Je hebt 15 keer om er achter te komen, jij gaat het redden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:19 schreef fyah het volgende:
Als ik wil eten kan ik dan ook met OV chipkaart betalen? Liefst op het Leidse, omdat ik dan toevallig daar ben.
Nee, ik denk niet dat dat kan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:19 schreef fyah het volgende:
Als ik wil eten kan ik dan ook met OV chipkaart betalen? Liefst op het Leidse, omdat ik dan toevallig daar ben.
Ja hoor, dat is hier gewoon een wettig betaalmiddel, als ze het ergens niet accepteren, kan je de politie bellen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:19 schreef fyah het volgende:
Sowieso ga ik de politie een paar keer bellenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is hier gewoon een wettig betaalmiddel, als ze het ergens niet accepteren, kan je de politie bellen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef fyah het volgende:
Zou ik vrienden maken als ik vooraan de tram elke minuut afroep wat buienradar doet? Mensen willen misschien die info?
Ik zou het zelf op prijs stellen, je weet het nooit met het weer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef fyah het volgende:
Zou ik vrienden maken als ik vooraan de tram elke minuut afroep wat buienradar doet? Mensen willen misschien die info?
Ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef fyah het volgende:
Dat zeker, vooral als je even vraagt of je de microfoon mag van de trambestuurder.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef fyah het volgende:
sinds wanneer is dat danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op sommige stations kan je toch met je ov chip betalen?
HALLO HALLO DIT IS DE POLITIE HAHAHA IS DIT DE BRANDWEER HAHAHAquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat zeker, vooral als je even vraagt of je de microfoon mag van de trambestuurder.
Kan ik dan ook onbeperkt eten van mijn studenten-ov?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik meende eens wat erover gelezen te hebben maar kan mij vergissen. Zelfs reis ik nooit met het ov.quote:
Jij gaat natuurlijk overal op de trekker naartoe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik meende eens wat erover gelezen te hebben maar kan mij vergissen. Zelfs reis ik nooit met het ov.
ja wat, ik reis bijna nooit met het ov, hoe moet je dat dan wetenquote:
Ik heb al zeker twee maanden niet meer op een trekker gezeten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:24 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk overal op de trekker naartoe.
Zie hem nog best vaak posten hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef Zaktabak het volgende:
Waar is Hoink eigenlijk de laatste tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |