Weet ik, daarom ging m'n ex-vriendinnetje die in haar pottenperiode zat ook direct weer glibberen toen ik weer terug in het land was.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een pot heeft af en toe ook een hongerige kut hé. Kan een dildo niet in voorzien.
Gewoon een tip.
Oké man.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet ik, daarom ging m'n ex-vriendinnetje die in haar pottenperiode zat ook direct weer glibberen toen ik weer terug in het land was.
Haar vriendin heeft ons betrapt.
Was wel een cool wijf, enige wat ze zei voor ze de deur dichttrok en wegliep was : "Ik wist al dat jullie bij elkaar passen maar schijnbaar passen jullie ook heel goed in elkaar"
Niet in mijn hometown. Ik zou voor dromenvangertje van FOK! gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké man.
Ken je nog een lekker bi-wijf hiero in je hometown alles?
Wij zijn alweer een tijdje op zoek.
De pesttering Als dat jouw niveau vrouwen is praten wij niet meer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet in mijn hometown. Ik zou voor dromenvangertje van FOK! gaan.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De pesttering Als dat jouw niveau vrouwen is praten wij niet meer.
Pics ruilen? Jij jouw ex, ik mijn ex?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou voor m'n ex-vriendinnetje in Strijen gaan. Sanne. Kort, veel, lang en blond haar, flinke bips en fraaie tetten met roze knoppen erop.
Als ik die post kan ik voorlopig weer met een mes op zak rond gaan lopen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom ruilen en niet gewoon posten? Het zijn toch exen
DM het maar gewoon danquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik die post kan ik voorlopig weer met een mes op zak rond gaan lopen..
Geen pics meer, ze heeft me overal geblokkeerd nadat ze er achter kwam dat ik haar zus met enige regelmaat geneukt heb.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pics ruilen? Jij jouw ex, ik mijn ex?
Dat zijn de echte vrouwenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik die post kan ik voorlopig weer met een mes op zak rond gaan lopen..
quote:
Hoe eens op met die macho stoere praat Dven. Ik ben mij alweer aan het inhouden om jouw boxershort foto's niet te bevuilenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen pics meer, ze heeft me overal geblokkeerd nadat ze er achter kwam dat ik haar zus met enige regelmaat geneukt heb.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen pics meer, ze heeft me overal geblokkeerd nadat ze er achter kwam dat ik haar zus met enige regelmaat geneukt heb.
Islamquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Ik zeg niets
Maar er is een reden dat ik een jaar lang een mes trok bij elke schaduw die te dichtbij kwam in mijn rug![]()
Islamieten..
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn plannetje werkt
[ afbeelding ]
Tip : Neem Bulgaarse yoghurtquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
M'n yoghurt smaakt apart.
Volgende keer koop ik weer gewoon Albert Heijn-yoghurt.
Ik wil niet weten hoe bevlekt mijn toen nog smetteloze boxershort nu is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe eens op met die macho stoere praat Dven. Ik ben mij alweer aan het inhouden om jouw boxershort foto's niet te bevuilen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe bevlekt mijn toen nog smetteloze boxershort nu is.
De Islam is de meest vage vorm van geloof.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schenden van hun zogenaamde eer.
(x2)
Uh, oké.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Sinds mijn onverwachte ontmoeting met HMF heb ik hard moeten werken mijn erectie te verhelpen.
Waarom stap je ook van je gewoontes af.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
M'n yoghurt smaakt apart.
Volgende keer koop ik weer gewoon Albert Heijn-yoghurt.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn plannetje werkt
[ afbeelding ]
Ik dacht; ik doe eens lekker gek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom stap je ook van je gewoontes af.
Niets mis mee.quote:
Ik hield mijn reputatie om vrijwel altijd ruzie te krijgen in Rotterdam tenminste wel in stand.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, oké.
Ik was die dag best wappie..
Je kwam wel op me over als een aardig knulletje. Ik was de vrolijke dorpsgek.
Toen je dat bier omtikte?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hield mijn reputatie om vrijwel altijd ruzie te krijgen in Rotterdam tenminste wel in stand.
Gelukkig wist ik zoals het een moderator betaamt alles netjes op te lossen.
Gisteren zapte ik er voorbij en toen zag ik Albert Verlinde vochtige oogjes krijgen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
Door een bijzondere samenloop van omstandigheden kijk ik nu naar Bauers zigeunernacht.
Het is geen leuk programma.
En meer. Over de broek van iemands vriendin welteverstaan. Wat loste ik dat weer tactisch op met mijn leuke grapjesquote:
Smaakte je Koketshake goed?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben er weer
Dit is toch genot jongens
[ afbeelding ]
Sowieso stelletje fucking kneuzen die jullie zijn. Daar blijven zitten terwijl die kutmongolen geen extra tafel wilden toevoegen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En meer. Over de broek van iemands vriendin welteverstaan. Wat loste ik dat weer tactisch op met mijn leuke grapjes![]()
Jij bent mijn favoriete wielrenner.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben er weer
Dit is toch genot jongens
[ afbeelding ]
Ze hadden een ballenbakquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso stelletje fucking kneuzen die jullie zijn. Daar blijven zitten terwijl die kutmongolen geen extra tafel wilden toevoegen.
Wat een zaadhorecatent.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MOoet je doen. Spreken wij even af, oke?.
Daarna gewoon nog een glas leeggooien in dat wijf haar smoel terwijl je die kerel uitdagend aankijkt. Als hij dichterbij komt rennen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En meer. Over de broek van iemands vriendin welteverstaan. Wat loste ik dat weer tactisch op met mijn leuke grapjes![]()
Ik zat zonder water pummel. Ik heb nog net niet uit de sloot gedronken. Had die radler van je goed kunnen gebruiken.quote:
Is de sloot wel lekker met al dat waterkroos, henk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zat zonder water pummel. Ik heb nog net niet uit de sloot gedronken. Had die radler van je goed kunnen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |