ik ben erquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:48 schreef Bapple het volgende:
KLB is stervende
we hebben meer kwaliteitsusers als Bapple nodig!
Waarom laat je die tags niet gewoon in mijn naamquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Die wijf'Sorry hoor, leer schrijven.
Ik had gehoopt dat je het niet zou zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom laat je die tags niet gewoon in mijn naam?
O.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je het niet zo zien.
ja dat is waar.quote:
Dan krijgt 'ie geen quote melding en ik hoopte dat deze ongemakkelijke situatie dan uit zou blijven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef wietparkiet het volgende:
waarom haal je ze er in eerste instantie überhaupt uit?
Quote-alert omzeilen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef wietparkiet het volgende:
Soms wil je mensen niet hier hebben dus dan is het wel logisch. Maar ik ben hier al haha dus ja lol beetje dom ;Dquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef wietparkiet het volgende:
Hahah lafbekquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan krijgt 'ie geen quote melding en ik hoopte dat deze ongemakkelijke situatie dan uit zou blijven.
Niet drinken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat helpt er tegen een kater? Ik ben momenteel een stervende zwaan die de foetus houding aan het oefenen is.
IS U REALLY REAL OR IS U REALLY FAKE?quote:
Katersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat helpt er tegen een kater? Ik ben momenteel een stervende zwaan die de foetus houding aan het oefenen is.
Gewoon vaak doen, elke keer kun je er een beetje beter tegen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar dan kan je niet trots vertellen dat je alcohol hebt gehad toch?quote:
Hahahahaquote:
Boeit mah gin flikkah.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:08 schreef housesoftheholy het volgende:
omg bois ik was gisteravond zo dronken
sprakeloosquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boos op je ouders, hadden ze ja maar beter opgevoed.
kan niet ik ga vnv weer lkkr stappe in Agga met me boysquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maakt niet uit, slaap er een nachtje over.
agga.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan niet ik ga vnv weer lkkr stappe in Agga met me boys
Jaloers omdat ik vrienden en gezelligheid heb en jij niet he hahhaaha ;Dquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan niet ik ga vnv weer lkkr stappe in Agga met me boys
wat heeft dit met jou te maken, vuile narcistquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik vrienden en gezelligheid heb en jij niet he hahhaaha ;D
Echt hè.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat heeft dit met jou te maken, vuile narcist
Ik moest iets quote om je aandacht te hebben he wandelende kk takquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat heeft dit met jou te maken, vuile narcist
Misschien is hij het wel, heb gehoord dat deadprez een loco motherfocker isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier worden de pakjes ook altijd bezorgd door zo'n gekkie.
Misschien moet je Adorabelle even om tips vragenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk liever ook weer man zijn.
lol ben je nu verontwaardigdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik moest iets quote om je aandacht te hebben he wandelende kk tak
nou nouquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik moest iets quote om je aandacht te hebben he wandelende kk tak
Ik doe dat ook agahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier worden de pakjes ook altijd bezorgd door zo'n gekkie.
Misschien kun je adora's pik overnemen tweedehands.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk liever ook weer man zijn.
kk gemeen deze bitch wajoow smack nodigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik vrienden en gezelligheid heb en jij niet he hahhaaha ;D
een mens kan dromenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien kun je adora's pik overnemen tweedehands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |