Als ik hetzelfde zeg geloof je me dan ook?????quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik afgevallen ben geloof je me dan?????
Waar van af?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik afgevallen ben geloof je me dan?????
hihiquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef BlueMage het volgende:
Duimen dat ik vanav niet hoef te werken. (nachtdienst)
hahaahhahhahaha ;pquote:
de trapquote:
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik hetzelfde zeg geloof je me dan ook?????
anders kan je NL niet zien!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef BlueMage het volgende:
Ligt eraan welk werk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef BlueMage het volgende:
kliet een sacht zcheetje -_-quote:
Jij ook niet heel erg hè?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou nou, da's ook niet echt vriendelijk wel.
Vocabulaire van Vas is niet heel erg denderend thoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou nou, da's ook niet echt vriendelijk wel.
Wat is er zo erg aan dan?quote:
Je moet samen zijn met je vriendin ook als vrije tijd zien. Vrije tijd die je samen hebt. Veel leuker dan alleen doorbrengen. Alleen weet jij dat nog niet omdat je dat blijkbaar nooit gedaan hebt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan dan?
Kost maar paar honderd dollar en voor het slapen er even 5 minuten op, schoonmaken, wegstoppen en klaar.
En zonder vriendin houdt je veel meer vrije tijd over.
Als je eenmaal werkt van 8-5 en laten we zeggen rond 6 uur thuis bent. Dan heb ik echt geen zin om met iemand te praten, dan ben ik gewoon moe van dagje werken, dan ga ik liever naar de gym en daarna serie / filmpje kijken en gamen.
struggles van een 17 jarige.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kost maar paar honderd dollar en voor het slapen er even 5 minuten op, schoonmaken, wegstoppen en klaar.
Als je eenmaal werkt van 8-5 en laten we zeggen rond 6 uur thuis bent. Dan heb ik echt geen zin om met iemand te praten, dan ben ik gewoon moe van dagje werken, dan ga ik liever naar de gym en daarna serie / filmpje kijken en gamen.
Als jij daar oprecht het gelukkigst van wordt, dan moet je dar ook maar gewoon doen. Of je maakt jezelf wijs dat dit is wat je echt wil omdat je het daadwerkelijke probleem niet wilt of kunt aanpakken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
+1quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet samen zijn met je vriendin ook als vrije tijd zien. Vrije tijd die je samen hebt. Veel leuker dan alleen doorbrengen. Alleen weet jij dat nog niet omdat je dat blijkbaar nooit gedaan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |