quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leer eens normaal typen analjoy'jouw', 'het broek'
![]()
Idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
Dat wijf begint wel echt steeds erger te worden
Laatst ook, gewoon plaats vervangende schaamte. dat kind ging tekeer tegen een andere user hoe ze het in haar hoofd haalde bij de gedachte over iets lesbisch met haar zelf. Volgens mij zelfs tegen brummetjequote:
JULLIE?!!?! WAT GA JIJ PRATEN TEGEN MIJ DAN GVDquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:03 schreef voederbietel het volgende:
Wat is nou precies dat jullie zo stoort bij zulke schrijf fouten?
Wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laatst ook, gewoon plaats vervangende schaamte. dat kind ging tekeer tegen een andere user hoe ze het in haar hoofd haalde bij de gedachte over iets lesbisch met haar zelf. Volgens mij zelfs tegen brummetjeterwijl ze dat onterecht op haar zelf projecteerde
ging helemaal niet over haar... waarom zijn al die aandachts wijven zo
denken dat alles over jou gaat
JOUW IS GOED MONGOOL DIE JE DR BENTquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Erger jij jouw nooit aan dat veelvuldig gebruik van jouw?
shat u feesquote:
Ja ik beschrijf het ook wel wat raarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat?Raar verhaal weer dit. Iedereen er ook weer bovenop in wdjvd trouwens
![]()
JE MOET JOUW MOND HOUDEN MET JOUW 102 KILO KUTNEGERquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JOUW IS GOED MONGOOL DIE JE DR BENT
Arme jijquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat?Raar verhaal weer dit. Iedereen er ook weer bovenop in wdjvd trouwens
![]()
Post Vas eindelijk weer eens hier, laat ze gelijk weer zien dat ze nog steeds dom is.quote:
ik heb een prachtfysiekquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JE MOET JOUW MOND HOUDEN MET JOUW 102 KILO KUTNEGER
Ze begon niet, ik moest lachen om haar woordspeling, daarom quotte ik haar hier, want dat is offtopic en zo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en dat mag, maar het gaat hier over kleding?
Meteen over mij beginnen in jullie klb sc, namen verzinnen, zegt meer over jullie dan over mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |