quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leer eens normaal typen analjoy'jouw', 'het broek'
![]()
Idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
Dat wijf begint wel echt steeds erger te worden
Laatst ook, gewoon plaats vervangende schaamte. dat kind ging tekeer tegen een andere user hoe ze het in haar hoofd haalde bij de gedachte over iets lesbisch met haar zelf. Volgens mij zelfs tegen brummetjequote:
JULLIE?!!?! WAT GA JIJ PRATEN TEGEN MIJ DAN GVDquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:03 schreef voederbietel het volgende:
Wat is nou precies dat jullie zo stoort bij zulke schrijf fouten?
Wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laatst ook, gewoon plaats vervangende schaamte. dat kind ging tekeer tegen een andere user hoe ze het in haar hoofd haalde bij de gedachte over iets lesbisch met haar zelf. Volgens mij zelfs tegen brummetjeterwijl ze dat onterecht op haar zelf projecteerde
ging helemaal niet over haar... waarom zijn al die aandachts wijven zo
denken dat alles over jou gaat
JOUW IS GOED MONGOOL DIE JE DR BENTquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Erger jij jouw nooit aan dat veelvuldig gebruik van jouw?
shat u feesquote:
Ja ik beschrijf het ook wel wat raarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat?Raar verhaal weer dit. Iedereen er ook weer bovenop in wdjvd trouwens
![]()
JE MOET JOUW MOND HOUDEN MET JOUW 102 KILO KUTNEGERquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JOUW IS GOED MONGOOL DIE JE DR BENT
Arme jijquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat?Raar verhaal weer dit. Iedereen er ook weer bovenop in wdjvd trouwens
![]()
Post Vas eindelijk weer eens hier, laat ze gelijk weer zien dat ze nog steeds dom is.quote:
ik heb een prachtfysiekquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JE MOET JOUW MOND HOUDEN MET JOUW 102 KILO KUTNEGER
Ze begon niet, ik moest lachen om haar woordspeling, daarom quotte ik haar hier, want dat is offtopic en zo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en dat mag, maar het gaat hier over kleding?
Meteen over mij beginnen in jullie klb sc, namen verzinnen, zegt meer over jullie dan over mij
Is dat een forum?quote:
het is jouwquote:
En gebruik die komma bbyquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt hoor.Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen dit is veel te makkelijk zo.
Wat draag je vandaag. Denk ik. In de zin van wat heb je vandaag aan.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:32 schreef Socios het volgende:
Nee, zij pretenderen dit te zijn maar gaan juist 'uit' om iets te compenseren. Alles moet op zo'n avond ook vastgelegd worden en geforceerd via een 'mobile device' gedeeld worden via 'sociale media'. Tevens denkt men onterecht stoer te zijn met bier in de hand, ook om de onzekerheid te verbergen.
Zelfverzekerde mensen hebben geen 'uitgaansavonden' nodig.
Vind dat 'ie wel 'n punt 'eeft.quote:
Oh dat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat draag je vandaag. Denk ik. In de zin van wat heb je vandaag aan.
Aightquote:
Cool.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aight
Heb daarnet een scholekster kuiken gered van een wisse doodwas door pa en ma van het dak geflikkerd in het water
de natuur niet met rust latenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aight
Heb daarnet een scholekster kuiken gered van een wisse doodwas door pa en ma van het dak geflikkerd in het water
Ja vond ik ook welquote:
Maar dat 'ie uit het nest gekieperd was betekend wel dat z'n ouders 'em niet meer moeten en dat 'ie dus sowieso gaat sterven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja vond ik ook welwel lief zo'n balletje wol die nog niet kan vliegen awwww
ga je hem opvoeden?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aight
Nee doen zijn ouders welquote:
Nee, dat werkt zo bij scholeksters. Collega heeft er verstand van. Na dat hij uit het water was kwam gelijk een ouder aanvliegenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar dat 'ie uit het nest gekieperd was betekend wel dat z'n ouders 'em niet meer moeten en dat 'ie dus sowieso gaat sterven.
Maar dat geheel terzijde.
Oh, dat wist ik niet, tof danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, dat werkt zo bij scholeksters. Collega heeft er verstand van. Na dat hij uit het water was kwam gelijk een ouder aanvliegendaar rende die achteraan..
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, tof dan.
Ik heb zelf eens een heel nest (ik denk) merels laten verstikken omdat de ouders er al twee dagen niet meer geweest waren. Vond dat best lastig. Hoop dat het geen scholeksters waren, dan is het helemaal cru.
Ik heb normaliter niet zoveel problemen met uit genade dieren dood maken maar met die kleine prulletjes vond ik het wel naarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! bij veel vogels is dat wel zo, die komen dan niet meer terug. Bij merels idd ook.
Dus dat scheelt weer
Snap ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb normaliter niet zoveel problemen met uit genade dieren dood maken maar met die kleine prulletjes vond ik het wel naar.
'Die wijf'quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat die wijf daarom zo aanwezig is in dit topic, anderen aandragen terwijl ze zelf gewoon geïnteresseerd is.
ik ben erquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:48 schreef Bapple het volgende:
KLB is stervende
we hebben meer kwaliteitsusers als Bapple nodig!
Waarom laat je die tags niet gewoon in mijn naamquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Die wijf'Sorry hoor, leer schrijven.
Ik had gehoopt dat je het niet zou zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom laat je die tags niet gewoon in mijn naam?
O.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je het niet zo zien.
ja dat is waar.quote:
Dan krijgt 'ie geen quote melding en ik hoopte dat deze ongemakkelijke situatie dan uit zou blijven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef wietparkiet het volgende:
waarom haal je ze er in eerste instantie überhaupt uit?
Quote-alert omzeilen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef wietparkiet het volgende:
Soms wil je mensen niet hier hebben dus dan is het wel logisch. Maar ik ben hier al haha dus ja lol beetje dom ;Dquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef wietparkiet het volgende:
Hahah lafbekquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan krijgt 'ie geen quote melding en ik hoopte dat deze ongemakkelijke situatie dan uit zou blijven.
Niet drinken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat helpt er tegen een kater? Ik ben momenteel een stervende zwaan die de foetus houding aan het oefenen is.
IS U REALLY REAL OR IS U REALLY FAKE?quote:
Katersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat helpt er tegen een kater? Ik ben momenteel een stervende zwaan die de foetus houding aan het oefenen is.
Gewoon vaak doen, elke keer kun je er een beetje beter tegen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar dan kan je niet trots vertellen dat je alcohol hebt gehad toch?quote:
Hahahahaquote:
Boeit mah gin flikkah.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:08 schreef housesoftheholy het volgende:
omg bois ik was gisteravond zo dronken
sprakeloosquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boos op je ouders, hadden ze ja maar beter opgevoed.
kan niet ik ga vnv weer lkkr stappe in Agga met me boysquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maakt niet uit, slaap er een nachtje over.
agga.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan niet ik ga vnv weer lkkr stappe in Agga met me boys
Jaloers omdat ik vrienden en gezelligheid heb en jij niet he hahhaaha ;Dquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan niet ik ga vnv weer lkkr stappe in Agga met me boys
wat heeft dit met jou te maken, vuile narcistquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik vrienden en gezelligheid heb en jij niet he hahhaaha ;D
Echt hè.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat heeft dit met jou te maken, vuile narcist
Ik moest iets quote om je aandacht te hebben he wandelende kk takquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat heeft dit met jou te maken, vuile narcist
Misschien is hij het wel, heb gehoord dat deadprez een loco motherfocker isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier worden de pakjes ook altijd bezorgd door zo'n gekkie.
Misschien moet je Adorabelle even om tips vragenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk liever ook weer man zijn.
lol ben je nu verontwaardigdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik moest iets quote om je aandacht te hebben he wandelende kk tak
nou nouquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik doe dat ook agahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier worden de pakjes ook altijd bezorgd door zo'n gekkie.
Misschien kun je adora's pik overnemen tweedehands.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk liever ook weer man zijn.
kk gemeen deze bitch wajoow smack nodigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
een mens kan dromenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien kun je adora's pik overnemen tweedehands.
Die zal niet veel soeps geweest zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien kun je adora's pik overnemen tweedehands.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jezusquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als bi-curious persoon, wordt je hier dan niet wild van?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die zal niet veel soeps geweest zijn
best of both worlds togquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als bi-curious persoon, wordt je hier dan niet wild van?
Jouwquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die zal niet veel soeps geweest zijn
Worst of both worlds.quote:
Ik ben niet bi-curious geen idee, vraag het aan iemand die daadwerkelijk bi-'curious' is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als bi-curious persoon, wordt je hier dan niet wild van?
Dacht dat je dat ooit gezegd hebt :Squote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben niet bi-curious geen idee, vraag het aan iemand die daadwerkelijk bi-'curious' is.
Klopt wel hoor. Was haar aftastperiode.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Je kan mijn brein wel vertrouwen hoor gridje
Alsof jij dit soort dingen mag zeggen, GFT afvalbak die je bent.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vertrouw je eigen brein maar niet al te veel met al die wiet, gridlarf.
Doe ik al jaren, alleen maar goede dingen gebeurt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Je kan mijn brein wel vertrouwen hoor gridje
*proestquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij dit soort dingen mag zeggen, GFT afvalbak die je bent.
quote:
Hoeveel gram per week?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..].
Ben wel zwaar geminderd tho, srs.
Gebeurtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe ik al jaren, alleen maar goede dingen gebeurt.
loveisintheairquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe ik al jaren, alleen maar goede dingen gebeurt.
Beter stop je gewoon helemaal. Griddie doet meequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..].
Ben wel zwaar geminderd tho, srs.
Oh ik dacht even dat ik verkeerd getypt hadquote:
Waarom? Wiet is lekker.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter stop je gewoon helemaal. Griddie doet mee
Maar het is zo lekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
Mortaxx wanneer stop jij eens met COCKtails?
Idd, en dan gewoon uitgaan en shit. Chillen met blauwetijger in de kroeg jwttttquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter stop je gewoon helemaal. Griddie doet mee
Geen van beide word er echt kk lam van, vooral de dag erna. Ik kan er niet meer zo goed tegen als 2 jaar geleden, kword oud.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow ben je ziek?
of heb je psychose gehad?
Ja Mur is schizofreen ik niet dus wat is je punt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga eens met voederbietel praten hieroverZelfs mur is gestopt
haquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen van beide, word er echt kk lam van, vooral de dag erna. Ik kan er niet meer zo goed tegen als 2 jaar geleden, kword oud.
Praat er eens met blue kitten over, die probeert ook te stoppen.quote:
Ja alleen blowen op je zolderkamertjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Idd, en dan gewoon uitgaan en shit. Chillen met blauwetijger in de kroeg jwtttt
Als ik een zolderkamer had die ik kon inrichten als chill spot zou ik intense gelukkig zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja alleen blowen op je zolderkamertjeen was niet met bt gisteren
nes is die ene uit het blowtopic?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sorry
Hoe gaat het tussen jou en nes trouwens?
Ik denk dat het voorgoed voorbij is tussen ons.. jmmr maarja life goes on.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sorry
Hoe gaat het tussen jou en nes trouwens?
Ken ik niet.quote:
Mag ik dan ook komen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik een zolderkamer had die ik kon inrichten als chill spot zou ik intense gelukkig zijn.
Denk dat je daar best blij over mag zijnquote:
Ohquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het voorgoed voorbij is tussen ons.. jmmr maarja life goes on.
Vertelquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk dat je daar best blij over mag zijn
[..]
Oh
waarom heb jij als UI een kannibalistische kip.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:08 schreef housesoftheholy het volgende:
omg bois ik was gisteravond zo dronken
Ik ken jou niet dus geen idee. Maar ja nu weet ik weer wie dat wasquote:
Sjat eens up menquote:
ohquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken jou niet dus geen idee. Maar ja nu weet ik weer wie dat was
wat een stomme vraagquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:11 schreef Bapple het volgende:
[..]
waarom heb jij als UI een kannibalistische kip.
Ben jij een kloon van remlofquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef Bapple het volgende:
WAAROM IS DE TIETEL: BIJNA WEEKEND SC TERWIJL JULLIE WERKELOZE KUTHOEREN ALTIJD WEEKEND HEBBEN? :S
Nu ben ik schor.
Werklozequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef Bapple het volgende:
WAAROM IS DE TIETEL: BIJNA WEEKEND SC TERWIJL JULLIE WERKELOZE KUTHOEREN ALTIJD WEEKEND HEBBEN? :S
Nu ben ik schor.
wad ha jie now weer te seike dan, mien jongquote:
Ik ben een kloon van de werkelijkheid.quote:
Omdat weekendquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef Bapple het volgende:
Nu ben ik schor.
Ja altijd dat gezeur met jouw ;squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halloquote:mijn kloon is Zosk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Titelquote:
Gered nog welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef VeerEli het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ VAS IS HIER, SC IS GERED
Ik heb niet eens weekend dus hjbquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef Bapple het volgende:
Nu ben ik schor.
Op je kop gaan hangen en een frikadel met slagroom eten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik was eergister zo dronken dat ik nog steeds niet kan eten. Ik heb in twee dagen nu een bakje yoghurt en een banaan gegeten. Mijn lichaam blokkeert volledig als ik eten zie![]()
Was wel een toffe meetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik was eergister zo dronken dat ik nog steeds niet kan eten. Ik heb in twee dagen nu een bakje yoghurt en een banaan gegeten. Mijn lichaam blokkeert volledig als ik eten zie![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja altijd dat gezeur met jouw ;szosk is toch dat ventje met de eerste doctor als UI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hallomijn kloon is Zosk.
Wat is er nou weer mis met gered? OOK GELIJK WEER ZEUREN HE SJONGEJONGE OUWE ZEIKBAKquote:
het is dat jij het bent en dus niet erg veel boeit maar lekker fuck you naar de rest ditquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef VeerEli het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ VAS IS HIER, SC IS GERED
Oh. bedankt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat weekend
Weekeinde, meerbepaald van vrijdagavond tot maandagmorgen.
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/weekend
Maagzweer, je gaat dood.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ja die chineesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zosk is toch dat ventje met de eerste doctor als UI?
Jij hebt dus wel weekend, gezien de post van: Vaseline_quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb niet eens weekend dus hjb
geef mij jouw UI dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was gelukkig vorige week al aan een testament begonnen.
Kus op je boos en ja sorry maar het is echt bout hier de laatste tijd, can't deny.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
het is dat jij het bent en dus niet erg veel boeit maar lekker fuck you naar de rest ditkakwijf!
![]()
Het is wat je er zelf van maaktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kus op je boos en ja sorry maar het is echt bout hier de laatste tijd, can't deny.
tyfushoer!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kus op je boos en ja sorry maar het is echt bout hier de laatste tijd, can't deny.
Ik alleen wd en chrizz. Die fas is zo'n zure kut ehquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:16 schreef VeerEli het volgende:
Ik mis Zosk
Ik mis Bobby
Ik mis WD
Ik mis Gorgonzola
Ik mis Fas
Ik mis zelfs Germano![]()
![]()
En ik mis wd ook
nou enquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:16 schreef Bapple het volgende:
[..]
Jij hebt dus wel weekend, gezien de post van: Vaseline_
HJB
Doe ik ook dus door weg te blijven tenzij mijn lieve usertjes weer even terug zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wat je er zelf van maaktaldoor huilen dat je mensen mist helpt niet. Je kan beter verder met je leven gaan en er wat van maken
Toch mooi, Fasquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik alleen wd en chrizz. Die fas is zo'n zure kut eh
Ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh, zou hij mijn telefoon kunnen repareren?
Doeiquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe ik ook dus door weg te blijven tenzij mijn lieve usertjes weer even terug zijn
Haha vond haar hier erbij gewoon wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik alleen wd en chrizz. Die fas is zo'n zure kut eh
Boutquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
voor wie?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Liever niet. Dat zou respectloos zijn.
lkkr boutenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
BoutWijow dat woordje heb ik al sinds de basisschool niet meer gehoord
Jij bent zo'n rare soms hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
BoutWijow dat woordje heb ik al sinds de basisschool niet meer gehoord
kannibaal.quote:
Kutwijfquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe ik ook dus door weg te blijven tenzij mijn lieve usertjes weer even terug zijn
Zelfs JIJ had mogen blijven.quote:
vind je mij niet leuk?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zelfs JIJ had mogen blijven.Kan je nagaan hoe treurig het momenteel gesteld is hier.
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zelfs JIJ had mogen blijven.Kan je nagaan hoe treurig het momenteel gesteld is hier.
Hoe is het met jouw leef?quote:
Ik ben bezig met de leef accepteren.quote:
Lik mn poesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ik wilde stoer doen dat ik dronken was geweest, dan weten mensen dat ik een sociaal leven hebquote:
nee zit vet voor.quote:
Hoe gaat het daarmee? ik zie weinig struggles meer van je helaas..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de leef accepteren.
alles goed?
terwijl je stiekum een tampon vol met alcohol in je kut hebt gedouwd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wilde stoer doen dat ik dronken was geweest, dan weten mensen dat ik een sociaal leven heb
SC staat toch voor social chat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wilde stoer doen dat ik dronken was geweest, dan weten mensen dat ik een sociaal leven heb
Oei, dan moet je je wel vasthouden aan je verhaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vodkaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
terwijl je stiekum een tampon vol met alcohol in je kut hebt gedouwd.
Slow Chatquote:
waar staat jouw UI eigenlijk voor. Ik schrik me steeds rot van dat tyfusgezicht ertussendoor.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slow Chat![]()
Heb je niet veel levenservaring?
Hehehehehe ;pquote:
SCCquote:
Ja maar dat was een grapje tog hahahquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij zei toch zelf dat je een bolle poen had een x?
Definieer levenservaring eens?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slow Chat![]()
Heb je niet veel levenservaring?
dochter.quote:
jij weet ook gewoon alles? :Squote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is Sharon, zij had vroeger met DJ Vinnie James van Club Vie Rotterdam.
Ik zag haar een keer in de metro, haar extensions waren half uitgegroeid. Verder een mooi lijf, maar een dom hoofd.quote:
Ja ik heb mezelf geanalyseerd en resultaat van analyse is dat ik mezelf steeds beter heb leren kennenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe gaat het daarmee? ik zie weinig struggles meer van je helaas..
Goed verder
Mooi lijf?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zag haar een keer in de metro, haar extensions waren half uitgegroeid. Verder een mooi lijf, maar een dom hoofd.
ahah jij hebt op iedereen wat te kankerequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zag haar een keer in de metro, haar extensions waren half uitgegroeid. Verder een mooi lijf, maar een dom hoofd.
wat gebeurt erquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik heb mezelf geanalyseerd en resultaat van analyse is dat ik mezelf steeds beter heb leren kennen. Ik wil eigenlijk helemaal geen vriendin. Als je vriendin hebt moet je telkens leiden, haar meenemen op dates, gezellig houden, bij familie op bezoek (ik doe dit echt nooit), veel praten (doe ik ook nooit). Ik heb hier allemaal helemaal geen zin in eigenlijk. Ik wil gewoon chillen met matties (die ik niet heb) zowel online als offline, zowel buitenland als binnenland. Verder speel ik vaker met mezelf, dit helpt wel. Wordt er alleen soms beetje energieloos van.
Ik zit alleen nog steeds met treinmeisje in mijn hoofd, ik fantaseer soms dat we samen gewoon van de zomer chillen, naar strand gaan, ijsje eten alles. Gewoon die summer life. Alleen ze moet even uit mijn hoofd.
Oh?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je vriendin hebt moet je telkens leiden, haar meenemen op dates, gezellig houden, bij familie op bezoek (ik doe dit echt nooit), veel praten (doe ik ook nooit).
Nee. Geen zin in nu.quote:
Is een opblaaspop niet wat voor jou?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik heb mezelf geanalyseerd en resultaat van analyse is dat ik mezelf steeds beter heb leren kennen. Ik wil eigenlijk helemaal geen vriendin. Als je vriendin hebt moet je telkens leiden, haar meenemen op dates, gezellig houden, bij familie op bezoek (ik doe dit echt nooit), veel praten (doe ik ook nooit). Ik heb hier allemaal helemaal geen zin in eigenlijk. Ik wil gewoon chillen met matties (die ik niet heb) zowel online als offline, zowel buitenland als binnenland. Verder speel ik vaker met mezelf, dit helpt wel. Wordt er alleen soms beetje energieloos van.
Ik zit alleen nog steeds met treinmeisje in mijn hoofd, ik fantaseer soms dat we samen gewoon van de zomer chillen, naar strand gaan, ijsje eten alles. Gewoon die summer life. Alleen ze moet even uit mijn hoofd.
Ik zie geen positieve vooruitgang.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bietje mager, vind het altijd zo'n afknapper als je de contouren van je piemel terug ziet in d'r buik bij het bedrijven van de liefde.quote:
Gast, verlaat je huidige levensstijl gewoon en ga trachten te doen wat je diep van binnen wil doen. Dat is beter voor iedereen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Laat me weten wanneer je er wel zin in hebt, ik ben echt heel erg benieuwd naar je mening.quote:
Representeren die boksende ballen in jouw UI jouw dagelijkse teelballen? Of hoe moet ik dit zien?quote:
wtf wat wil jij voor fattie danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bietje mager, vind het altijd zo'n afknapper als je de contouren van je piemel terug ziet in d'r buik bij het bedrijven van de liefde.
Waarom zou je dit willen weten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:33 schreef Bapple het volgende:
[..]
Representeren die boksende ballen in jouw UI jouw dagelijkse teelballen? Of hoe moet ik dit zien?
Ik zie welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat me weten wanneer je er wel zin in hebt, ik ben echt heel erg benieuwd naar je mening.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bietje mager, vind het altijd zo'n afknapper als je de contouren van je piemel terug ziet in d'r buik bij het bedrijven van de liefde.
Als ik op mezelf woon dan is het eerste wat ik aanschaf dit:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is een opblaaspop niet wat voor jou?
kan mee naar het strand enzo. kost je verder niks en is lekker stil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan koop ik er een tablet bij die ik leg ik dan op de plaats van de hoofd zeg maar.Hoezo? Ik weet nu toch wat ik wel wil en niet wil.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zie geen positieve vooruitgang.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2014 13:35:32 ]
Lijkt me best wel pijnlijk ..quote:
Ik dacht dat jij wel van magere altomeisjes met zwart geverfd haar hieldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als de zuurtegraad van jouw geest voortkomt uit de zuurtegraad van je vagina mag je wel een flinke pot brandkalk meenemen voor een verzetje.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik op mezelf woon dan is het eerste wat ik aanschaf dit:Waarom nu niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hoezo? Ik weet nu toch wat ik wel wil en niet wil.
Mij ook wel, maar mijn ballen hebben geen ledematen.quote:
Ik heb geen fysieke voorkeur eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van magere altomeisjes met zwart geverfd haar hield
Dus je zegt eigenlijk dat jouw UI ergens anders op 'slaat'?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij ook wel, maar mijn ballen hebben geen ledematen.
Haha wie ben jij nou weer danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als de zuurtegraad van jouw geest voortkomt uit de zuurtegraad van je vagina mag je wel een flinke pot brandkalk meenemen voor een verzetje.
Je mag blij zijn met wat je heb? Dat motto?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb geen fysieke voorkeur eigenlijk.
Dus je zou een meid met een verlengstukje ook doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb geen fysieke voorkeur eigenlijk.
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Als ik op mezelf woon dan is het eerste wat ik aanschaf dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Ja op kutten hahahahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:36 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat jouw UI ergens anders op 'slaat'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |