Nee, dit wordt em niet, crackhead.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Bah vieze junkie!![]()
Je bent zeker begonnen met een "onschuldige" joint en via daar overgestapt naar de coke en de meth. Waarschijnlijk zit je nu gewoon van mijn belastingcenten uitkering te trekken en ondertussen heroïne in te spuiten.
Spreek je over 2 jaar wel weer, wanneer je helemaal kapot bent gegaan van je crocodile.
crackquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, dit wordt em niet, crackhead.
Niemand mag jouquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Bah vieze junkie!![]()
Je bent zeker begonnen met een "onschuldige" joint en via daar overgestapt naar de coke en de meth. Waarschijnlijk zit je nu gewoon van mijn belastingcenten uitkering te trekken en ondertussen heroïne in te spuiten.
Spreek je over 2 jaar wel weer, wanneer je helemaal kapot bent gegaan van je crocodile.
Hahaha ja die heeft ook te veel groeihormoon gehadquote:
Ik vind sigaretten altijd zo lafjes smakenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh.
nee, de shag periode heb ik achter mij gelaten
Gewoon iets van hemzelf denk ik want ik vind alleen maar hakuna matata shitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
Chai![]()
heb je uitgezocht waar het hakuna symbool voor staat?
Zeg het nou maar gewoon, ik zit al een halfuur in spanning.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
Chai![]()
Had opgezocht over iets wat ik al een keer eerder gelezen had.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
Chai![]()
Ze komem wel als mietjes over jaquote:
Dat dacht/denk ik ook over jou.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze komem wel als mietjes over ja
Voederbieter mofrikaan ofzo? Antiloper, gefrustreerde schaker? Blauwetijger, homo in de kast?
Waar komen deze tjappies opeens vandaan
"Kijk mij even politiek geëngageerd zijn"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Juncker voorgedragen als voorzitter van de Europese Commissie.
Ben je meteen een ouwe chagrijnige lul als je een kwart eeuw oud bent?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Kijk mij even politiek geëngageerd zijn".
[ afbeelding ]
Shit, daar moet ik wel voor gaan oppassen idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je meteen een ouwe chagrijnige lul als je een kwart eeuw oud bent?
du alte steckd"ose empfruchter!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Grapug spelfoutje. Ik ben inderdaad een Berliner.
Nog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Shit, daar moet ik wel voor gaan oppassen idd.
Uw zoekbewerking - alte steckdose empfruchte - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:
Wie geht's?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dit echt?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ja kanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - alte steckdose empfruchte - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Gebruik minder zoekwoorden.
Ik gok zomaar de eerste suggestie uitkomst kan bieden.
Nein, ik ben een verstokte Wolgadeutsche met heimwee naar weleer.quote:
TT gaat over jou mag ik hopen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat dacht/denk ik ook over jou.
Hai Che
Het is toch Mir geht es (sehr) gut? Srs.quote:
Uiteraard, nu je het zegt: next shot.quote:
Geht mir gut of mir geht gut is meer spreektaal dan schrijftaal maar is zover ik weet niet fout.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is toch Mir geht es (sehr) gut? Srs.
Weer nazi hier.
kan beidequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is toch Mir geht es (sehr) gut? Srs.
Weer nazi hier.
[..]
Uiteraard, nu je het zegt: next shot.
Hoewel je het met hun geschiedenis niet zou zeggen, zijn Duitsers over het algemeen niet zo lastig.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geht mir gut of mir geht gut is meer spreektaal dan schrijftaal maar is zover ik weet niet fout.
Ach so.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:03 schreef Salatrel het volgende:
hebben jullie me gemist? groetjes vanaf de poolcirkel!
[ afbeelding ]
Ze heeft ook veel verstand van vis heb mij laten vertellen, krijsen kan ze in ieder geval goed.quote:
es ist mir ganz egalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel je het met hun geschiedenis niet zou zeggen, zijn Duitsers over het algemeen niet zo lastig.
Goed feestje gehad met de langste dag?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:03 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Ben geen Kattukker.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze heeft ook veel verstand van vis heb mij laten vertellen, krijsen kan ze in ieder geval goed.
ik vind het ene prachtig land, mooi idyllisch dorpje in het hart van het zwarte woud, ik zou er willen wonen hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind Duits een prachtige taal.
heb ik gemist. afgelopen maandag was ik nog in Litouwenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed feestje gehad met de langste dag?
Zwartewoud mag ik ook graag vertoeven. Ben er altijd op wintersport naar toe gegaan, heb in het hoofd zitten deze zomer er maar eens de kop op te steken. Maar gelukkig staat er niks vast.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het ene prachtig land, mooi idyllisch dorpje in het hart van het zwarte woud, ik zou er willen wonen hoor
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zwarte markt ja hahhahhahahhaahhaahhahahahahah
Hehehehehehequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zwarte markt ja hahhahhahahhaahhaahhahahahahah
zomers is het zwarschwald is zeer aangenaam, lekker warm ook, veel zon, genoeg dorpsfeesten en genoeg rustquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zwartewoud mag ik ook graag vertoeven. Ben er altijd op wintersport naar toe gegaan, heb in het hoofd zitten deze zomer er maar eens de kop op te steken. Maar gelukkig staat er niks vast.
Waar is je conduku fluitjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:03 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is het me wat om te doen, beetje wandelen en boven op een bergtop vrijen als het even kan.quote:
en dan van die malloten tegenkomen die gruss gott tegen je zeggen en je raar aankijken als je terugzegt dat je niet van plan was zo hoog te komen.....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar is het me wat om te doen, beetje wandelen en boven op een bergtop vrijen als het even kan.
Mijn ervaring is niet dat ze daar erg goed Nederlands spreken, een rare blik zou ik dan ook wel op z'n plek vinden na zo'n opmerking.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan van die malloten tegenkomen die gruss gott tegen je zeggen en je raar aankijken als je terugzegt dat je niet van plan was zo hoog te komen.....
ja man, veel mooie wandelroutes, vorig jaar zomer veel km's gemaakt daarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar is het me wat om te doen, beetje wandelen en boven op een bergtop vrijen als het even kan.
ewa sahbiquote:
Gewoon bij de infobalie eentje vragen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:54 schreef spambot31 het volgende:
Grolsch Kanon is in de aanbieding maar ik heb geen bonuskaart
swsquote:
Dan vraag je of de chimi aan de kassa er even een voor je scant.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:54 schreef spambot31 het volgende:
Grolsch Kanon is in de aanbieding maar ik heb geen bonuskaart
En me dan een beetje laten tracken zeker?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon bij de infobalie eentje vragen?
en met jou?quote:
Hoeft toch niet op naam.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En me dan een beetje laten tracken zeker?
Als je hem activeert jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En me dan een beetje laten tracken zeker?
Nee volgens mij niet. Kun je wel doen, dan schijn je aanbiedingen speciaal voor jou te krijgen ofzo, maar volgens mij hoeft het niet per se.quote:
Nee, ik heb het nog nooit gehad, wil het daarom wel proberen.quote:
Kanon is ook vies. Er hoort gewoon niet zo veel alcohol in bier te zitten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nog nooit gehad, wil het daarom wel proberen.
Wel Bavaria 8.6, maar gadverdamme, wat was dat ranzig
ahquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nog nooit gehad, wil het daarom wel proberen.
Wel Bavaria 8.6, maar gadverdamme, wat was dat ranzig
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze komem wel als mietjes over ja
Voederbieter mofrikaan ofzo? Antiloper, gefrustreerde schaker? Blauwetijger, homo in de kast?
Waar komen deze tjappies opeens vandaan
Watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Had opgezocht over iets wat ik al een keer eerder gelezen had.Er was een oorspronkelijke Hakuna die geen contact meer wil door zijn gestalk.
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:58 schreef spambot31 het volgende:
Ik heb alleen een AH en een Dirk in de buurt.
Geen Jumbo of Lidl
Haaaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:03 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, nog nooit gehad volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe goor Schutters bier is
Skraalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Is niet erg hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wil je niet over jezelf praten hont
[..]
alles kids
sjiek uit glas heurquote:
jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Heeft die gast nou een glas meegenomen in de trein?
jij bent het zelf hehquote:
Ik heb wel eens gehoord dat dat eigenlijk Heineken is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet, Heineken is echt een stuk beter te haggelenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat dat eigenlijk Heineken is.
bavaria is hetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat dat eigenlijk Heineken is.
Ik heb nog nooit kibbeling gegeten, iedereen zegt maar dat het heerlijk isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:38 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb net kibbeling gegeten met een patatje, ik snap nooit zo goed waarom ik dat niet iedere dag drie keer eet.
Gekookte aardappelen, bietjes en een gehaktbalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:38 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb net kibbeling gegeten met een patatje, ik snap nooit zo goed waarom ik dat niet iedere dag drie keer eet.
Ligt er aan waar je het haalt. Mijn vaste visboer kan ze goed bakken en bovendien krijg ik altijd een vette (goed vet want vis) knipoog van z'n dochter.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:38 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kibbeling gegeten, iedereen zegt maar dat het heerlijk is
Weer een reactie die - indirect - over aardappels gaat hè.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:38 schreef voederbietel het volgende:
Godverdomme man, nu heb ik weer honger. Rode bietjesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen, bietjes en een gehaktbal
Scheelt me echt geen biet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Weer een reactie die - indirect - over aardappels gaat hè.
Dit ja.quote:
Ik vind een stukje vis op zijn tijd zeker wel lekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar verder heb ik niet zo veel met vis, zeker niet met rauwe haring.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Godverdomme man, nu heb ik weer honger. Rode bietjes. Mooie product ook om mee te werken man, wat een teelt, wat een gewas
.
Heb ik ook niks mee. Kibbeling, lekkerbek, een hele zalm (zalm moet je in z'n geheel bereiden, niet in moten) en een goede, stevige tonijn kan ik wel van genieten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar verder heb ik niet zo veel met vis, zeker niet met rauwe haring.
Wtf zijn kroten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet dagelijks chips bakken van kroten___!
In de tussentijd had je ook gewoon antwoord kunnen gevenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
It's just you. http://google.com is up.
In de tussentijd had je ook gewoon je moedertaal fatsoenlijk kunnen beheersenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In de tussentijd had je ook gewoon antwoord kunnen geven
'up'?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
It's just you. http://google.com is up.
Maar jij kankert dan weer niet over beheersing van de Nederlandse taal tegen iedereen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:49 schreef spambot31 het volgende:
Ik weet ook niet wat kroten zijn hoor, nou ja nu wel, maar niet voordat ik het had opgezocht.
ja sites zijn up of downquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:49 schreef spambot31 het volgende:
Ik weet ook niet wat kroten zijn hoor, nou ja nu wel, maar niet voordat ik het had opgezocht.
Nee, andersom.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:52 schreef BozeHaas het volgende:
Zitten de ouwe users hier weer te kankeren op de nieuwe dan?
Zou je wel willen hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:52 schreef BozeHaas het volgende:
Zitten de ouwe users hier weer te kankeren op de nieuwe dan?
Sluikreclame dit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je antwoord in Feedback was goed Mortaxx. Erg klantvriendelijk.
Ik krijg hiervoor betaalt. Ik schrijf in het dagelijks leven ook "reviews" voor dubieuze internetwebshops.quote:
Wat een kut newbie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:57 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
voederbietel: maandag 7 september 2009 @ 19:52
Vaseline_: dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:53
Zo zou je het wel kunnen noemen, ja.
quote:
Ik vind het werkelijk gezeik. Waar maak je je in godsnaam druk om.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je antwoord in Feedback was goed Mortaxx. Erg klantvriendelijk.
Ik neem het terug. Stik er lekker in vieze pinda.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk gezeik. Waar maak je je in godsnaam druk om.
Dit was vanmiddag even leuk maar nu niet meer hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In de tussentijd had je ook gewoon je moedertaal fatsoenlijk kunnen beheersen. Je vergeet een punt trouwens. Volzinnen sluit je altijd af met een punt.
Hèhèquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik neem het terug. Stik er lekker in vieze pinda.
Zit hier al sinds 2008 helaas, had een ander account.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:57 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
voederbietel: maandag 7 september 2009 @ 19:52
Vaseline_: dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:53
Zo zou je het wel kunnen noemen, ja.
Dan zal ik niet zo flauw doen. Kroten is een verzamelnaam voor knolgewassen. Naar mijn mening zijn ze erg lekker.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit was vanmiddag even leuk maar nu niet meer hoor.
Voor de smaak kun je net zo goed een hap aarde nemen. Is nog voordeliger ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Godverdomme man, nu heb ik weer honger. Rode bietjes. Mooie product ook om mee te werken man, wat een teelt, wat een gewas
.
ik zat hier voordat fok bestondquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit hier al sinds 2008 helaas, had een ander account.
Ik als sinds 2005, had ook een ander account.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit hier al sinds 2008 helaas, had een ander account.
NOOIT MEER KRIJG JIJ EEN COMPLIMENT! IK HOOP DAT HET EEN STOORNIS IS WAARDOOR JE DIT DOET, ANDERS BEN JE EEN LUL. EEN GROTE LUL. NEE KLEINE LUL WANT DAT IS NAMELIJK BESCHAMENDER.quote:
Oke jij wint, jij bent autistischer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik als sinds 2005, had ook een ander account.
Onzin, een biet die je zelf bereidt, dat wil zeggen, vers koopt, kookt, schild en weer kookt, eventueel met wat zuur, heeft een heel breed smaakpalet. Heel anders dan bijvoorbeeld koolrabi. Koolrabi heeft wel meer een aardsmaak van vind ik, maar daardoor niet onsmakelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor de smaak kun je net zo goed een hap aarde nemen. Is nog voordeliger ook.
Hehe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke jij wint, jij bent autistischer.
Ik hecht 0 waarde aan spelfouten omdat ik ze zelf ook doorlopend maak.quote:
koolrabi is echt een vage naam wie verzint zoietsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onzin, een biet die je zelf bereidt, dat wil zeggen, vers koopt, kookt, schild en weer kookt, eventueel met wat zuur, heeft een heel breed smaakpalet. Heel anders dan bijvoorbeeld koolrabi. Koolrabi heeft wel meer een aardsmaak van vind ik, maar daardoor niet onsmakelijk.
Geen idee maar ik vind het goed voer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
koolrabi is echt een vage naam wie verzint zoiets
Poolrabi. Joodse Pool.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
rabi me op. zo garpig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Iedereen krijgt de lul die hij verdient wist je dat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
NOOIT MEER KRIJG JIJ EEN COMPLIMENT! IK HOOP DAT HET EEN STOORNIS IS WAARDOOR JE DIT DOET, ANDERS BEN JE EEN LUL. EEN GROTE LUL. NEE KLEINE LUL WANT DAT IS NAMELIJK BESCHAMENDER.
Ik zei altijd op het werk als er een goed nummer op de radio kwam: 'ja ja, wij hebben altijd die dope biet!'quote:
Ik ben blij dat je dat zegt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
Iedereen krijgt de lul die hij verdient wist je dat?
Ach, als je aardappels aan het telen bent dan is de klus met wat muziek op de achtergrond zo gePIEPt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:09 schreef voederbietel het volgende:
Ik zei altijd op het werk als er een goed nummer op de radio kwam: 'ja ja, wij hebben altijd die dope biet!'
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zei altijd op het werk als er een goed nummer op de radio kwam: 'ja ja, wij hebben altijd die dope biet!'
jij mag sowieso helemaal niet komenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:09 schreef fyah het volgende:
Kan ik wel gewoon met I Am Aisha komen? Boaz vd beats
Dit is op zoveel manieren waar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedereen krijgt de lul die hij verdient wist je dat?
Ik hou het al iets van 24u volquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jij mag sowieso helemaal niet komen
quote effe dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:11 schreef Dimachaerus het volgende:
wie wil mn literatuurverslag 600 worden controleren
spelvaut haha.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
Ik heb nu ook een OV chipkaartMorgen reis ik speciaal naar jullie land om de hele dag rondjes te reiden in de tram. Heb er 20 euro opstaan dus dat geeft me iets van 15 keer op en af van leidse naar centraal? ZIN IN
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
edit: reiden is geen woord. maar het aanpassen zou gay zijn. dit is mijn fout en ik leef er mee.
Waarom zou je je als homosensueel schamen voor iets gays.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
edit: reiden is geen woord. maar het aanpassen zou gay zijn. dit is mijn fout en ik leef er mee.
waarom zou je 15x van centraal naar leidse gaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
Ik heb nu ook een OV chipkaartMorgen reis ik speciaal naar jullie land om de hele dag rondjes te reiden in de tram. Heb er 20 euro opstaan dus dat geeft me iets van 15 keer op en af van leidse naar centraal? ZIN IN
Wat kom je hier doen in mijn stadje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
Iemand moet het doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou je 15x van centraal naar leidse gaan?
Dat weet ik nog nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen in mijn stadje?
Dus je komt speciaal naar ons land om in onze hoofdstad van centraal naar leidse te gaan? Klinkt redelijk yolo.quote:
you playenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen in mijn stadje?
Je hebt 15 keer om er achter te komen, jij gaat het redden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:19 schreef fyah het volgende:
Als ik wil eten kan ik dan ook met OV chipkaart betalen? Liefst op het Leidse, omdat ik dan toevallig daar ben.
Nee, ik denk niet dat dat kan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:19 schreef fyah het volgende:
Als ik wil eten kan ik dan ook met OV chipkaart betalen? Liefst op het Leidse, omdat ik dan toevallig daar ben.
Ja hoor, dat is hier gewoon een wettig betaalmiddel, als ze het ergens niet accepteren, kan je de politie bellen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:19 schreef fyah het volgende:
Sowieso ga ik de politie een paar keer bellenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is hier gewoon een wettig betaalmiddel, als ze het ergens niet accepteren, kan je de politie bellen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef fyah het volgende:
Zou ik vrienden maken als ik vooraan de tram elke minuut afroep wat buienradar doet? Mensen willen misschien die info?
Ik zou het zelf op prijs stellen, je weet het nooit met het weer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef fyah het volgende:
Zou ik vrienden maken als ik vooraan de tram elke minuut afroep wat buienradar doet? Mensen willen misschien die info?
Ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef fyah het volgende:
Dat zeker, vooral als je even vraagt of je de microfoon mag van de trambestuurder.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef fyah het volgende:
sinds wanneer is dat danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op sommige stations kan je toch met je ov chip betalen?
HALLO HALLO DIT IS DE POLITIE HAHAHA IS DIT DE BRANDWEER HAHAHAquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat zeker, vooral als je even vraagt of je de microfoon mag van de trambestuurder.
Kan ik dan ook onbeperkt eten van mijn studenten-ov?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik meende eens wat erover gelezen te hebben maar kan mij vergissen. Zelfs reis ik nooit met het ov.quote:
Jij gaat natuurlijk overal op de trekker naartoe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik meende eens wat erover gelezen te hebben maar kan mij vergissen. Zelfs reis ik nooit met het ov.
ja wat, ik reis bijna nooit met het ov, hoe moet je dat dan wetenquote:
Ik heb al zeker twee maanden niet meer op een trekker gezeten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:24 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk overal op de trekker naartoe.
Zie hem nog best vaak posten hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef Zaktabak het volgende:
Waar is Hoink eigenlijk de laatste tijd?
Ja kom nou zeg, straks denk je nog dat we ov-chippaaltjes in de supermarkt krijgen ipv de pinautomaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat, ik reis bijna nooit met het ov, hoe moet je dat dan weten
hoho dat is iets andersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kom nou zeg, straks denk je nog dat we ov-chippaaltjes in de supermarkt krijgen ipv de pinautomaat.
Te laatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoho dat is iets anders![]()
en ik trok het toch al gelijk in twijfel
je bent zelf te laatquote:
Dat doet de Chinees hier ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef spambot31 het volgende:
Ze moeten een restaurant maken met onbeperkt buffet.
Laatst ging ik voor het eerst naar een all-you-can-eat, wat een extreem grote teleurstelling, je kan pas opnieuw bestellen als je vrienden klaar zijn, en je moet na een bepaalde tijd ook weer weg
dikzakquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:27 schreef spambot31 het volgende:
Dan heet het all you can eat, maar aan het eind kan er nog best wel wat bij, wat een gierige tyfusleiers
Hmm, sinds de Yvonnerianistische userrel van Januari 2014 en Hoink zijn verbanning is dat inmiddels ook diep ingezakt.quote:
vieze junkquote:
Uurtje geleden nog in het feedbacktopic.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hmm, sinds de Yvonnerianistische userrel van Januari 2014 en Hoink zijn verbanning is dat inmiddels ook diep ingezakt.
Hij post hier toch ook geregeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Uurtje geleden nog in het feedbacktopic.
quote:
boelertjesquote:
Klinkt als een uitdagingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon als in USA. Als je alles op krijgt is het gratis
Ja ook wel idd. En iedereen heeft denk ik wel periodes dat ze wat minder op FOK! zitten. Behalve ik dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij post hier toch ook geregeld.
dan wordt je gewoon keihard in je arie genomenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef spambot31 het volgende:
Ze moeten een restaurant maken met onbeperkt buffet.
Laatst ging ik voor het eerst naar een all-you-can-eat, wat een extreem grote teleurstelling, je kan pas opnieuw bestellen als je vrienden klaar zijn, en je moet na een bepaalde tijd ook weer weg
Daar moet je dan wel weer alle ziektekosten naar aanleiding van je hartaanval zelf betalen, dus onder de streep is het verschil gewoon 0.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon als in USA. Als je alles op krijgt is het gratis
Dat word je in dat soort 'restaurants' ook gewoon.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan wordt je gewoon keihard in je arie genomen![]()
en je laat het toe ook
want je vind het lekker
geef maar toe
Niet als je tot de 1% behoortquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel weer alle ziektekosten naar aanleiding van je hartaanval zelf betalen, dus onder de streep is het verschil gewoon 0.
En met bier?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me niet veel aan eigenlijk, je in een paar uur helemaal volproppen met eten.
en dan nog klagen ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me niet veel aan eigenlijk, je in een paar uur helemaal volproppen met eten.
Dat wel natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan wordt je gewoon keihard in je arie genomen
quote:
whehehquote:
Zag het staan en dacht dat je over die post van PeZu had. Was wel jammerlijk toen ik zag dat het na de komma over iets anders gingquote:
Wees blij. Het kan nooit gezond zijn om zo veel "voedsel" binnen te krijgen in één keer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:34 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Het was niet onbeperkt
En een paar uur is heel ruim, was geen eens 2 uur volgens mij
Dat is waar, maar veel van de leuke dingen in het leven zijn nu eenmaal ongezond.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wees blij. Het kan nooit gezond zijn om zo veel "voedsel" binnen te krijgen in één keer.
Ach een Braziliaanse grill beloofd krijgen en dam afgescheept worden met een mini hamburger en wat kleine stukjes kip en garnalen. Dat is pas klachtwaardigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:34 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Het was niet onbeperkt
En een paar uur is heel ruim, was geen eens 2 uur volgens mij
Hoeft niet, je kan ook gezond eten wat ook nog eens lekker is. Linzen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar veel van de leuke dingen in het leven zijn nu eenmaal ongezond.
Restaurant Het Laatste Avondmaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef spambot31 het volgende:
Volgens mij ben ik ook echt in staat om zo'n instelling het verlies in te vreten, gewoon niet meer eten 24 uur van te voren.
ik was precies op tijdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Funny cause it's true, ik kwam er 2 weken te laat uit.
dikke toeter klappen voordat je gaat tjappenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef spambot31 het volgende:
Volgens mij ben ik ook echt in staat om zo'n instelling het verlies in te vreten, gewoon niet meer eten 24 uur van te voren.
Eerste wet in de natuurkunde: alles wat leuk is kost op z'n minst 8 euroquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar veel van de leuke dingen in het leven zijn nu eenmaal ongezond.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Eerste wet in de natuurkunde: alles wat leuk is kost op z'n minst 8 euro
/south park
Ik heb geen idee meer.quote:
Trapped in the Closet zo te zien. Bazenaflevering.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kan ook gezond eten wat ook nog eens lekker is. Linzen bijvoorbeeld.
toen waren ze nog leukquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Trapped in the Closet zo te zien. Bazenaflevering.
linzen lekker? dude komaan no fokking lintelsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kan ook gezond eten wat ook nog eens lekker is. Linzen bijvoorbeeld.
Tegenwoordig ook nog wel hoor, maar het is wel minder geworden idd.quote:
true,zitten nog wel leuke episodes maar de constante kwaliteit is wel een stuk minderquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook nog wel hoor, maar het is wel minder geworden idd.
Jup. Vooral die aflevering over Ike die in de puberteit kwam ofzo van het laatste seizoen was echt belachelijk slecht. En die over de queef sisters een paar seizoenen terug. Dat zijn echt de meest verschrikkelijke afleveringen die ze ooit gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
true,zitten nog wel leuke episodes maar de constante kwaliteit is wel een stuk minder
Zat ik net ook op te zoeken. Kwam uit op Wikiquote.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Trapped in the Closet zo te zien. Bazenaflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |