Zal het onthouden voor verdere ontmoetingen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh jammer, anders had je maar moeten zeggen dat ze niet zo moeten janken gezien hun eigen ras hen verraden heeft.
Ja, zo werkt FOK helaas niet, ik ahd dat ook eens met een ban, dat er geen rechtsfeiten van mij waren om mij te bannen gezien ik de AV niet had overtreden. Maar toch kreeg ik ban.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zou extreem onterecht zijn, gezien het zojuist benoemde beleid.
Verstandigquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, ik edit maar want kinderachtig..
Toch dient Drizzt duidelijker te zijn voortaan.
In zijn knuistjequote:
Ik maak me zorgen of ik aan kaarten ga komen. Dat is mijn reactie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF heb je al een reactie op de KNJB-Beker loting?
Je kan 2x binnen een week naar Deventer. Niets mis mee, met je motortje op en neer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen of ik aan kaarten ga komen. Dat is mijn reactie.
Beetje chillen naast de IJsselbrug. Goed te doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan 2x binnen een week naar Deventer. Niets mis mee, met je motortje op en neer.
Ruzie maken met mensen uit De Worp.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje chillen naast de IJsselbrug. Goed te doen.
Neuh, niet echt. Ze hebben het daar niet zo op joden. Feijenoorders zijn een ander verhaal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ruzie maken met mensen uit De Worp.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Ze hebben het daar niet zo op joden. Feijenoorders zijn een ander verhaal.
Flappie?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stijn 1x raden hoe deze zeehond heet
oMDAT HIJ KAAL IS? XdX d XdXddxDXquote:
Ik ga er misschien ook heenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Ze hebben het daar niet zo op joden. Feijenoorders zijn een ander verhaal.
Vast omdat ie ook het merendeel van de dag op de grond ligt jankgeluiden te makenquote:
Idem. Daar blijf ik graag nuchter voor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin in de kwartfinales van morgen.
Ik ook welquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin in de kwartfinales van morgen.
Ik heb zin in een foto met tettenquote:
quote:• No other "sport" ends in as many scoreless ties as soccer. This was an actual marquee sign by the freeway in Long Beach, California, about a World Cup game last week: "2nd period, 11 minutes left, score: 0:0." Two hours later, another World Cup game was on the same screen: "1st period, 8 minutes left, score: 0:0." If Michael Jackson had treated his chronic insomnia with a tape of Argentina vs. Brazil instead of Propofol, he'd still be alive, although bored.
Ja. Een of ander Republikeins Amerikaans wijf die een column schreef over dat het VRESELIJK IS hoe voetbal geaccepteerd wordt in de Amerikaanse cultuur.quote:
Misschien moeten we zwarte Piet daar introducerenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja. Een of ander Republikeins Amerikaans wijf die een column schreef over dat het VRESELIJK IS hoe voetbal geaccepteerd wordt in de Amerikaanse cultuur.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien moeten we zwarte Piet daar introduceren
Black Petequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien moeten we zwarte Piet daar introduceren
quote:NAC Breda heeft Kingsley Boateng aan de selectie toegevoegd. De 20-jarige Italiaanse aanvaller komt over van AC Milan en ondertekende donderdag een 3-jarig contract.
AC Milan leende Boateng, een geboren Ghanees, afgelopen seizoen uit aan Catania. Bij die club kwam hij tot zes invalbeurten.
"Kingsley is een groot talent dat bij AC Milan niet echt wist door te breken", aldus technisch directeur Graeme Rutjes op de website van NAC. "Hij heeft wel laten zien mee te kunnen op het hoogste niveau."
Is ze lekker?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:41 schreef Dven het volgende:
Alleen op kantoor met de kantoorpot. In een ideale hetero-wereld was ik nu aan het neuken.
In de ideale hmf-wereld had je haar allang al anaal vernederd in je eigen luchtballonquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:41 schreef Dven het volgende:
Alleen op kantoor met de kantoorpot. In een ideale hetero-wereld was ik nu aan het neuken.
Ja. De eerste keer dat ze binnen kwam voor de sollicitatie wist ik dat we gemaakt waren om vuige avontuurtjes te beleven op kantoor. Blijkt ze uiteindelijk liever te scharen. Kankerwijf.quote:
Met een liedje van Frans Bauer op de achtergrond. Ik neem je anaal in een luchtballoooooonquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In de ideale hmf-wereld had je haar allang al anaal vernederd in je eigen luchtballon
Een pot heeft af en toe ook een hongerige kut hé. Kan een dildo niet in voorzien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. De eerste keer dat ze binnen kwam voor de sollicitatie wist ik dat we gemaakt waren om vuige avontuurtjes te beleven op kantoor. Blijkt ze uiteindelijk liever te scharen. Kankerwijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |