Als ik hetzelfde zeg geloof je me dan ook?????quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik afgevallen ben geloof je me dan?????
Waar van af?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik afgevallen ben geloof je me dan?????
hihiquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef BlueMage het volgende:
Duimen dat ik vanav niet hoef te werken. (nachtdienst)
hahaahhahhahaha ;pquote:
de trapquote:
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik hetzelfde zeg geloof je me dan ook?????
anders kan je NL niet zien!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef BlueMage het volgende:
Ligt eraan welk werk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef BlueMage het volgende:
kliet een sacht zcheetje -_-quote:
Jij ook niet heel erg hè?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou nou, da's ook niet echt vriendelijk wel.
Vocabulaire van Vas is niet heel erg denderend thoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou nou, da's ook niet echt vriendelijk wel.
Wat is er zo erg aan dan?quote:
Je moet samen zijn met je vriendin ook als vrije tijd zien. Vrije tijd die je samen hebt. Veel leuker dan alleen doorbrengen. Alleen weet jij dat nog niet omdat je dat blijkbaar nooit gedaan hebt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan dan?
Kost maar paar honderd dollar en voor het slapen er even 5 minuten op, schoonmaken, wegstoppen en klaar.
En zonder vriendin houdt je veel meer vrije tijd over.
Als je eenmaal werkt van 8-5 en laten we zeggen rond 6 uur thuis bent. Dan heb ik echt geen zin om met iemand te praten, dan ben ik gewoon moe van dagje werken, dan ga ik liever naar de gym en daarna serie / filmpje kijken en gamen.
struggles van een 17 jarige.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kost maar paar honderd dollar en voor het slapen er even 5 minuten op, schoonmaken, wegstoppen en klaar.
Als je eenmaal werkt van 8-5 en laten we zeggen rond 6 uur thuis bent. Dan heb ik echt geen zin om met iemand te praten, dan ben ik gewoon moe van dagje werken, dan ga ik liever naar de gym en daarna serie / filmpje kijken en gamen.
Als jij daar oprecht het gelukkigst van wordt, dan moet je dar ook maar gewoon doen. Of je maakt jezelf wijs dat dit is wat je echt wil omdat je het daadwerkelijke probleem niet wilt of kunt aanpakken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
+1quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet samen zijn met je vriendin ook als vrije tijd zien. Vrije tijd die je samen hebt. Veel leuker dan alleen doorbrengen. Alleen weet jij dat nog niet omdat je dat blijkbaar nooit gedaan hebt.
Huh? Haha! Nederland is er vanavond ook wel hoor!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die spelen zondag, zoveel weet ik er nog wel van.
Je kan thuis komen, koken, hij je ding doen/zij ding doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'pls' is geen Nederlands, wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zonder die wie ertussen; "wie goed doet, goed ontmoet" ken je taal pls
Een mens moet niks. Sowieso is voor mij alleen zijn ook belangrijk, ongeacht wat ik al dan niet gedaan heb.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet samen zijn met je vriendin ook als vrije tijd zien. Vrije tijd die je samen hebt. Veel leuker dan alleen doorbrengen. Alleen weet jij dat nog niet omdat je dat blijkbaar nooit gedaan hebt.
Ik bedoel plsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'pls' is geen Nederlands, wat bedoel je precies?
Dat is een lange iquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'pls' is geen Nederlands, wat bedoel je precies?
Waarom zou je dan überhaupt samenwonen? Als je langs elkaar heen gaat leven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan thuis komen, koken, hij je ding doen/zij ding doen?
Ja, maar jij hebt geen levenservaring.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een mens moet niks. Sowieso is voor mij alleen zijn ook belangrijk, ongeacht wat ik al dan niet gedaan heb.
Die punt-komma staat daar ook verkeerd, had een dubbelepunt moeten zijn en ik had zelf voor 'ken' nog een komma geplaatst. Beetje onduidelijk zo wat je eigenlijk precies wilt zeggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zonder die wie ertussen; "wie goed doet, goed ontmoet" ken je taal pls
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die punt-komma staat daar ook verkeerd, had een dubbelepunt moeten zijn en ik had zelf voor 'ken' nog een komma geplaatst. Beetje onduidelijk zo wat je eigenlijk precies wilt zeggen.
Precies dit.quote:
Een zin zonder persoonsvorm is geen zin, waarom zet je die punt er achter?quote:
Ja.quote:
Wa denkte gij nou.quote:
Je hebt het nog steeds niet gedefinieerd dus ik heb echt geen idee wat je zeggen wilt.quote:
2edgy4me dit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een zin zonder persoonsvorm is geen zin, waarom zet je die punt er achter?
Hou je tong eens binnensmonds kwijlende mongool.quote:
PIEMELPAP.quote:
likje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hou je tong eens binnensmonds kwijlende mongool.
Had meer van je verwacht. Teleurstellend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds niet gedefinieerd dus ik heb echt geen idee wat je zeggen wilt.
Mijn begeleider is ook een Fokkerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Weten je begeleiders dat je op het internet zit?
Wat had je precies verwacht? Dan ga ik m'n best doen zie je.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had meer van je verwacht. Teleurstellend.
maar daarentegen ben ik wel een kwaliteitsuser.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beetje onverantwoordelijke user dan
Wietparkiet?quote:
Nee, zeg ik dat? Beetje anderen woorden in de mond leggen, diep en dieptriest.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha, denk je nou echt dat je autoriteit hebt of zo?
Met jouw mentale capaciteit krijg je niet eens toestemming om de triangel te mogen bespelen in de Jostiband.quote:
zonder hoofdletterquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wietparkiet?
[..]
Nee, zeg ik dat? Beetje anderen woorden in de mond leggen, diep en dieptriest.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben je goed?
dan kunnen we samen spelen
Als JNG nog had bestaan wel jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
maar daarentegen ben ik wel een kwaliteitsuser.
Ik leg je geen woorden in de mond, ik vroeg je watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee, zeg ik dat? Beetje anderen woorden in de mond leggen, diep en dieptriest.
34 juni Wilhelminapark Utreg?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zonder hoofdletter
maar wnr keertje blowen
Nou eerlijk gezegd heb ik dat wel eens gedaan. Ik werd er heel gelukkig van! Die lachjes van mensen op hun gezicht, het was werkelijk ge-wel-dig! Ik heb nooit een betere avond gehad, behalve misschien dat ik mijn hand in mijn moeder haar anus mocht steken en op een andere avond na dat ik mijn kleine broertje mocht offeren aan de Baäl. Verder washet een geslaagde avond en heb je het helaas weer mis kleine klapmongool. Je lijkt mijn begeleider wel, die zegt ookaltijd dat ik me niet mag bezighouden met wurgsex.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Met jouw mentale capaciteit krijg je niet eens toestemming om de triangel te mogen bespelen in de Jostiband.
jng?quote:
Waarom offer je je broertje aan een god van oorlogquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:54 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd heb ik dat wel eens gedaan. Ik werd er heel gelukkig van! Die lachjes van mensen op hun gezicht, het was werkelijk ge-wel-dig! Ik heb nooit een betere avond gehad, behalve misschien dat ik mijn hand in mijn moeder haar anus mocht steken en op een andere avond na dat ik mijn kleine broertje mocht offeren aan de Baäl. Verder washet een geslaagde avond en heb je het helaas weer mis kleine klapmongool. Je lijkt mijn begeleider wel, die zegt ookaltijd dat ik me niet mag bezighouden met wurgsex.
Nee jouw post suggereert dat ik denk dat ik autoriteit heb anders vroeg je wel of ik denk dat ik autoriteit heb en niet denk je nou echt dat je autoriteit hebt nou grquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik leg je geen woorden in de mond, ik vroeg je wat.
Omdat ik ruzie had met mijn zus.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom offer je je broertje aan een god van oorlog?
Alleen als Vas gezellig meedoet.quote:
Wat meer nadenken voor jezelf en niet alles in hapklare brokken verwachtenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat had je precies verwacht? Dan ga ik m'n best doen zie je.
Heet jij robertson van je achternaam?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef Bapple het volgende:
[..]
Omdat ik ruzie had met mijn zus.
inb4 pics van je zusje:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heet jij robertson van je achternaam?
Hey!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef Bapple het volgende:
[..]
Omdat ik ruzie had met mijn zus.
inb4 pics van je zusje:
[ afbeelding ]
Maar zodra ik voor mezelf nadenk sabel je dat weer neer. Ik vind dit allemaal maar heel erg ingewikkeldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat meer nadenken voor jezelf en niet alles in hapklare brokken verwachtenbeetje initiatief en de kennis had ik hoger ingeschat. Ik duim voor je.
quote:
Wasdaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
Vas maak eens steam aan ik heb nog een exemplaar van terraria
ow excuusquote:
Dat doe ik om je scherp te houden alleen het werkt nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar zodra ik voor mezelf nadenk sabel je dat weer neer. Ik vind dit allemaal maar heel erg ingewikkeld:S :S :S .
Excuus aanvaardt.quote:
Dus eigenlijk moet ik je per facto niet serieus nemen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat doe ik om je scherp te houden alleen het werkt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |