ewa sahbiquote:
Gewoon bij de infobalie eentje vragen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:54 schreef spambot31 het volgende:
Grolsch Kanon is in de aanbieding maar ik heb geen bonuskaart
swsquote:
Dan vraag je of de chimi aan de kassa er even een voor je scant.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:54 schreef spambot31 het volgende:
Grolsch Kanon is in de aanbieding maar ik heb geen bonuskaart
En me dan een beetje laten tracken zeker?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon bij de infobalie eentje vragen?
en met jou?quote:
Hoeft toch niet op naam.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En me dan een beetje laten tracken zeker?
Als je hem activeert jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En me dan een beetje laten tracken zeker?
Nee volgens mij niet. Kun je wel doen, dan schijn je aanbiedingen speciaal voor jou te krijgen ofzo, maar volgens mij hoeft het niet per se.quote:
Nee, ik heb het nog nooit gehad, wil het daarom wel proberen.quote:
Kanon is ook vies. Er hoort gewoon niet zo veel alcohol in bier te zitten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nog nooit gehad, wil het daarom wel proberen.
Wel Bavaria 8.6, maar gadverdamme, wat was dat ranzig
ahquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nog nooit gehad, wil het daarom wel proberen.
Wel Bavaria 8.6, maar gadverdamme, wat was dat ranzig
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze komem wel als mietjes over ja
Voederbieter mofrikaan ofzo? Antiloper, gefrustreerde schaker? Blauwetijger, homo in de kast?
Waar komen deze tjappies opeens vandaan
Watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Had opgezocht over iets wat ik al een keer eerder gelezen had.Er was een oorspronkelijke Hakuna die geen contact meer wil door zijn gestalk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |