Boeit mah gin flikkah.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:08 schreef housesoftheholy het volgende:
omg bois ik was gisteravond zo dronken
sprakeloosquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boos op je ouders, hadden ze ja maar beter opgevoed.
kan niet ik ga vnv weer lkkr stappe in Agga met me boysquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maakt niet uit, slaap er een nachtje over.
agga.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan niet ik ga vnv weer lkkr stappe in Agga met me boys
Jaloers omdat ik vrienden en gezelligheid heb en jij niet he hahhaaha ;Dquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan niet ik ga vnv weer lkkr stappe in Agga met me boys
wat heeft dit met jou te maken, vuile narcistquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik vrienden en gezelligheid heb en jij niet he hahhaaha ;D
Echt hè.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat heeft dit met jou te maken, vuile narcist
Ik moest iets quote om je aandacht te hebben he wandelende kk takquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat heeft dit met jou te maken, vuile narcist
Misschien is hij het wel, heb gehoord dat deadprez een loco motherfocker isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier worden de pakjes ook altijd bezorgd door zo'n gekkie.
Misschien moet je Adorabelle even om tips vragenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk liever ook weer man zijn.
lol ben je nu verontwaardigdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik moest iets quote om je aandacht te hebben he wandelende kk tak
nou nouquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik moest iets quote om je aandacht te hebben he wandelende kk tak
Ik doe dat ook agahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier worden de pakjes ook altijd bezorgd door zo'n gekkie.
Misschien kun je adora's pik overnemen tweedehands.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk liever ook weer man zijn.
kk gemeen deze bitch wajoow smack nodigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik vrienden en gezelligheid heb en jij niet he hahhaaha ;D
een mens kan dromenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien kun je adora's pik overnemen tweedehands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |