Dit is op zoveel manieren waar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedereen krijgt de lul die hij verdient wist je dat?
Ik hou het al iets van 24u volquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jij mag sowieso helemaal niet komen
quote effe dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:11 schreef Dimachaerus het volgende:
wie wil mn literatuurverslag 600 worden controleren
spelvaut haha.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
Ik heb nu ook een OV chipkaartMorgen reis ik speciaal naar jullie land om de hele dag rondjes te reiden in de tram. Heb er 20 euro opstaan dus dat geeft me iets van 15 keer op en af van leidse naar centraal? ZIN IN
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
edit: reiden is geen woord. maar het aanpassen zou gay zijn. dit is mijn fout en ik leef er mee.
Waarom zou je je als homosensueel schamen voor iets gays.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
edit: reiden is geen woord. maar het aanpassen zou gay zijn. dit is mijn fout en ik leef er mee.
waarom zou je 15x van centraal naar leidse gaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
Ik heb nu ook een OV chipkaartMorgen reis ik speciaal naar jullie land om de hele dag rondjes te reiden in de tram. Heb er 20 euro opstaan dus dat geeft me iets van 15 keer op en af van leidse naar centraal? ZIN IN
Wat kom je hier doen in mijn stadje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
Iemand moet het doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou je 15x van centraal naar leidse gaan?
Dat weet ik nog nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen in mijn stadje?
Dus je komt speciaal naar ons land om in onze hoofdstad van centraal naar leidse te gaan? Klinkt redelijk yolo.quote:
you playenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen in mijn stadje?
Je hebt 15 keer om er achter te komen, jij gaat het redden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:19 schreef fyah het volgende:
Als ik wil eten kan ik dan ook met OV chipkaart betalen? Liefst op het Leidse, omdat ik dan toevallig daar ben.
Nee, ik denk niet dat dat kan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:19 schreef fyah het volgende:
Als ik wil eten kan ik dan ook met OV chipkaart betalen? Liefst op het Leidse, omdat ik dan toevallig daar ben.
Ja hoor, dat is hier gewoon een wettig betaalmiddel, als ze het ergens niet accepteren, kan je de politie bellen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:19 schreef fyah het volgende:
Sowieso ga ik de politie een paar keer bellenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is hier gewoon een wettig betaalmiddel, als ze het ergens niet accepteren, kan je de politie bellen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef fyah het volgende:
Zou ik vrienden maken als ik vooraan de tram elke minuut afroep wat buienradar doet? Mensen willen misschien die info?
Ik zou het zelf op prijs stellen, je weet het nooit met het weer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef fyah het volgende:
Zou ik vrienden maken als ik vooraan de tram elke minuut afroep wat buienradar doet? Mensen willen misschien die info?
Ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef fyah het volgende:
Dat zeker, vooral als je even vraagt of je de microfoon mag van de trambestuurder.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef fyah het volgende:
sinds wanneer is dat danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op sommige stations kan je toch met je ov chip betalen?
HALLO HALLO DIT IS DE POLITIE HAHAHA IS DIT DE BRANDWEER HAHAHAquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat zeker, vooral als je even vraagt of je de microfoon mag van de trambestuurder.
Kan ik dan ook onbeperkt eten van mijn studenten-ov?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik meende eens wat erover gelezen te hebben maar kan mij vergissen. Zelfs reis ik nooit met het ov.quote:
Jij gaat natuurlijk overal op de trekker naartoe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik meende eens wat erover gelezen te hebben maar kan mij vergissen. Zelfs reis ik nooit met het ov.
ja wat, ik reis bijna nooit met het ov, hoe moet je dat dan wetenquote:
Ik heb al zeker twee maanden niet meer op een trekker gezeten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:24 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk overal op de trekker naartoe.
Zie hem nog best vaak posten hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef Zaktabak het volgende:
Waar is Hoink eigenlijk de laatste tijd?
Ja kom nou zeg, straks denk je nog dat we ov-chippaaltjes in de supermarkt krijgen ipv de pinautomaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat, ik reis bijna nooit met het ov, hoe moet je dat dan weten
hoho dat is iets andersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kom nou zeg, straks denk je nog dat we ov-chippaaltjes in de supermarkt krijgen ipv de pinautomaat.
Te laatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoho dat is iets anders![]()
en ik trok het toch al gelijk in twijfel
je bent zelf te laatquote:
Dat doet de Chinees hier ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef spambot31 het volgende:
Ze moeten een restaurant maken met onbeperkt buffet.
Laatst ging ik voor het eerst naar een all-you-can-eat, wat een extreem grote teleurstelling, je kan pas opnieuw bestellen als je vrienden klaar zijn, en je moet na een bepaalde tijd ook weer weg
dikzakquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:27 schreef spambot31 het volgende:
Dan heet het all you can eat, maar aan het eind kan er nog best wel wat bij, wat een gierige tyfusleiers
Hmm, sinds de Yvonnerianistische userrel van Januari 2014 en Hoink zijn verbanning is dat inmiddels ook diep ingezakt.quote:
vieze junkquote:
Uurtje geleden nog in het feedbacktopic.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hmm, sinds de Yvonnerianistische userrel van Januari 2014 en Hoink zijn verbanning is dat inmiddels ook diep ingezakt.
Hij post hier toch ook geregeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Uurtje geleden nog in het feedbacktopic.
quote:
boelertjesquote:
Klinkt als een uitdagingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon als in USA. Als je alles op krijgt is het gratis
Ja ook wel idd. En iedereen heeft denk ik wel periodes dat ze wat minder op FOK! zitten. Behalve ik dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij post hier toch ook geregeld.
dan wordt je gewoon keihard in je arie genomenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef spambot31 het volgende:
Ze moeten een restaurant maken met onbeperkt buffet.
Laatst ging ik voor het eerst naar een all-you-can-eat, wat een extreem grote teleurstelling, je kan pas opnieuw bestellen als je vrienden klaar zijn, en je moet na een bepaalde tijd ook weer weg
Daar moet je dan wel weer alle ziektekosten naar aanleiding van je hartaanval zelf betalen, dus onder de streep is het verschil gewoon 0.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon als in USA. Als je alles op krijgt is het gratis
Dat word je in dat soort 'restaurants' ook gewoon.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan wordt je gewoon keihard in je arie genomen![]()
en je laat het toe ook
want je vind het lekker
geef maar toe
Niet als je tot de 1% behoortquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel weer alle ziektekosten naar aanleiding van je hartaanval zelf betalen, dus onder de streep is het verschil gewoon 0.
En met bier?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me niet veel aan eigenlijk, je in een paar uur helemaal volproppen met eten.
en dan nog klagen ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me niet veel aan eigenlijk, je in een paar uur helemaal volproppen met eten.
Dat wel natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan wordt je gewoon keihard in je arie genomen
quote:
whehehquote:
Zag het staan en dacht dat je over die post van PeZu had. Was wel jammerlijk toen ik zag dat het na de komma over iets anders gingquote:
Wees blij. Het kan nooit gezond zijn om zo veel "voedsel" binnen te krijgen in één keer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:34 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Het was niet onbeperkt
En een paar uur is heel ruim, was geen eens 2 uur volgens mij
Dat is waar, maar veel van de leuke dingen in het leven zijn nu eenmaal ongezond.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wees blij. Het kan nooit gezond zijn om zo veel "voedsel" binnen te krijgen in één keer.
Ach een Braziliaanse grill beloofd krijgen en dam afgescheept worden met een mini hamburger en wat kleine stukjes kip en garnalen. Dat is pas klachtwaardigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:34 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Het was niet onbeperkt
En een paar uur is heel ruim, was geen eens 2 uur volgens mij
Hoeft niet, je kan ook gezond eten wat ook nog eens lekker is. Linzen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar veel van de leuke dingen in het leven zijn nu eenmaal ongezond.
Restaurant Het Laatste Avondmaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef spambot31 het volgende:
Volgens mij ben ik ook echt in staat om zo'n instelling het verlies in te vreten, gewoon niet meer eten 24 uur van te voren.
ik was precies op tijdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Funny cause it's true, ik kwam er 2 weken te laat uit.
dikke toeter klappen voordat je gaat tjappenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef spambot31 het volgende:
Volgens mij ben ik ook echt in staat om zo'n instelling het verlies in te vreten, gewoon niet meer eten 24 uur van te voren.
Eerste wet in de natuurkunde: alles wat leuk is kost op z'n minst 8 euroquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar veel van de leuke dingen in het leven zijn nu eenmaal ongezond.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Eerste wet in de natuurkunde: alles wat leuk is kost op z'n minst 8 euro
/south park
Ik heb geen idee meer.quote:
Trapped in the Closet zo te zien. Bazenaflevering.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kan ook gezond eten wat ook nog eens lekker is. Linzen bijvoorbeeld.
toen waren ze nog leukquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Trapped in the Closet zo te zien. Bazenaflevering.
linzen lekker? dude komaan no fokking lintelsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kan ook gezond eten wat ook nog eens lekker is. Linzen bijvoorbeeld.
Tegenwoordig ook nog wel hoor, maar het is wel minder geworden idd.quote:
true,zitten nog wel leuke episodes maar de constante kwaliteit is wel een stuk minderquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook nog wel hoor, maar het is wel minder geworden idd.
Jup. Vooral die aflevering over Ike die in de puberteit kwam ofzo van het laatste seizoen was echt belachelijk slecht. En die over de queef sisters een paar seizoenen terug. Dat zijn echt de meest verschrikkelijke afleveringen die ze ooit gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
true,zitten nog wel leuke episodes maar de constante kwaliteit is wel een stuk minder
Zat ik net ook op te zoeken. Kwam uit op Wikiquote.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Trapped in the Closet zo te zien. Bazenaflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |