Ik bedoel plsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'pls' is geen Nederlands, wat bedoel je precies?
Dat is een lange iquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'pls' is geen Nederlands, wat bedoel je precies?
Waarom zou je dan überhaupt samenwonen? Als je langs elkaar heen gaat leven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan thuis komen, koken, hij je ding doen/zij ding doen?
Ja, maar jij hebt geen levenservaring.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een mens moet niks. Sowieso is voor mij alleen zijn ook belangrijk, ongeacht wat ik al dan niet gedaan heb.
Die punt-komma staat daar ook verkeerd, had een dubbelepunt moeten zijn en ik had zelf voor 'ken' nog een komma geplaatst. Beetje onduidelijk zo wat je eigenlijk precies wilt zeggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zonder die wie ertussen; "wie goed doet, goed ontmoet" ken je taal pls
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die punt-komma staat daar ook verkeerd, had een dubbelepunt moeten zijn en ik had zelf voor 'ken' nog een komma geplaatst. Beetje onduidelijk zo wat je eigenlijk precies wilt zeggen.
Precies dit.quote:
Een zin zonder persoonsvorm is geen zin, waarom zet je die punt er achter?quote:
Ja.quote:
Wa denkte gij nou.quote:
Je hebt het nog steeds niet gedefinieerd dus ik heb echt geen idee wat je zeggen wilt.quote:
2edgy4me dit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een zin zonder persoonsvorm is geen zin, waarom zet je die punt er achter?
Hou je tong eens binnensmonds kwijlende mongool.quote:
PIEMELPAP.quote:
likje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hou je tong eens binnensmonds kwijlende mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |