Hou je tong eens binnensmonds kwijlende mongool.quote:
PIEMELPAP.quote:
likje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hou je tong eens binnensmonds kwijlende mongool.
Had meer van je verwacht. Teleurstellend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds niet gedefinieerd dus ik heb echt geen idee wat je zeggen wilt.
Mijn begeleider is ook een Fokkerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Weten je begeleiders dat je op het internet zit?
Wat had je precies verwacht? Dan ga ik m'n best doen zie je.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had meer van je verwacht. Teleurstellend.
maar daarentegen ben ik wel een kwaliteitsuser.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beetje onverantwoordelijke user dan
Wietparkiet?quote:
Nee, zeg ik dat? Beetje anderen woorden in de mond leggen, diep en dieptriest.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha, denk je nou echt dat je autoriteit hebt of zo?
Met jouw mentale capaciteit krijg je niet eens toestemming om de triangel te mogen bespelen in de Jostiband.quote:
zonder hoofdletterquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wietparkiet?
[..]
Nee, zeg ik dat? Beetje anderen woorden in de mond leggen, diep en dieptriest.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben je goed?
dan kunnen we samen spelen
Als JNG nog had bestaan wel jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
maar daarentegen ben ik wel een kwaliteitsuser.
Ik leg je geen woorden in de mond, ik vroeg je watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee, zeg ik dat? Beetje anderen woorden in de mond leggen, diep en dieptriest.
34 juni Wilhelminapark Utreg?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zonder hoofdletter
maar wnr keertje blowen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |