Hou je tong eens binnensmonds kwijlende mongool.quote:
PIEMELPAP.quote:
likje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hou je tong eens binnensmonds kwijlende mongool.
Had meer van je verwacht. Teleurstellend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds niet gedefinieerd dus ik heb echt geen idee wat je zeggen wilt.
Mijn begeleider is ook een Fokkerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Weten je begeleiders dat je op het internet zit?
Wat had je precies verwacht? Dan ga ik m'n best doen zie je.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had meer van je verwacht. Teleurstellend.
maar daarentegen ben ik wel een kwaliteitsuser.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beetje onverantwoordelijke user dan
Wietparkiet?quote:
Nee, zeg ik dat? Beetje anderen woorden in de mond leggen, diep en dieptriest.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha, denk je nou echt dat je autoriteit hebt of zo?
Met jouw mentale capaciteit krijg je niet eens toestemming om de triangel te mogen bespelen in de Jostiband.quote:
zonder hoofdletterquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wietparkiet?
[..]
Nee, zeg ik dat? Beetje anderen woorden in de mond leggen, diep en dieptriest.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben je goed?
dan kunnen we samen spelen
Als JNG nog had bestaan wel jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
maar daarentegen ben ik wel een kwaliteitsuser.
Ik leg je geen woorden in de mond, ik vroeg je watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee, zeg ik dat? Beetje anderen woorden in de mond leggen, diep en dieptriest.
34 juni Wilhelminapark Utreg?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zonder hoofdletter
maar wnr keertje blowen
Nou eerlijk gezegd heb ik dat wel eens gedaan. Ik werd er heel gelukkig van! Die lachjes van mensen op hun gezicht, het was werkelijk ge-wel-dig! Ik heb nooit een betere avond gehad, behalve misschien dat ik mijn hand in mijn moeder haar anus mocht steken en op een andere avond na dat ik mijn kleine broertje mocht offeren aan de Baäl. Verder washet een geslaagde avond en heb je het helaas weer mis kleine klapmongool. Je lijkt mijn begeleider wel, die zegt ookaltijd dat ik me niet mag bezighouden met wurgsex.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Met jouw mentale capaciteit krijg je niet eens toestemming om de triangel te mogen bespelen in de Jostiband.
jng?quote:
Waarom offer je je broertje aan een god van oorlogquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:54 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd heb ik dat wel eens gedaan. Ik werd er heel gelukkig van! Die lachjes van mensen op hun gezicht, het was werkelijk ge-wel-dig! Ik heb nooit een betere avond gehad, behalve misschien dat ik mijn hand in mijn moeder haar anus mocht steken en op een andere avond na dat ik mijn kleine broertje mocht offeren aan de Baäl. Verder washet een geslaagde avond en heb je het helaas weer mis kleine klapmongool. Je lijkt mijn begeleider wel, die zegt ookaltijd dat ik me niet mag bezighouden met wurgsex.
Nee jouw post suggereert dat ik denk dat ik autoriteit heb anders vroeg je wel of ik denk dat ik autoriteit heb en niet denk je nou echt dat je autoriteit hebt nou grquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik leg je geen woorden in de mond, ik vroeg je wat.
Omdat ik ruzie had met mijn zus.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom offer je je broertje aan een god van oorlog?
Alleen als Vas gezellig meedoet.quote:
Wat meer nadenken voor jezelf en niet alles in hapklare brokken verwachtenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat had je precies verwacht? Dan ga ik m'n best doen zie je.
Heet jij robertson van je achternaam?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef Bapple het volgende:
[..]
Omdat ik ruzie had met mijn zus.
inb4 pics van je zusje:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heet jij robertson van je achternaam?
Hey!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef Bapple het volgende:
[..]
Omdat ik ruzie had met mijn zus.
inb4 pics van je zusje:
[ afbeelding ]
Maar zodra ik voor mezelf nadenk sabel je dat weer neer. Ik vind dit allemaal maar heel erg ingewikkeldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat meer nadenken voor jezelf en niet alles in hapklare brokken verwachtenbeetje initiatief en de kennis had ik hoger ingeschat. Ik duim voor je.
quote:
Wasdaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
Vas maak eens steam aan ik heb nog een exemplaar van terraria
ow excuusquote:
Dat doe ik om je scherp te houden alleen het werkt nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar zodra ik voor mezelf nadenk sabel je dat weer neer. Ik vind dit allemaal maar heel erg ingewikkeld:S :S :S .
Excuus aanvaardt.quote:
Dus eigenlijk moet ik je per facto niet serieus nemen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat doe ik om je scherp te houden alleen het werkt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |