Ik heb nog nooit kibbeling gegeten, iedereen zegt maar dat het heerlijk isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:38 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb net kibbeling gegeten met een patatje, ik snap nooit zo goed waarom ik dat niet iedere dag drie keer eet.
Gekookte aardappelen, bietjes en een gehaktbalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:38 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb net kibbeling gegeten met een patatje, ik snap nooit zo goed waarom ik dat niet iedere dag drie keer eet.
Ligt er aan waar je het haalt. Mijn vaste visboer kan ze goed bakken en bovendien krijg ik altijd een vette (goed vet want vis) knipoog van z'n dochter.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:38 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kibbeling gegeten, iedereen zegt maar dat het heerlijk is
Weer een reactie die - indirect - over aardappels gaat hè.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:38 schreef voederbietel het volgende:
Godverdomme man, nu heb ik weer honger. Rode bietjesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen, bietjes en een gehaktbal
Scheelt me echt geen biet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Weer een reactie die - indirect - over aardappels gaat hè.
Dit ja.quote:
Ik vind een stukje vis op zijn tijd zeker wel lekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar verder heb ik niet zo veel met vis, zeker niet met rauwe haring.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Godverdomme man, nu heb ik weer honger. Rode bietjes. Mooie product ook om mee te werken man, wat een teelt, wat een gewas
.
Heb ik ook niks mee. Kibbeling, lekkerbek, een hele zalm (zalm moet je in z'n geheel bereiden, niet in moten) en een goede, stevige tonijn kan ik wel van genieten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar verder heb ik niet zo veel met vis, zeker niet met rauwe haring.
Wtf zijn kroten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet dagelijks chips bakken van kroten___!
In de tussentijd had je ook gewoon antwoord kunnen gevenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
It's just you. http://google.com is up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |