Zal het onthouden voor verdere ontmoetingen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh jammer, anders had je maar moeten zeggen dat ze niet zo moeten janken gezien hun eigen ras hen verraden heeft.
Ja, zo werkt FOK helaas niet, ik ahd dat ook eens met een ban, dat er geen rechtsfeiten van mij waren om mij te bannen gezien ik de AV niet had overtreden. Maar toch kreeg ik ban.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zou extreem onterecht zijn, gezien het zojuist benoemde beleid.
Verstandigquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, ik edit maar want kinderachtig..
Toch dient Drizzt duidelijker te zijn voortaan.
In zijn knuistjequote:
Ik maak me zorgen of ik aan kaarten ga komen. Dat is mijn reactie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF heb je al een reactie op de KNJB-Beker loting?
Je kan 2x binnen een week naar Deventer. Niets mis mee, met je motortje op en neer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen of ik aan kaarten ga komen. Dat is mijn reactie.
Beetje chillen naast de IJsselbrug. Goed te doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan 2x binnen een week naar Deventer. Niets mis mee, met je motortje op en neer.
Ruzie maken met mensen uit De Worp.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje chillen naast de IJsselbrug. Goed te doen.
Neuh, niet echt. Ze hebben het daar niet zo op joden. Feijenoorders zijn een ander verhaal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ruzie maken met mensen uit De Worp.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Ze hebben het daar niet zo op joden. Feijenoorders zijn een ander verhaal.
Flappie?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stijn 1x raden hoe deze zeehond heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |