Jouw*quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
krijg jij ook al geen seks van veer?
Niet om jou hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hebt ons binnen gebracht heh, vergeet dat niet.
Dat is aan jou. Ik vertrouw op een goede keus.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik je per facto niet serieus nemen?
Werkt dus toch nog wel aardig allemaal.
Hahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
geen seks krijgen van veerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
TIL dwc is jonger dan ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Shit man, ik ben sinds gister gewoon een kwart eeuw oud.
Fargo (de film) uit de jaren 90 vind ik ook erg goed, dat is wat mij overhaalde om de serie te gaan kijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik had inderdaad ook op reddit () gelezen dat dit een goede serie is. Het origineel is volgens mij een film? Maar goed, volgens mij staat 'ie op Netflix dus ga er na mijn laatste tt aan beginnen. Iedereen zegt trouwens ook dat True Detective een geweldige serie is True Detective (TV Series 2014– ) - IMDb
Was je jaaaren geleden ook geler dan nu?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Inderdaad, wat een toffe filmquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Fargo (de film) uit de jaren 90 vind ik ook erg goed.
Thanks, ouwe zakquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
TIL dwc is jonger dan ik.
en gefeliciteerd ouwe rukker.
7.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was je jaaaren geleden ook geler dan nu?
Afgerond?quote:
Gefeliciteerd denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
hihihi ik ga bij mn vrindje wat leuke dingentjes postenquote:
xDquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hihihi ik ga bij mn vrindje wat leuke dingentjes posten![]()
hihiehiaah hoi fl ;D ik heb het zeepje laten vallen in de doesj hihihihi ;@
Maar voor dergelijk gedrag niet? hehe ok.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry, voor dergelijk taalgebruik acht ik mezelf toch minstens vier jaar te oud.
Gedrag als in zeepjes laten vallen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar voor dergelijk gedrag niet? hehe ok.
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gedrag als in zeepjes laten vallen?
jaloersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hihihi ik ga bij mn vrindje wat leuke dingentjes posten![]()
hihiehiaah hoi fl ;D ik heb het zeepje laten vallen in de doesj hihihihi ;@
Oh was je jarig, nog gefeliciteerd Long John Silverquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waarop precies?quote:
wijo veel repsquote:
Ik dacht misschien is het iets.quote:
Hard work & dedication, wat is het excuus van de Nederlandse vrouw? Daar sta je dan met je spijtige aars. Myron.quote:
"De nederlandse vrouw"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hard work & dedication, wat is het excuus van de Nederlandse vrouw? Daar sta je dan met je spijtige aars. Myron.
Thanks bby =$quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh was je jarig, nog gefeliciteerd Long John Silver
En?quote:
allemaal drakenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hard work & dedication, wat is het excuus van de Nederlandse vrouw? Daar sta je dan met je spijtige aars. Myron.
Kanikniquote:
Series die op IMDb maar een 7,1 krijgen heb ik niet erg veel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een toffe film. Sowieso kan ik alles van de Coen's wel waarderen.
Low Winter Sun (TV Series 2013– ) - IMDb is trouwens ook wel een aardige serie maar ik vind zowel Strong als James altijd hele prettige acteurs om naar te kijken.
Begrijpelijk, het is ook geen topper maar ik geloof dat we allebei ook wel een andere smaak hebben. Maar als je echt niks meer weet zou ik 'em aanraden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Series die op IMDb maar een 7,1 krijgen heb ik niet erg veel vertrouwen in.
IMDb ratings zijn ook niet alles (zeker niet voor films) maar series (goede en slechte) krijgen op IMDb vrijwel allemaal relatief hoge ratings dus series met relatief lage ratings begin ik maar gewoon niet aan.
Tis watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:33 schreef anti-loper het volgende:
Een fokker heeft mij blijkbaar gespot gisteren.
Alleen weet niet meer wat ik gister aan had. Ik had vandaag wel aan wat hij beschreef
Ja ik voel mij opeens niet meer zo veiligquote:
Hoe wist hij hoe je eruit zag danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ik voel mij opeens niet meer zo veilig
Mijn privacy is geschonden
Was je met je lichtroze shisha bezig?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:33 schreef anti-loper het volgende:
Alleen weet niet meer wat ik gister aan had. Ik had vandaag wel aan wat hij beschreef
Ben je lekker?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:33 schreef anti-loper het volgende:
Ik ben best aantrekkelijkquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Was je met je lichtroze shisha bezig?
Misschien is dit het juiste moment om die topless foto weer eens te posten.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Of ja, er zijn natuurlijk ook niet zo veel mannen van 1.60 in Nederland.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien is dit het juiste moment om die topless foto weer eens te posten.
wow dwergquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:51 schreef anti-loper het volgende:
Jullie maken me ook steeds kleiner. Van 170 naar 165 nu 160
Zou je mij niet in die lijst willen zetten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:51 schreef Zaktabak het volgende:
Ik werk mijn favo FOK!ers bij (zoals voederbietel en Niet_toegestaan_ e.v.a.), maar ik zet met het dilemma: SadPanda wel of niet erin?
bby je zou me gevenquote:
En waarom wel niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou je mij niet in die lijst willen zetten?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou je mij niet in die lijst willen zetten?
Srs waarom zijn zoveel fokkers zo kleinquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:51 schreef anti-loper het volgende:
Jullie maken me ook steeds kleiner. Van 170 naar 165 nu 160
oeh o onsekurquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:33 schreef anti-loper het volgende:
Foto van je kapsel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
bby je zou me geven
vooral met mijn ziek freshe kapsel nu. zoveel complimentjes gekregen vandaag
Echt hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Srs waarom zijn zoveel fokkers zo kleinPanzer mortaxx dima enz, snap duidelijk waarom ze zich zo uitsloven in de gym.
Waarom niet?quote:
Thnx.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:51 schreef Zaktabak het volgende:
Werk mijn favo FOK!ers in mijn fobo bij (zoals voederbietel en Niet_toegestaan_ e.v.a.)
Heb je snapchatquote:
Waarom hecht je zoveel waarde aan forumgebruikers?quote:
Maar wel allemaal 30+ cm in de broek.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Srs waarom zijn zoveel fokkers zo kleinPanzer mortaxx dima enz, snap duidelijk waarom ze zich zo uitsloven in de gym.
Doe ik niet, maar vind het wel geinig om dat lijstje bij te houden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom hecht je zoveel waarde aan forumgebruikers?
Maar. Maar.. Maar TARDIS. heeft ut ookquote:
hehehe idd geinigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar vind het wel geinig om dat lijstje bij te houden.
Problrmen mee?
Ik heb zovaak te horen gekregen dat mijn pener gewoon te dik is. Qua lengte valt ie mee , maar hij is echt dikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |