Als je zo tegen je zelf praat lijkt het alsof je jezelf wil overtuigen..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef anti-loper het volgende:
Maar ja ik mag wel klein zijn , ik heb gewoon een succesvol leven toch.
School gaat goed , ben gezond en lekker fit. Heb een leuke chimi en ook vrienden/kennisen waarmee ik heel goed omkan gaan.
Niet gelijk zo in de aanval zegt 'iequote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hehehe idd geinig
Niet gelijk zo in de aanval. het is gewoon een vraag.
Ach ja, je doet maar. Ik vind je zonder ook een toffe kerel hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar. Maar.. Maar TARDIS. heeft ut ook![]()
![]()
Wil je weer aandacht, jong?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet gelijk zo in de aanval zegt 'ie.
Oh dan heb ik het misschien verkeerd verwoord.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je zo tegen je zelf praat lijkt het alsof je jezelf wil overtuigen..
Oke bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb zovaak te horen gekregen dat mijn pener gewoon te dik is. Qua lengte valt ie mee , maar hij is echt dik
HAHA, ditquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Srs waarom zijn zoveel fokkers zo kleinPanzer mortaxx dima enz, snap duidelijk waarom ze zich zo uitsloven in de gym.
Zo kwam het inderdaad over ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je zo tegen je zelf praat lijkt het alsof je jezelf wil overtuigen..
Boeiend of iemand je klein vind. Als je zelf maar content bent toch hahahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het misschien verkeerd verwoord.
Maar dat was meer een reactie op dat klein zijn / uitsloven
Gisteren nog. Graag gedaanquote:
Gewoon zijn wie je wilt zijn, en daarna een lekkere wandeling door het Hakunabosquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boeiend of iemand je klein vind. Als je zelf maar content bent toch hahaha
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Zo kwam het inderdaad over ja.
Weet jij waar het Hakuna-symbool voor staat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon zijn wie je wilt zijn, en daarna een lekkere wandeling door het Hakunabos!
Nou ok. Ik jou ook hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, je doet maar. Ik vind je zonder ook een toffe kerel hoor.
Zo is het. Truitje aan met hakuna symbool en marcheren met die benenwagen ;Dquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon zijn wie je wilt zijn, en daarna een lekkere wandeling door het Hakunabos!
Trots zijn op je lengtequote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:00 schreef ntm het volgende:
Trots zijn op je lengteWij kleine mensen kunnen daar niks aan doen JA
Dat was een beetje de gedachte inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nou ok. Ik jou ook hoor.
Maar ik dacht dat het ging om zoekresultaten in google op 'voederbietel' ofzo. Stel een werkgevers komt jouw alter-ego hier tegen, kan hij dat misschien zo doorlinken via zo'n fobo. Hoe minders hits op Google, hoe beter, wat dat betreft.
Ben jij ook kleinquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:00 schreef ntm het volgende:
Trots zijn op je lengteWij kleine mensen kunnen daar niks aan doen JA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |