Lekker voor je.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:58 schreef spambot31 het volgende:
Ik heb alleen een AH en een Dirk in de buurt.
Geen Jumbo of Lidl
Haaaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:03 schreef Salatrel het volgende:
hebben jullie me gemist? groetjes vanaf de poolcirkel!
[ afbeelding ]
Nee, nog nooit gehad volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe goor Schutters bier is
Skraalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Is niet erg hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wil je niet over jezelf praten hont
[..]
alles kids
sjiek uit glas heurquote:
jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Heeft die gast nou een glas meegenomen in de trein?
jij bent het zelf hehquote:
Ik heb wel eens gehoord dat dat eigenlijk Heineken is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet, Heineken is echt een stuk beter te haggelenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat dat eigenlijk Heineken is.
bavaria is hetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat dat eigenlijk Heineken is.
Ik heb nog nooit kibbeling gegeten, iedereen zegt maar dat het heerlijk isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:38 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb net kibbeling gegeten met een patatje, ik snap nooit zo goed waarom ik dat niet iedere dag drie keer eet.
Gekookte aardappelen, bietjes en een gehaktbalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:38 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb net kibbeling gegeten met een patatje, ik snap nooit zo goed waarom ik dat niet iedere dag drie keer eet.
Ligt er aan waar je het haalt. Mijn vaste visboer kan ze goed bakken en bovendien krijg ik altijd een vette (goed vet want vis) knipoog van z'n dochter.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:38 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kibbeling gegeten, iedereen zegt maar dat het heerlijk is
Weer een reactie die - indirect - over aardappels gaat hè.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:38 schreef voederbietel het volgende:
Godverdomme man, nu heb ik weer honger. Rode bietjesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen, bietjes en een gehaktbal
Scheelt me echt geen biet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Weer een reactie die - indirect - over aardappels gaat hè.
Dit ja.quote:
Ik vind een stukje vis op zijn tijd zeker wel lekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar verder heb ik niet zo veel met vis, zeker niet met rauwe haring.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Godverdomme man, nu heb ik weer honger. Rode bietjes. Mooie product ook om mee te werken man, wat een teelt, wat een gewas
.
Heb ik ook niks mee. Kibbeling, lekkerbek, een hele zalm (zalm moet je in z'n geheel bereiden, niet in moten) en een goede, stevige tonijn kan ik wel van genieten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar verder heb ik niet zo veel met vis, zeker niet met rauwe haring.
Wtf zijn kroten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet dagelijks chips bakken van kroten___!
In de tussentijd had je ook gewoon antwoord kunnen gevenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
It's just you. http://google.com is up.
In de tussentijd had je ook gewoon je moedertaal fatsoenlijk kunnen beheersenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In de tussentijd had je ook gewoon antwoord kunnen geven
'up'?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
It's just you. http://google.com is up.
Maar jij kankert dan weer niet over beheersing van de Nederlandse taal tegen iedereen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:49 schreef spambot31 het volgende:
Ik weet ook niet wat kroten zijn hoor, nou ja nu wel, maar niet voordat ik het had opgezocht.
ja sites zijn up of downquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:49 schreef spambot31 het volgende:
Ik weet ook niet wat kroten zijn hoor, nou ja nu wel, maar niet voordat ik het had opgezocht.
Nee, andersom.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:52 schreef BozeHaas het volgende:
Zitten de ouwe users hier weer te kankeren op de nieuwe dan?
Zou je wel willen hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:52 schreef BozeHaas het volgende:
Zitten de ouwe users hier weer te kankeren op de nieuwe dan?
Sluikreclame dit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je antwoord in Feedback was goed Mortaxx. Erg klantvriendelijk.
Ik krijg hiervoor betaalt. Ik schrijf in het dagelijks leven ook "reviews" voor dubieuze internetwebshops.quote:
Wat een kut newbie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:57 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
voederbietel: maandag 7 september 2009 @ 19:52
Vaseline_: dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:53
Zo zou je het wel kunnen noemen, ja.
quote:
Ik vind het werkelijk gezeik. Waar maak je je in godsnaam druk om.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je antwoord in Feedback was goed Mortaxx. Erg klantvriendelijk.
Ik neem het terug. Stik er lekker in vieze pinda.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk gezeik. Waar maak je je in godsnaam druk om.
Dit was vanmiddag even leuk maar nu niet meer hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In de tussentijd had je ook gewoon je moedertaal fatsoenlijk kunnen beheersen. Je vergeet een punt trouwens. Volzinnen sluit je altijd af met een punt.
Hèhèquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik neem het terug. Stik er lekker in vieze pinda.
Zit hier al sinds 2008 helaas, had een ander account.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:57 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
voederbietel: maandag 7 september 2009 @ 19:52
Vaseline_: dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:53
Zo zou je het wel kunnen noemen, ja.
Dan zal ik niet zo flauw doen. Kroten is een verzamelnaam voor knolgewassen. Naar mijn mening zijn ze erg lekker.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit was vanmiddag even leuk maar nu niet meer hoor.
Voor de smaak kun je net zo goed een hap aarde nemen. Is nog voordeliger ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Godverdomme man, nu heb ik weer honger. Rode bietjes. Mooie product ook om mee te werken man, wat een teelt, wat een gewas
.
ik zat hier voordat fok bestondquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit hier al sinds 2008 helaas, had een ander account.
Ik als sinds 2005, had ook een ander account.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit hier al sinds 2008 helaas, had een ander account.
NOOIT MEER KRIJG JIJ EEN COMPLIMENT! IK HOOP DAT HET EEN STOORNIS IS WAARDOOR JE DIT DOET, ANDERS BEN JE EEN LUL. EEN GROTE LUL. NEE KLEINE LUL WANT DAT IS NAMELIJK BESCHAMENDER.quote:
Oke jij wint, jij bent autistischer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik als sinds 2005, had ook een ander account.
Onzin, een biet die je zelf bereidt, dat wil zeggen, vers koopt, kookt, schild en weer kookt, eventueel met wat zuur, heeft een heel breed smaakpalet. Heel anders dan bijvoorbeeld koolrabi. Koolrabi heeft wel meer een aardsmaak van vind ik, maar daardoor niet onsmakelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor de smaak kun je net zo goed een hap aarde nemen. Is nog voordeliger ook.
Hehe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke jij wint, jij bent autistischer.
Ik hecht 0 waarde aan spelfouten omdat ik ze zelf ook doorlopend maak.quote:
koolrabi is echt een vage naam wie verzint zoietsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onzin, een biet die je zelf bereidt, dat wil zeggen, vers koopt, kookt, schild en weer kookt, eventueel met wat zuur, heeft een heel breed smaakpalet. Heel anders dan bijvoorbeeld koolrabi. Koolrabi heeft wel meer een aardsmaak van vind ik, maar daardoor niet onsmakelijk.
Geen idee maar ik vind het goed voer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
koolrabi is echt een vage naam wie verzint zoiets
Poolrabi. Joodse Pool.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
rabi me op. zo garpig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Iedereen krijgt de lul die hij verdient wist je dat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
NOOIT MEER KRIJG JIJ EEN COMPLIMENT! IK HOOP DAT HET EEN STOORNIS IS WAARDOOR JE DIT DOET, ANDERS BEN JE EEN LUL. EEN GROTE LUL. NEE KLEINE LUL WANT DAT IS NAMELIJK BESCHAMENDER.
Ik zei altijd op het werk als er een goed nummer op de radio kwam: 'ja ja, wij hebben altijd die dope biet!'quote:
Ik ben blij dat je dat zegt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
Iedereen krijgt de lul die hij verdient wist je dat?
Ach, als je aardappels aan het telen bent dan is de klus met wat muziek op de achtergrond zo gePIEPt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:09 schreef voederbietel het volgende:
Ik zei altijd op het werk als er een goed nummer op de radio kwam: 'ja ja, wij hebben altijd die dope biet!'
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zei altijd op het werk als er een goed nummer op de radio kwam: 'ja ja, wij hebben altijd die dope biet!'
jij mag sowieso helemaal niet komenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:09 schreef fyah het volgende:
Kan ik wel gewoon met I Am Aisha komen? Boaz vd beats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |