Hoe is het met jouw leef?quote:
Ik ben bezig met de leef accepteren.quote:
Lik mn poesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zelfs JIJ had mogen blijven.Kan je nagaan hoe treurig het momenteel gesteld is hier.
ik wilde stoer doen dat ik dronken was geweest, dan weten mensen dat ik een sociaal leven hebquote:
nee zit vet voor.quote:
Hoe gaat het daarmee? ik zie weinig struggles meer van je helaas..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de leef accepteren.
alles goed?
terwijl je stiekum een tampon vol met alcohol in je kut hebt gedouwd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wilde stoer doen dat ik dronken was geweest, dan weten mensen dat ik een sociaal leven heb
SC staat toch voor social chat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wilde stoer doen dat ik dronken was geweest, dan weten mensen dat ik een sociaal leven heb
Oei, dan moet je je wel vasthouden aan je verhaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vodkaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
terwijl je stiekum een tampon vol met alcohol in je kut hebt gedouwd.
Slow Chatquote:
waar staat jouw UI eigenlijk voor. Ik schrik me steeds rot van dat tyfusgezicht ertussendoor.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slow Chat![]()
Heb je niet veel levenservaring?
Hehehehehe ;pquote:
SCCquote:
Ja maar dat was een grapje tog hahahquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij zei toch zelf dat je een bolle poen had een x?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |