Met een dikke wietwalm om mee heen kom ik er niet meer in ben ik bang.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dikke toeter klappen voordat je gaat tjappen
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Met een dikke wietwalm om mee heen kom ik er niet meer in ben ik bang.
ik ben nog nooit ergens geweigerdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Met een dikke wietwalm om mee heen kom ik er niet meer in ben ik bang.
Ik zou iedere dag wel linzen kunnen eten in een salade met rode bietjes als side-dish bij de kibbeling.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
linzen lekker? dude komaan no fokking lintels
Hippie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou iedere dag wel linzen kunnen eten in een salade met rode bietjes als side-dish bij de kibbeling.
Ik vind linzen altijd klinken alsof het wormen zijn ofzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou iedere dag wel linzen kunnen eten in een salade met rode bietjes als side-dish bij de kibbeling.
kut hippiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Te laat.quote:
Jammer joh.quote:
quote:
quote:
Bla bla linzen zijn gewoon lekker. Ik de salade, op zichzelf, in de rijst, in de soep, ik lust er wel pap van.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind linzen altijd klinken alsof het wormen zijn ofzo.
Ik zeg toch niet dat het niet lekker is, heb het nog nooit op.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bla bla linzen zijn gewoon lekker. Ik de salade, op zichzelf, in de rijst, in de soep, ik lust er wel pap van.
dat verbieden we je toch ook niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bla bla linzen zijn gewoon lekker. Ik de salade, op zichzelf, in de rijst, in de soep, ik lust er wel pap van.
En als ik straks vermist raak op vakantie met een vrind, vind niemand het erg, omdat we 2 mannelijke lelijke autisten zijn.quote:
Ik zou geen neuk geven in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En als ik straks vermist raak op vakantie met een vrind, vind niemand het erg, omdat we 2 mannelijke lelijke autisten zijn.
Ik wel, maar die fanatiekelingen in dat NWS topic niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En als ik straks vermist raak op vakantie met een vrind, vind niemand het erg, omdat we 2 mannelijke lelijke autisten zijn.
Want je doet dat nu wel?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou geen neuk geven in ieder geval.
Peter van Opdorp: Die man zouden ze naar rechtstreeks naar een strafkamp in Siberië sturen en laten elimineren vanwege absolute krankzinnigheid.quote:
Doe ik nu eigenlijk ook niet zo erg. Die meiden zijn omgekomen terwijl ze deden wat ze graag wilden. Jammer dat hun leven verloren gegaan is, maar er komt dagelijks een eind aan nog veel meer levens.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou geen neuk geven in ieder geval.
Nee.quote:
Da's aardig van je.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wel, maar die fanatiekelingen in dat NWS topic niet.
Het boeit mij ook vrij weinig. Sneu voor die meisjes en hun familie enzo, maar ik lig er verder niet wakker van.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe ik nu eigenlijk ook niet zo erg. Die meiden zijn omgekomen terwijl ze deden wat ze graag wilden. Jammer dat hun leven verloren gegaan is, maar er komt dagelijks een eind aan nog veel meer levens.
Ja maar dit zijn 2 knappe, jonge, blanke, dames.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe ik nu eigenlijk ook niet zo erg. Die meiden zijn omgekomen terwijl ze deden wat ze graag wilden. Jammer dat hun leven verloren gegaan is, maar er komt dagelijks een eind aan nog veel meer levens.
Een had sowieso al geen ziel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:51 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn 2 knappe, jonge, blanke, dames.
Voor ouders van lelijke kinderen is het nog erger, die hadden al nooit veel om trots op te zijn en dan raak je dat ook nog kwijt.quote:
Mwauh. Wel leuke koppie's hoor.quote:
gvdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor ouders van lelijke kinderen is het nog erger, die hadden al nooit veel om trots op te zijn en dan raak je dat ook nog kwijt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor ouders van lelijke kinderen is het nog erger, die hadden al nooit veel om trots op te zijn en dan raak je dat ook nog kwijt.
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wilde gans en rivierkreeft
zien er te "Nederlands" uit ofzo, weet niet wat het is.quote:
Walgelijk figuur, ze zijn dood.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
zien er te "Nederlands" uit ofzo, weet niet wat het is.
Joh.quote:
niet weten wat bazensaus curry isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Gadverdamme, ziet er ranzig uit.
Wat is dat voor een oranje kots?
Waarschijnlijk zijn er niet genoeg tieten in beeld, dat schijnt voor heteroseksuele mannen heel belangrijk zijn bij de uiterlijke beoordeling van vrouwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er niet genoeg tieten in beeld, dat schijnt voor heteroseksuele mannen heel belangrijk zijn bij de uiterlijke beoordeling van vrouwen.
Ik vind dat Nederland (en beetje België, Denemarken ook nog wel ergens) best leuke meisjes heeft hoor. Van die leuke "niets-aan-de-hand-meisjes".quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet niet al van een kilometer afstand kunnen zien dat het Nederlanders zijn vind ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederland (en beetje België, Denemarken ook nog wel ergens) best leuke meisjes heeft hoor. Van die leuke "niet-aan-de-hand-meisjes".
quote:
oliehoorn is ook booming baas en zaanse curryquote:
Zaanse curry?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
oliehoorn is ook booming baas en zaanse curry
Allemaal ten prooi gevallen van het kapitalisme die mannen. Luxeproducten zijn een schande.quote:
Dat blonde Belgische meisje wat ik postte na Belgie - Rusland hè?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet niet al van een kilometer afstand kunnen zien dat het Nederlanders zijn vind ik.
Gewoon een gratis upgrade, daar moet je blij mee zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
vroeg een keer ketchup bij de frituurzaak hier, zie ik thuis dat ze godverdomme curry gegeven hebben
Niet doen alsof jij die foto gevonden had heh.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat blonde Belgische meisje wat ik postte na Belgie - Rusland hè?
Dat is ook een hele hype geworden achteraf
Welke? Die chick waarvan niet_toegestaan_ vond dat ze er als een downie uitzag?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
17 jaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee man, vind die shit echt nasty.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon een gratis upgrade, daar moet je blij mee zijn.
Ik deelde die mening.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welke? Die chick waarvan niet_toegestaan_ vond dat ze er als een downie uitzag?
Homo.quote:
Of mosterdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
Mayonaise ook trouwens. Wil gewoon ketchup bij mijn friet en verder niks.
Nee hoor. Maar ik was wel 1 van de early-adapters hier op FOK!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet doen alsof jij die foto gevonden had heh.
Oh ja, mosterd is idd wel lekker.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zaanse curry?
Dat ken ik niet, maar dat is dus lekker?
ja opzeker, zaanse kerrie mayo is ook baas helemaal icm patatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zaanse curry?
Dat ken ik niet, maar dat is dus lekker?
Recerpte.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik was wel 1 van de early-adapters hier op FOK!
Gadverdamme ketchup.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
Mayonaise ook trouwens. Wil gewoon ketchup bij mijn friet en verder niks.
Bovendien goed voor de prostaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gadverdamme ketchup.
Dat schijnt dus gewoon een soort van gezond te zijn
whehehquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gadverdamme ketchup.
Mortaxx mag daar nog naar kijken omdat 'ie gewoon nog niet zo ver ontwikkeld is, jij daarentegen, jij bent al in de 30.quote:
Omdat dat voor vieze praatjes hier in de sc zorgt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij mij dat nooit verteld?![]()
Ik zou trouwens best graag haar adapter willen zijn. Lekker adoptiepapa spelenquote:
er zitten 12 klontjes suiker in zo'n flesje heinz ozoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gadverdamme ketchup.
17 is gewoon legaal hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mortaxx mag daar nog naar kijken omdat 'ie gewoon nog niet zo ver ontwikkeld is, jij daarentegen, jij bent al in de 30.
Ik ben eeuwig jongquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mortaxx mag daar nog naar kijken omdat 'ie gewoon nog niet zo ver ontwikkeld is, jij daarentegen, jij bent al in de 30.
quote:
Lullen moeten ze vullenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat dat voor vieze praatjes hier in de sc zorgt.
en hoe laat jij je lul vullen? m,et hete breinaalden?quote:
Gewoon zoals die ene freak, demon_from_heaven, pennen en shit in je pisbuis raggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
en hoe laat jij je lul vullen? m,et hete breinaalden?
dat topic dat er eentje in zijn urinebuis bleef hangenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon zoals die ene freak, demon_from_heaven, pennen en shit in je pisbuis raggen.
ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon zoals die ene freak, demon_from_heaven, pennen en shit in je pisbuis raggen.
Dat heet sounding.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
wazige gast was datquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
dat topic dat er eentje in zijn urinebuis bleef hangen
Hijquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
goh verrassend zeg dat jij dat weetquote:
Jaquote:
Heb echt een half uur lopen grinniken achter mijn pc van flauwheid, kon het niet stoppen.quote:
begrijpelijk wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heb echt een half uur lopen grinniken achter mijn pc van flauwheid, kon het niet stoppen.![]()
![]()
echt?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
JaAl was hij soms wel grappig. Flipte alleen vanuit het niks opeens helemaal op me uit vaak.
Dat doen homo's wel vakerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
JaAl was hij soms wel grappig. Flipte alleen vanuit het niks opeens helemaal op me uit vaak.
Dat was BadSnoopy/Meneer_Meneer toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/340157quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:04 schreef spambot31 het volgende:
Over wie gaat het?
Links naar de topics?
Ja ook, maar demon ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat was BadSnoopy/Meneer_Meneer toch?
Hahah wat een triest geval was datquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/340157
verder zoek je het zelf maar
Ja. Zelfs als ik gewoon chill tegen hem deed.quote:
Begon hij gisteren te flippen? Hu?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:05 schreef deadprez het volgende:
whehe meneer_meneer is nog steeds gebanned trouwens zag ik gister ofzoeen uurtje terug, begint meteen weer te flippen en toen was hij weer weg.
laterquote:
lifinj on tie etsjquote:
nee ik keek gisteren weer eens op zijn profiel en zag dat hij nog steeds gebanned is.quote:
vieze flikker ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. Zelfs als ik gewoon chill tegen hem deed.
peace out negerquote:
dafuqquote:
Daarvoor zijn het wat veel pagina'squote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/340157
verder zoek je het zelf maar
Valt wel mee.quote:
Dat vind je maar al te leuk.quote:
als je mond dicht hebt valt het best meequote:
Gewoon na een tijdje gaan vingeren op de bankquote:
Ze is ongesteldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gewoon na een tijdje gaan vingeren op de bank![]()
maar wil ze je weer terug ofzo of waarom wil ze opeens film gaan kijken?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee.Mindfuck
Met welke knuppel moet ik haar bewerken?
Help
lekker beffen danquote:
Mwah, ze heeft wat issues en ik begrijp haar altijd wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar wil ze je weer terug ofzo of waarom wil ze opeens film gaan kijken?
Echte mannenquote:
om je vingers bij af te likkenquote:
Heb nog wel een honkbalknuppel ¤50quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee.Mindfuck
Met welke knuppel moet ik haar bewerken?
Help
Ik ben nog steeds dankbaar dat die pik weer verdwenen is. Gare freak ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, lastige situatie wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah, ze heeft wat issues en ik begrijp haar altijd wel.
[..]
Echte mannen
Heb ook wel een knuppel hoor hahaha ;Dquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb nog wel een honkbalknuppel ¤50
je bent op het internet of wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dankbaar dat die pik weer verdwenen is. Gare freak ja.
Vraag me wel af waarom hij nooit meer post, hij heeft geen ban.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dankbaar dat die pik weer verdwenen is. Gare freak ja.
Nee indd... alhoewel ze wel iemand kan gebruiken..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
Tsja, lastige situatie wel. Misschien kun je er maar beter niet aan beginnen.
echte piraten varen door de rode zeequote:
Je hebt het er maar zwaar mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaag met appeltaartmeisje wezen shoppen. Ze laat elke keer tekens vallen dat ze me echt leuk vind en bij mij wordt het steeds minder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut wijven allemaal.
Gwn je piemel eraf snijdenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaag met appeltaartmeisje wezen shoppen. Ze laat elke keer tekens vallen dat ze me echt leuk vind en bij mij wordt het steeds minder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut wijven allemaal.
Ik ben nooit ingegaan op zijn avances. De enige user die ik ooit uit mijn DM heb verbant. Zelfs blondje heeft me niet zo ver gekregen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom hij nooit meer post, hij heeft geen ban.
Neukbaar ja, vooral die linker. Wel een beetje raar om zo te praten over mensen die dood zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar neukbaar of niet-neukbaar, als we in VD termen meten.
Hij dmde jou echt vieze dingen enzo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben nooit ingegaan op zijn avances. De enige user die ik ooit uit mijn DM heb verbant. Zelfs blondje heeft me niet zo ver gekregen.
whehehquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben nooit ingegaan op zijn avances. De enige user die ik ooit uit mijn DM heb verbant. Zelfs blondje heeft me niet zo ver gekregen.
Steek m een keer 'per ongeluk' in het verkeerde gaatje, dan wil ze je gegarandeerd nooit meer zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut wijven allemaal.
Ja, facking ranzig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Hij dmde jou echt vieze dingen enzo?
Dat deed hij wel bij meer mensen. Heb volgens mij ook weleens ranzige dm's van hem gekregen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij dmde jou echt vieze dingen enzo?
BT moet gewoon zeggen dat hij homo is. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:15 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Steek m een keer 'per ongeluk' in het verkeerde gaatje, dan wil ze je gegarandeerd nooit meer zien.
Wat voor iemand was dat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat deed hij wel bij meer mensen. Heb volgens mij ook weleens ranzige dm's van hem gekregen.
je wil ook geile dm van homo's?quote:
Gewoon een freak. Of een troll, waarschijnlijk beide.quote:
Klein vraagje: ben je een vrouw?quote:
Zoek gewoon even naar topics die hij geopend heeft, dan krijg je wel een goed beeld.quote:
wat heeft dat met mijn vraag aan spambot te maken?quote:
Dit is wel een goede omschrijving idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een sadomasochistische biseksuele schizofrene, drugsverslaafde, depressieve flikker.
Oh, dat lijkt me dan weer niksquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een sadomasochistische biseksuele schizofrene, drugsverslaafde, depressieve flikker.
internet is 80% nasty shitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Internet ja
geen deepweb
als ik gore shit wil zien dan zoek ik dat wel op
Panseksueel tochquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Don't stuff your muff with crazy.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:18 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me dan weer niks
Don't stick your dick in crazy, zeggen ze altijd.
niks, maar je gebruikt steedsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heeft dat met mijn vraag aan spambot te maken?
b0g.orgquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig heeft internet mij op jonge leeftijd al goed verziekt
Daar had hij geen enkel probleem mee. Man of vrouw, zolang het verknipt was en ademde, prima.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:18 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me dan weer niks
Don't stick your dick in crazy, zeggen ze altijd.
hij is hippie, dan mag hetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
niks, maar je gebruikt steedsals PI en dat vind ik best een lieve instelling doch best verwijfd
ik draag ook zwitsal eau de toilette , is dat een duidelijk genoege hint?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
niks, maar je gebruikt steedsals PI en dat vind ik best een lieve instelling doch best verwijfd
Wat boeit dat? Ik ben ooit hippiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
je bent homo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik draag ook zwitsal eau de toilette , is dat een duidelijk genoege hint?
neequote:
nee niet meer, verbannen was te nastyquote:
wat was dat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niet meer, verbannen was te nasty_!
ohquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niet meer, verbannen was te nasty_!
Ik durf daar niks mee te doen, ben bang dat ik echt te erge shit tegenkom.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
heb op TOR wel eens nasty shit gezien tho
Aaaaaaaaaaah, vieze junk jij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik durf daar niks mee te doen, ben bang dat ik echt te erge shit tegenkom.alleen een keertje silkroad gecheckt een hele tijd geleden.
foto's van ongelukken, nasty vieze sex shit, gasten die zichzelf verminken, eigen geslachtsdelen eten (gewoon ene filmpje van een dude die zijn eigen swans amputeert, hij opbakt en eet in 1 shot) moorden, nasty medische shit, verminkingen etc etc high res picsquote:
Wilde kijken wat speed daar kostte, maar bleek bij mijn dealer een stuk goedkoper uit te zijn.quote:
ook paar keer gechecktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik durf daar niks mee te doen, ben bang dat ik echt te erge shit tegenkom.alleen een keertje silkroad gecheckt een hele tijd geleden.
liveleakquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
foto's van ongelukken, nasty vioeze sex shit, gast die zichzelf verminken, eigen geslachtsdelen eten (gewoon ene filmpje van een dude die zijn eigenswans amputeerd, hij opbakt en eet in 1 shot) moorden, nasty medische shit, verminkingen etc etc high res pics
the usual
Ja precies, het is nogal onnodig als je in Nederland woont. Behalve als je op zoek bent naar een huurmoordenaar ofzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ook paar keer gecheckt
maar in nederland kan je overal wel aan komen dus heb daar verder niks te zoeken
wel leuk om te kijken tho
mensen die je bitcoins scammen en shit
Junkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wilde kijken wat speed daar kostte, maar bleek bij mijn dealer een stuk goedkoper uit te zijn.
WAAROM WIL JE ZOIETS ZIEN. IK BEGRIJP DAT ECHT NIET.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
foto's van ongelukken, nasty vieze sex shit, gasten die zichzelf verminken, eigen geslachtsdelen eten (gewoon ene filmpje van een dude die zijn eigen swans amputeert, hij opbakt en eet in 1 shot) moorden, nasty medische shit, verminkingen etc etc high res pics
the usual
pls, heb al meer dan een jaar geen harddrugs gebruikt op alcohol na.quote:
maar waarom schreeuw je dan zo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
WAAROM WIL JE ZOIETS ZIEN. IK BEGRIJP DAT ECHT NIET.
Wel handig voor zolderkamerautisten zonder connecties hoor, zo'n dealer moet je toch maar via-via leren kennen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja precies, het is nogal onnodig als je in Nederland woont. Behalve als je op zoek bent naar een huurmoordenaar ofzo.
Valt wel meequote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja precies, het is nogal onnodig als je in Nederland woont. Behalve als je op zoek bent naar een huurmoordenaar ofzo.
truequote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:27 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wel handig voor zolderkamerautisten zonder connecties hoor, zo'n dealer moet je toch maar via-via leren kennen.
partyflock was er al jaren, gewoon je drugs via d epost laten komen als ene achte autsitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:27 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wel handig voor zolderkamerautisten zonder connecties hoor, zo'n dealer moet je toch maar via-via leren kennen.
Sommige mensen hebben een zieke, zieke geest.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
foto's van ongelukken, nasty vieze sex shit, gasten die zichzelf verminken, eigen geslachtsdelen eten (gewoon ene filmpje van een dude die zijn eigen swans amputeert, hij opbakt en eet in 1 shot) moorden, nasty medische shit, verminkingen etc etc high res pics
the usual
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Plantje in de tuin kost je vrij weinig, ja even doorzetten bij het knippen maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:28 schreef spambot31 het volgende:
Zo zou ik waarschijnlijk wel blowen als het niet zo reteduur was
Maar je hebt ook weer niks aan drugs als je niet van zolderkamer afkomt. Lekker met speed op achter je pc zittenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:27 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als ze er bij de post achter komen dat er drugs in het pakketje zit?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
partyflock was er al jaren, gewoon je drugs via d epost laten komen als ene achte autsit
Denk niet dat mammie dat goed vind.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Plantje in de tuin kost je vrij weinig, ja even doorzetten bij het knippen maar dan heb je ook wat
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een zieke, zieke geest.
Ik vind dit misschien nog wel ziekere gedachten dan pedofiele gedachten. No joke..uhm dat zijn gedachte dat zijn dingen die echt zijn gebeurt waarom dat kromme vergelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Dat heb ik best vaak gedaan op het laatst.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar je hebt ook weer niks aan drugs als je niet van zolderkamer afkomt. Lekker met speed op achter je pc zitten
Lekker stoned naar de visualizer turen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar je hebt ook weer niks aan drugs als je niet van zolderkamer afkomt. Lekker met speed op achter je pc zitten
maar als je daarop kickt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm dat zijn gedachte dat zijn dingen die echt zijn gebeurt waarom dat kromme vergelijk
dat snats die gekke congolees het het zelf opquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als ze er bij de post achter komen dat er drugs in het pakketje zit?
Mijn mammie heeft dat liever dan dat ik er maandelijks tientallen euro's aan uitgeefquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Denk niet dat mammie dat goed vind.
Waarom zou je dat nu doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heb ik best vaak gedaan op het laatst.
wie heeft het ove rkicken daar op?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat snats die gekke congolees het het zelf op
Hahahquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:30 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Lekker stoned naar de visualizer turen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met een abbo en wat speed kun je veel sneller je postcount verhogen natuurlijk. Het is niet voor niets dat het nummertje van deadprez, het nummertje van deadprez is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
opsnuiven. altijd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als ze er bij de post achter komen dat er drugs in het pakketje zit?
dan bestel je wat anders dan speed, speed is idd chill achter een pcquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik heb met vrienden achter een synthesizer installatie gezeten terwijl we knettertje stoned waren..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:30 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Lekker stoned naar de visualizer turen.
Ging niet meer echt met de mensen om waar ik altijd speed mee deed, maar gebruikte het nog wel regelmatig.quote:
Gewoon een junkie dus?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ging niet meer echt met de mensen om waar ik altijd speed mee deed, maar gebruikte het nog wel regelmatig.
Royal sadness wel, maar goed.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met een abbo en wat speed kun je veel sneller je postcount verhogen natuurlijk. Het is niet voor niets dat het nummertje van deadprez, het nummertje van deadprez is.
Mwah niet echt zwaar verslaafd ofzo, maar deed het wel iets te vaak ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:32 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon een junkie dus?
Goed dat je er nu vanaf bent wel.
is toch niet chill, wordt je niet super onrustig te energiek om 1 ding te doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt wel mee, sowieso was mijn vriendin er ook altijd bij, dus kon mijn energie wel redelijk kwijt door gewoon urenlang lulkicks te hebben. Verder gewoon af en toe een uurtje buiten rond gaan lopen en dan is het wel te doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
is toch niet chill, wordt je niet super onrustig te energiek om 1 ding te doen
ik vind speed sowieso geen lekkere drugs wrs daarom kan ik me er geen inbeelding bij krijgenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt wel mee, sowieso was mijn vriendin er ook altijd bij, dus kon mijn energie wel redelijk kwijt door gewoon urenlang lulkicks te hebben. Verder gewoon af en toe een uurtje buiten rond gaan lopen en dan is het wel te doen.
Daar hoefde ik geen drugs voor te gebruikenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef deadprez het volgende:
En gewoon de hele nacht slechte tekno maken in FL terwijl je denkt dat het fucking goed klinkt.
Ik vind het helemaal geweldig. Nachtenlang wakker zijn en dat spacende gevoel dat je na de tweede nacht begint te krijgen is echt fucking chill. 's Ochtends naar de supermarkt met je doorgesnoven kop om wat van die cheape vanilletoetjes te halen, omdat dat het enige is dat je kan eten, terwijl iedereen op weg is naar zijn werk enzo. Prachtig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind speed sowieso geen lekkere drugs wrs daarom kan ik me er geen inbeelding bij krijgen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:
Ik vind het helemaal geweldig. Nachtenlang wakker zijn en dat spacende gevoel dat je na de tweede nacht begint te krijgen is echt fucking chill. 's Ochtends naar de supermarkt met je doorgesnoven kop om wat van die cheape vanilletoetjes te halen, omdat dat het enige is dat je kan eten, terwijl iedereen op weg is naar zijn werk enzo. Prachtig.
En de mooiste gesprekken heb je als je pep gebruikt hebt.
Godverdomme.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, het is wel ongelofelijke rotzooi natuurlijk.
dat gevoel is wel lekker ja maar de kater, en als wilt slapen enje kan niet slapen dat haat ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geweldig. Nachtenlang wakker zijn en dat spacende gevoel dat je na de tweede nacht begint te krijgen is echt fucking chill. 's Ochtends naar de supermarkt met je doorgesnoven kop om wat van die cheape vanilletoetjes te halen, omdat dat het enige is dat je kan eten, terwijl iedereen op weg is naar zijn werk enzo. Prachtig.
Crash had ik nooit zo'n last van. Niet kunnen slapen ook niet echt, gewoon als het op is nog rustig een joint roken, beetje op de bank of in bed liggen en rustig wachten tot je in slaap valt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat gevoel is wel lekker ja maar de kater, en als wilt slapen enje kan niet slapen dat haat ik
ik ook niet grquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik heb nog nooit speed gedaan. gr
Kun je ook beter gewoon niet doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik heb nog nooit speed gedaan. gr
Jij ja?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef deadprez het volgende:
En gewoon de hele nacht slechte tekno maken in FL terwijl je denkt dat het fucking goed klinkt.
Jawel, krijg je veel levenservaring van zo te lezen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je ook beter gewoon niet doen natuurlijk.
ja dan is het wel chill jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Crash had ik nooit zo'n last van. Niet kunnen slapen ook niet echt, gewoon als het op is nog rustig een joint roken, beetje op de bank of in bed liggen en rustig wachten tot je in slaap valt.
Wat?quote:
Vooral een crackkop.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, krijg je veel levenservaring van zo te lezen.
Mwa, zou het op zich wel eens willen proberen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je ook beter gewoon niet doen natuurlijk.
Nu wil ik ook pep gebruiken, wat heb je gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een keertje een nacht kan niet zo'n kwaad, maar wat je niet kent mis je ook niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:45 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Mwa, zou het op zich wel eens willen proberen.
Heb 2Nutz ook veul speed gedaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, krijg je veel levenservaring van zo te lezen.
hij is speedquote:
haha watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:46 schreef PeZu het volgende:
ok met een pool die geen engels kan in discussie gaan over knoflook is ook geen tip
Dit klinkt als een goed verhaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:46 schreef PeZu het volgende:
ok met een pool die geen engels kan in discussie gaan over knoflook is ook geen tip
ja dat dacht ik dus ookquote:
trust me, klinkt spannender dan het is, en denk na het gaat over knoflook, hoe boeiend kan het zijnquote:
Ik vond discussiëren met Polen doorgaans erg lastig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:46 schreef PeZu het volgende:
ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vond discussiëren met Polen doorgaans erg lastig.
'Wat denk je er zelf van kerel?'quote:
ja zoeitsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Wat denk je er zelf van kerel?'
- Eh, I do not knew, you is boss
'Maareh, wat denk jij dan wat het beste is?'
-Wieperdeila, i do not knows
'Nou krijg dan maar de kurwa vieze pedou'
-Yes, rabotta rabotta
/Wat.
wat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
-Yes, rabotta rabotta
/Wat.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
-Yes, rabotta rabotta
/Wat.
Ik verstond alleen kurwa.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
-Yes, rabotta rabotta
/Wat.
Goed weekend gehad knaster?quote:
Gewoon Britten dus eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed weekend gehad knaster?
- You know, liettle disco, liettle mocra chipka, liettle wodka, liettle barbeque, liette applejews
Altijd alles is klein bij die gasten.
Ik moest hier hardop om lachen, maar ik weet niet waarom.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
- You know, liettle disco, liettle mocra chipka, liettle wodka, liettle barbeque, liette applejews
da daquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Loop een willekeurige hoerenbuurt in.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:57 schreef spambot31 het volgende:
Hoe kom je in contact met Polen, ik zie namelijk handelsmogelijkheden
op de hoek van de gamma met een kratje bier rammelen en roepen werk werk werkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:57 schreef spambot31 het volgende:
Hoe kom je in contact met Polen, ik zie namelijk handelsmogelijkheden
Zubrowka kunnen ze vaak wel aankomen voor 1/3 van de prijs. Maar dan moet je wel bevriend met ze zijn. Denk dat het anders weinig zin heeft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:58 schreef spambot31 het volgende:
Ik wil wel goedkope wodka van ze overkopen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
op de hoek van de gamma met een kratje bier rammelen en roepen werk werk werk
met dat grassprietje waar een stoer over heeft gepist erinquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:59 schreef spambot31 het volgende:
Zoals die Zubrowka waar vb het soms over heeft, die komt toch uit Polen?
Kun jij niet wat voor me hosselen met je Poolse vrienden dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zubrowka kunnen ze vaak wel aankomen voor 1/3 van de prijs. Maar dan moet je wel bevriend met ze zijn. Denk dat het anders weinig zin heeft.
tja , wat is duurquote:
je kent hem?quote:
Dat klinkt misschien stom, maar die gasten maakt het echt geen fuck uit wie ze commandeert. Ze zijn hier om geld te verdienen, niet om vrienden te maken. Ik heb 8 jaar lang met een koppel Polen gewerkt, soms wel 100 uur per week. Er is er één waar ik af en toe nog contact mee heb. Die anderen negeren me straal als ik soms eens langs ga op m'n voormalige werk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:59 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden een reeks videos gemaakt voor een fabriek die schoonmaakmiddelen verpakte. Daar zat het ook vol met Polen. Moest ik op een gegeven moment een video maken met 2 Poolse knakkers die waspoeder moesten mengen. Ik voelde me al ongemakkelijk om ze te "regisseren", aangezien hun baas me echt bij ze dumpte om vervolgens duidelijk te maken in gebroken Engels dat "Pjotr has to do what dis man ses.".
Video gemaakt prima, blijkt dat die Pjotr de hele tijd met opgestroopte mouwen op de video staat, terwijl dat eigenlijk niet mag volgens de regels. Kon alles weer opnieuw en stond ik de week daarna weer met "You is boss" in de fabriek.![]()
Voelde me redelijk opgelaten.
dat stook ik zelf welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:01 schreef deadprez het volgende:
niet gewoon gall&gall huismerk wodka drinken.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik drink enkel zubrowka, als ik al drink.
Ik ben geheelonthouder. Op seks en tabak na. En soms ook wel alcohol.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben geheelonthouder. Op seks en tabak na. En soms ook wel alcohol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |