Voor de smaak kun je net zo goed een hap aarde nemen. Is nog voordeliger ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Godverdomme man, nu heb ik weer honger. Rode bietjes. Mooie product ook om mee te werken man, wat een teelt, wat een gewas
.
ik zat hier voordat fok bestondquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit hier al sinds 2008 helaas, had een ander account.
Ik als sinds 2005, had ook een ander account.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit hier al sinds 2008 helaas, had een ander account.
NOOIT MEER KRIJG JIJ EEN COMPLIMENT! IK HOOP DAT HET EEN STOORNIS IS WAARDOOR JE DIT DOET, ANDERS BEN JE EEN LUL. EEN GROTE LUL. NEE KLEINE LUL WANT DAT IS NAMELIJK BESCHAMENDER.quote:
Oke jij wint, jij bent autistischer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik als sinds 2005, had ook een ander account.
Onzin, een biet die je zelf bereidt, dat wil zeggen, vers koopt, kookt, schild en weer kookt, eventueel met wat zuur, heeft een heel breed smaakpalet. Heel anders dan bijvoorbeeld koolrabi. Koolrabi heeft wel meer een aardsmaak van vind ik, maar daardoor niet onsmakelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor de smaak kun je net zo goed een hap aarde nemen. Is nog voordeliger ook.
Hehe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke jij wint, jij bent autistischer.
Ik hecht 0 waarde aan spelfouten omdat ik ze zelf ook doorlopend maak.quote:
koolrabi is echt een vage naam wie verzint zoietsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onzin, een biet die je zelf bereidt, dat wil zeggen, vers koopt, kookt, schild en weer kookt, eventueel met wat zuur, heeft een heel breed smaakpalet. Heel anders dan bijvoorbeeld koolrabi. Koolrabi heeft wel meer een aardsmaak van vind ik, maar daardoor niet onsmakelijk.
Geen idee maar ik vind het goed voer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
koolrabi is echt een vage naam wie verzint zoiets
Poolrabi. Joodse Pool.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
rabi me op. zo garpig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Iedereen krijgt de lul die hij verdient wist je dat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
NOOIT MEER KRIJG JIJ EEN COMPLIMENT! IK HOOP DAT HET EEN STOORNIS IS WAARDOOR JE DIT DOET, ANDERS BEN JE EEN LUL. EEN GROTE LUL. NEE KLEINE LUL WANT DAT IS NAMELIJK BESCHAMENDER.
Ik zei altijd op het werk als er een goed nummer op de radio kwam: 'ja ja, wij hebben altijd die dope biet!'quote:
Ik ben blij dat je dat zegt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
Iedereen krijgt de lul die hij verdient wist je dat?
Ach, als je aardappels aan het telen bent dan is de klus met wat muziek op de achtergrond zo gePIEPt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:09 schreef voederbietel het volgende:
Ik zei altijd op het werk als er een goed nummer op de radio kwam: 'ja ja, wij hebben altijd die dope biet!'
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zei altijd op het werk als er een goed nummer op de radio kwam: 'ja ja, wij hebben altijd die dope biet!'
jij mag sowieso helemaal niet komenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:09 schreef fyah het volgende:
Kan ik wel gewoon met I Am Aisha komen? Boaz vd beats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |