quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben zo door- en door intolerant geworden door FOK!. Types als Hapuna en Chai trek ik echt niet meer tegenwoordig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij turks?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Alsof je in Turkije geen kleine mensen gewend bent
Klopt, of over je neus wrijven 'omdat je zo'n schattig neusje hebt'quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Is echt irritant als mensen in je wangen knijpen
Nee fouterdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke wangetjes. Die onder je broekje uitkomen?
Waarom draag je hakken als je al 1.80 bent. Srs why?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. maar dat is echt klein!!
Heb n mannelijke collega van 1m59. Als ik naast die man sta als ik hakken draag is dat echt lachwekkend
Al troll jij wel de helft van de tijd, maar die mensen zouden ze de toegang tot internet moeten ontzeggenquote:
Doen ze dat bij jou ja?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, of over je neus wrijven 'omdat je zo'n schattig neusje hebt'
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben zo door- en door intolerant geworden door FOK!. Types als Hapuna en Chai trek ik echt niet meer tegenwoordig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
chai ook gewoon..
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
In het oosten zijn ze veelal langer dan 1.65. Jij bent net mn nichtje van 11...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Alsof je in Turkije geen kleine mensen gewend bent
Waarom niet? Als ik dat mooie schoenen vind.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom draag je hakken als je al 1.80 bent. Srs why?
KAPPE NU!!quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, of over je neus wrijven 'omdat je zo'n schattig neusje hebt'
komt door je wangenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Is echt irritant als mensen in je wangen knijpen
Omdat ik platte schoenen lelijk vind, omdat ik combineer tussen sneakers, hakken, laarzen etc.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom draag je hakken als je al 1.80 bent. Srs why?
Mij maak je alleen onzeker met je gezichtsbeharing.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En omdat ik t fijn vind mannen onzeker te maken met mijn lengte.
Wat wil je?quote:
srs bange eekhoorn troniequote:
Alle vrouwen hebben wat haar in het gezicht? Als je doelt op een eventuele snor: heb ik nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mij maak je alleen onzeker met je gezichtsbeharing.
Ja? Zusje van mn vriend date een Turk van 1m94, dacht ook wtfquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In het oosten zijn ze veelal langer dan 1.65. Jij bent net mn nichtje van 11...
ik ken wel een meisje van jouw lengte die juf is. ziet er inderdaad niet uitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja? Zusje van mn vriend date een Turk van 1m94, dacht ook wtf![]()
Soms wel awkward ja, sta je tussen allemaal kinderen van 10/11 met dezelfde lengte
Maar beter dat ik geen juf ben geworden.
Wat is je leeftijd?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja? Zusje van mn vriend date een Turk van 1m94, dacht ook wtf![]()
Soms wel awkward ja, sta je tussen allemaal kinderen van 10/11 met dezelfde lengte
Maar beter dat ik geen juf ben geworden.
is die niet een beetje jong om sumo worstelaar te zijn?quote:
Ja is raarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken wel een meisje van jouw lengte die juf is. ziet er inderdaad niet uit
Hoe eerder ze beginnen hoe beterquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is die niet een beetje jong om sumo worstelaar te zijn?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben wat haar in het gezicht? Als je doelt op een eventuele snor: heb ik niet
Ja jij bent er mee begonnen hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ntm waarom jatten deze fakers mn hamsterwangen opmerkingen
gvd gast kom ik even op een goed moment binnenvallenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je dit met jouw ass?
hamsterwangen zijn gewoon cute..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ntm waarom jatten deze fakers mn hamsterwangen opmerkingen
gemiste carrièrequote:
Bah vieze junkie!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:08 schreef anti-loper het volgende:
Ff mijn laatste waterpijp klaarmaken. Morgen is het al ramadan
Ask che.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je dit met jouw ass?
:Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |