Uh, oké.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Sinds mijn onverwachte ontmoeting met HMF heb ik hard moeten werken mijn erectie te verhelpen.
Waarom stap je ook van je gewoontes af.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
M'n yoghurt smaakt apart.
Volgende keer koop ik weer gewoon Albert Heijn-yoghurt.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn plannetje werkt
[ afbeelding ]
Ik dacht; ik doe eens lekker gek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom stap je ook van je gewoontes af.
Niets mis mee.quote:
Ik hield mijn reputatie om vrijwel altijd ruzie te krijgen in Rotterdam tenminste wel in stand.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, oké.
Ik was die dag best wappie..
Je kwam wel op me over als een aardig knulletje. Ik was de vrolijke dorpsgek.
Toen je dat bier omtikte?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hield mijn reputatie om vrijwel altijd ruzie te krijgen in Rotterdam tenminste wel in stand.
Gelukkig wist ik zoals het een moderator betaamt alles netjes op te lossen.
Gisteren zapte ik er voorbij en toen zag ik Albert Verlinde vochtige oogjes krijgen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
Door een bijzondere samenloop van omstandigheden kijk ik nu naar Bauers zigeunernacht.
Het is geen leuk programma.
En meer. Over de broek van iemands vriendin welteverstaan. Wat loste ik dat weer tactisch op met mijn leuke grapjesquote:
Smaakte je Koketshake goed?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben er weer
Dit is toch genot jongens
[ afbeelding ]
Sowieso stelletje fucking kneuzen die jullie zijn. Daar blijven zitten terwijl die kutmongolen geen extra tafel wilden toevoegen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En meer. Over de broek van iemands vriendin welteverstaan. Wat loste ik dat weer tactisch op met mijn leuke grapjes![]()
Jij bent mijn favoriete wielrenner.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben er weer
Dit is toch genot jongens
[ afbeelding ]
Ze hadden een ballenbakquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso stelletje fucking kneuzen die jullie zijn. Daar blijven zitten terwijl die kutmongolen geen extra tafel wilden toevoegen.
Wat een zaadhorecatent.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MOoet je doen. Spreken wij even af, oke?.
Daarna gewoon nog een glas leeggooien in dat wijf haar smoel terwijl je die kerel uitdagend aankijkt. Als hij dichterbij komt rennen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En meer. Over de broek van iemands vriendin welteverstaan. Wat loste ik dat weer tactisch op met mijn leuke grapjes![]()
Ik zat zonder water pummel. Ik heb nog net niet uit de sloot gedronken. Had die radler van je goed kunnen gebruiken.quote:
Is de sloot wel lekker met al dat waterkroos, henk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zat zonder water pummel. Ik heb nog net niet uit de sloot gedronken. Had die radler van je goed kunnen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |