Ga, maar weer weg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben er weer
Dit is toch genot jongens
[ afbeelding ]
Joden lopen altijd weg. Rotterdammers rennen niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarna gewoon nog een glas leeggooien in dat wijf haar smoel terwijl je die kerel uitdagend aankijkt. Als hij dichterbij komt rennen.
Ga lekker boeken schrijven joh dikke mongoolquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg. Rotterdammers rennen niet.
Sorry, was ik even vergeten. Dan je flesje bier kapot slaan en in die kerel zijn gezicht drukken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg. Rotterdammers rennen niet.
Uh, oké.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga lekker boeken schrijven joh dikke mongool
Als je Dven, hmf, Stijn en knut erbij zet heb je er in totaal 6.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Twee mongolen op een foto.
Nou nouquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet zo agressief doen, voor je het weet heb je weer een stadio... nee wacht dat heb je al.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat ie nou een feedbacktopic aanmaken over mijquote:
Aldus jijquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als je Dven, hmf, Stijn en knut erbij zet heb je er in totaal 6.
En jij verveelt iedereen met je darts en FM, laat hem lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus jij. Jij fapt op uitgemergelde wielrenners die tot aan de oksels in de dopingpot hebben gehangen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus jij. Jij fapt op uitgemergelde wielrenners die tot aan de oksels in de dopingpot hebben gehangen.
Dartsquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En jij verveelt iedereen met je darts en FM, laat hem lekker
De ploegenpresentatie vind ik niet zo boeiend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:15 schreef Syntix het volgende:
[..]over wie heb je het? Overigens, om 19.30 ploegenpresentatie!
Ik heb het één keer gespeeld maar vond het helemaal niks al dat geregel, doe mij maar lekker FIFAquote:
srryquote:
Moet jij niet werken of zo of op vakantie gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Man man man man man, al die berichtgeving over het geduikel van Robben
Kan jij niet gewoon je muil dichthouden, kutvent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Moet jij niet werken of zo of op vakantie gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |