijk wijf he
Ze is alleen weer laat aan 't werk
Teringzooi. In plaats van voor haar zieke partner te zorgen kutwijf
Er begint wat te dagenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. Met mijn indrukwekkende fysiek had ik hem afgeslacht of niet dan.
[..]
Je weet nog wel dat ik een ballenbak bal in je kapotte gulp heb staan rammen of ook dat niet meer?
uiteindelijk was het 52euro.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt omdat ik[ tegen je stond te schreeuwen "DIT GAAT TEGEN AL MIJN PRINCIPES IN ZAADTENT EINZ TERINGLIJERS IK KOM HIER NOOIT MEER STEEK DIE REKENING VAN 300 EURO MAAR IN JE REET"
Netjes man. Niemand zuipend en iedereen een pizza o.i.d?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uiteindelijk was het 52euro.
best goed te doen dus
ZE HADDEN EEN BALLENBAK!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Netjes man. Niemand zuipend en iedereen een pizza o.i.d?
Of gewoon dik korting gefixt?
Ik ben gratis gaan eten twee straten verderop, kan niet beter dan dat. Maar serieus, wat een paupertent.
Ik vond dit nog op mijn telefoon. Teringdebielquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er begint wat te dagen
Mn gulp is weer gemaakt trouwens
Mooi bouwwerk allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond dit nog op mijn telefoon. Teringdebiel
[ afbeelding ]
Sterf man, ik krijg haast geen luchtquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja, mannen veranderen in enorme aanstellers als ze ziek zijn
wil je een knuffeltje bij je in bed liefje ? en een kruikje erbij ?
allemaal 2 drankjes en een pizza.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Netjes man. Niemand zuipend en iedereen een pizza o.i.d?
Of gewoon dik korting gefixt?
Ik ben gratis gaan eten twee straten verderop, kan niet beter dan dat. Maar serieus, wat een paupertent.
ah ja, prachtigquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZE HADDEN EEN BALLENBAK!
[..]
Ik vond dit nog op mijn telefoon. Teringdebiel
[ afbeelding ]
neem een dikke jonko dan bradaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sterf man, ik krijg haast geen lucht
Blies een longfunctie van 67% van mijn normale volume. Dat is dus echt tegen stikken aan gek
oké karinaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tis toch wat! Gebruik ik nooit dus geen last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |