Verkeerd account Modus.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hehehe idd geinig
Niet gelijk zo in de aanval. het is gewoon een vraag.
Niet zo srs zijn..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef anti-loper het volgende:
Maar ja ik mag wel klein zijn , ik heb gewoon een succesvol leven toch.
School gaat goed , ben gezond en lekker fit. Heb een leuke chimi en ook vrienden/kennisen waarmee ik heel goed omkan gaan.
aaawh cutiequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wel schattig die kan je zo handpuppetten, en ze heeft ook nog van die schattige hamsterwangen waar je dan zo lekker in kan knijpenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Oeh, spannende spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Ja denk ik. Mijn ID zegt 168 maar dat klopt volgens mij nietquote:
Samen zijn we 1m75quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:00 schreef ntm het volgende:
Trots zijn op je lengteWij kleine mensen kunnen daar niks aan doen JA
Geretardeerde, smakeloze, excentrieke anorexiapatiënten met een enorme identiteitscrisis.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet jij waar het Hakuna-symbool voor staat?
Nee.. maar dat is echt klein!!quote:
Is echt irritant als mensen in je wangen knijpenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel schattig die kan je zo handpuppetten, en ze heeft ook nog van die schattige hamsterwangen waar je dan zo lekker in kan knijpen
Ik heb maar 30 cm.quote:
Welke wangetjes. Die onder je broekje uitkomen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Is echt irritant als mensen in je wangen knijpen
Geef mij paar cm danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Samen zijn we 1m75.
[..]
Geretardeerde, smakeloze, excentrieke anorexiapatiënten met een enorme identiteitscrisis.
Alsof je in Turkije geen kleine mensen gewend bentquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. maar dat is echt klein!!
Heb n mannelijke collega van 1m59. Als ik naast die man sta als ik hakken draag is dat echt lachwekkend
Ik ben zo door- en door intolerant geworden door FOK!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo is het. Truitje aan met hakuna symbool en marcheren met die benenwagen ;D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem is niet zozeer dat ik niets weet maar meer wat ik überhaupt een kans wil geven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het is ook geen topper maar ik geloof dat we allebei ook wel een andere smaak hebben. Maar als je echt niks meer weet zou ik 'em aanraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |