quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leer eens normaal typen analjoy'jouw', 'het broek'
![]()
Idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
Dat wijf begint wel echt steeds erger te worden
Laatst ook, gewoon plaats vervangende schaamte. dat kind ging tekeer tegen een andere user hoe ze het in haar hoofd haalde bij de gedachte over iets lesbisch met haar zelf. Volgens mij zelfs tegen brummetjequote:
JULLIE?!!?! WAT GA JIJ PRATEN TEGEN MIJ DAN GVDquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:03 schreef voederbietel het volgende:
Wat is nou precies dat jullie zo stoort bij zulke schrijf fouten?
Wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laatst ook, gewoon plaats vervangende schaamte. dat kind ging tekeer tegen een andere user hoe ze het in haar hoofd haalde bij de gedachte over iets lesbisch met haar zelf. Volgens mij zelfs tegen brummetjeterwijl ze dat onterecht op haar zelf projecteerde
ging helemaal niet over haar... waarom zijn al die aandachts wijven zo
denken dat alles over jou gaat
JOUW IS GOED MONGOOL DIE JE DR BENTquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Erger jij jouw nooit aan dat veelvuldig gebruik van jouw?
shat u feesquote:
Ja ik beschrijf het ook wel wat raarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat?Raar verhaal weer dit. Iedereen er ook weer bovenop in wdjvd trouwens
![]()
JE MOET JOUW MOND HOUDEN MET JOUW 102 KILO KUTNEGERquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JOUW IS GOED MONGOOL DIE JE DR BENT
Arme jijquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat?Raar verhaal weer dit. Iedereen er ook weer bovenop in wdjvd trouwens
![]()
Post Vas eindelijk weer eens hier, laat ze gelijk weer zien dat ze nog steeds dom is.quote:
ik heb een prachtfysiekquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JE MOET JOUW MOND HOUDEN MET JOUW 102 KILO KUTNEGER
Ze begon niet, ik moest lachen om haar woordspeling, daarom quotte ik haar hier, want dat is offtopic en zo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en dat mag, maar het gaat hier over kleding?
Meteen over mij beginnen in jullie klb sc, namen verzinnen, zegt meer over jullie dan over mij
Is dat een forum?quote:
het is jouwquote:
En gebruik die komma bbyquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt hoor.Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen dit is veel te makkelijk zo.
Wat draag je vandaag. Denk ik. In de zin van wat heb je vandaag aan.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:32 schreef Socios het volgende:
Nee, zij pretenderen dit te zijn maar gaan juist 'uit' om iets te compenseren. Alles moet op zo'n avond ook vastgelegd worden en geforceerd via een 'mobile device' gedeeld worden via 'sociale media'. Tevens denkt men onterecht stoer te zijn met bier in de hand, ook om de onzekerheid te verbergen.
Zelfverzekerde mensen hebben geen 'uitgaansavonden' nodig.
Vind dat 'ie wel 'n punt 'eeft.quote:
Oh dat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat draag je vandaag. Denk ik. In de zin van wat heb je vandaag aan.
Aightquote:
Cool.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aight
Heb daarnet een scholekster kuiken gered van een wisse doodwas door pa en ma van het dak geflikkerd in het water
de natuur niet met rust latenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aight
Heb daarnet een scholekster kuiken gered van een wisse doodwas door pa en ma van het dak geflikkerd in het water
Ja vond ik ook welquote:
Maar dat 'ie uit het nest gekieperd was betekend wel dat z'n ouders 'em niet meer moeten en dat 'ie dus sowieso gaat sterven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja vond ik ook welwel lief zo'n balletje wol die nog niet kan vliegen awwww
ga je hem opvoeden?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aight
Nee doen zijn ouders welquote:
Nee, dat werkt zo bij scholeksters. Collega heeft er verstand van. Na dat hij uit het water was kwam gelijk een ouder aanvliegenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar dat 'ie uit het nest gekieperd was betekend wel dat z'n ouders 'em niet meer moeten en dat 'ie dus sowieso gaat sterven.
Maar dat geheel terzijde.
Oh, dat wist ik niet, tof danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, dat werkt zo bij scholeksters. Collega heeft er verstand van. Na dat hij uit het water was kwam gelijk een ouder aanvliegendaar rende die achteraan..
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, tof dan.
Ik heb zelf eens een heel nest (ik denk) merels laten verstikken omdat de ouders er al twee dagen niet meer geweest waren. Vond dat best lastig. Hoop dat het geen scholeksters waren, dan is het helemaal cru.
Ik heb normaliter niet zoveel problemen met uit genade dieren dood maken maar met die kleine prulletjes vond ik het wel naarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! bij veel vogels is dat wel zo, die komen dan niet meer terug. Bij merels idd ook.
Dus dat scheelt weer
Snap ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb normaliter niet zoveel problemen met uit genade dieren dood maken maar met die kleine prulletjes vond ik het wel naar.
'Die wijf'quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat die wijf daarom zo aanwezig is in dit topic, anderen aandragen terwijl ze zelf gewoon geïnteresseerd is.
ik ben erquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:48 schreef Bapple het volgende:
KLB is stervende
we hebben meer kwaliteitsusers als Bapple nodig!
Waarom laat je die tags niet gewoon in mijn naamquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Die wijf'Sorry hoor, leer schrijven.
Ik had gehoopt dat je het niet zou zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom laat je die tags niet gewoon in mijn naam?
O.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je het niet zo zien.
ja dat is waar.quote:
Dan krijgt 'ie geen quote melding en ik hoopte dat deze ongemakkelijke situatie dan uit zou blijven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef wietparkiet het volgende:
waarom haal je ze er in eerste instantie überhaupt uit?
Quote-alert omzeilen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef wietparkiet het volgende:
Soms wil je mensen niet hier hebben dus dan is het wel logisch. Maar ik ben hier al haha dus ja lol beetje dom ;Dquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef wietparkiet het volgende:
Hahah lafbekquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan krijgt 'ie geen quote melding en ik hoopte dat deze ongemakkelijke situatie dan uit zou blijven.
Niet drinken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat helpt er tegen een kater? Ik ben momenteel een stervende zwaan die de foetus houding aan het oefenen is.
IS U REALLY REAL OR IS U REALLY FAKE?quote:
Katersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat helpt er tegen een kater? Ik ben momenteel een stervende zwaan die de foetus houding aan het oefenen is.
Gewoon vaak doen, elke keer kun je er een beetje beter tegen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar dan kan je niet trots vertellen dat je alcohol hebt gehad toch?quote:
Hahahahaquote:
Boeit mah gin flikkah.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:08 schreef housesoftheholy het volgende:
omg bois ik was gisteravond zo dronken
sprakeloosquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boos op je ouders, hadden ze ja maar beter opgevoed.
kan niet ik ga vnv weer lkkr stappe in Agga met me boysquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maakt niet uit, slaap er een nachtje over.
agga.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan niet ik ga vnv weer lkkr stappe in Agga met me boys
Jaloers omdat ik vrienden en gezelligheid heb en jij niet he hahhaaha ;Dquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan niet ik ga vnv weer lkkr stappe in Agga met me boys
wat heeft dit met jou te maken, vuile narcistquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik vrienden en gezelligheid heb en jij niet he hahhaaha ;D
Echt hè.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat heeft dit met jou te maken, vuile narcist
Ik moest iets quote om je aandacht te hebben he wandelende kk takquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat heeft dit met jou te maken, vuile narcist
Misschien is hij het wel, heb gehoord dat deadprez een loco motherfocker isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier worden de pakjes ook altijd bezorgd door zo'n gekkie.
Misschien moet je Adorabelle even om tips vragenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk liever ook weer man zijn.
lol ben je nu verontwaardigdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik moest iets quote om je aandacht te hebben he wandelende kk tak
nou nouquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik moest iets quote om je aandacht te hebben he wandelende kk tak
Ik doe dat ook agahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier worden de pakjes ook altijd bezorgd door zo'n gekkie.
Misschien kun je adora's pik overnemen tweedehands.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk liever ook weer man zijn.
kk gemeen deze bitch wajoow smack nodigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik vrienden en gezelligheid heb en jij niet he hahhaaha ;D
een mens kan dromenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien kun je adora's pik overnemen tweedehands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |