Hij moet toch naar binnen bij jou ergens?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan dan wel een grote hebben maar als je niet weet wat je moet doen dan houdt het op he.
Ja ik teken wel pijlen op m'n lichaam komtgoed.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hij moet toch naar binnen bij jou ergens?
Hij is zo groot dat hij bij je mond naar binnen kan en dan weer bij je bajingo naar buitenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik teken wel pijlen op m'n lichaam komtgoed.
Me watingo?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hij is zo groot dat hij bij je mond naar binnen kan en dan weer bij je bajingo naar buiten![]()
Je bolle paardenkutquote:
AAAAAAAAAALLLLL GEEEEZIEEEEEENNNNNNquote:Op maandag 22 juli 2013 19:58 schreef Che_ het volgende:
safe house
get the gringo
lawless
scarface (1932)
quote:
Scarfacequote:Op maandag 22 juli 2013 19:58 schreef Che_ het volgende:
safe house
get the gringo
lawless
scarface (1932)
Ja, kwam er maar moeilijk doorheen, wat een trage film.quote:
Oh dan ga ik hem niet downloaden.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Veer, Eternal sunshine of the spotless mind.
Heb ik van Fas.
quote:
Vas, dit had ik niet van jou verwacht.quote:
Had toch al gezegd dat ik m leuk vondquote:Op maandag 22 juli 2013 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vas, dit had ik niet van jou verwacht.!
quote:
+quote:Op maandag 22 juli 2013 20:00 schreef Che_ het volgende:
gi joe retaliation
assault on wallstreet
snitch
olympus has fallen
the call
bullet to the head (beetje gaar)
allemaal best nieuw
Iron skyquote:Op maandag 22 juli 2013 20:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
+
Iron sky (nazi's op de maan)
Last stand
Savages
Hoe vaak kijk je wel geen films, hallelujah.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:03 schreef VeerEli het volgende:
Oke, bij deze mag iedereen van mij wel weer ophouden met tips. HEB ALLES AL GEZIEN MAN.
Iedereen beetje met oudere films aan te komen, sjongejongejongejongejongejonge.
Ok maar sowieso, heb nu wel genoeg in de download alDank je honinkjes
Ik blijf je lastig vallen tot je Adams Apples binnenhaalt.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:03 schreef VeerEli het volgende:
Oke, bij deze mag iedereen van mij wel weer ophouden met tips. HEB ALLES AL GEZIEN MAN.
Ja hallo, als mensen aankomen met films van 2003-2012 dan heb ik de goeie films vaak wel gezien, jaquote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe vaak kijk je wel geen films, hallelujah.
Ga haten ofzo joh, hater.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die de hele dag films/series kijken.
No manquote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik blijf je lastig vallen tot je Adams Apples binnenhaalt.
watquote:Op maandag 22 juli 2013 20:03 schreef VeerEli het volgende:
Pics als voorbeeld?quote:
a bezem zeg dat dan eerderquote:Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hallo, als mensen aankomen met films van 2003-2012 dan heb ik de goeie films vaak wel gezien, ja
Oh boy die was slecht.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik blijf je lastig vallen tot je Adams Apples binnenhaalt.
Toch 8,5 min langer dan bij je meeste scharrels.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh boy die was slecht.. De 10 min. die ik volgehouden heb dan.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh boy die was slecht.. De 10 min. die ik volgehouden heb dan.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toch 8,5 min langer dan bij je meeste scharrels.
Mijn scharrels hebben altijd een bolle venusheuvel nadat ik ze vol heb gepompt met mijn godennectarquote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bolle venusheuvel ipv gewoon plat, kan geen plaatje vinden
Dat is normaal, waarom denk je dat het venusheuvel heet ipv venusvlakte.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bolle venusheuvel ipv gewoon plat, kan geen plaatje vinden
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toch 8,5 min langer dan bij je meeste scharrels.
Chairedenatie, wordt verworpenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is normaal, waarom denk je dat het venusheuvel heet ipv venusvlakte.
Welke scharrels, je neukt(e) al 6 jaar dezelfde.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn scharrels hebben altijd een bolle venusheuvel nadat ik ze vol heb gepompt met mijn godennectar
Al.........................................quote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef Che_ het volgende:
The Berlin File (2013)
Ip man the final fight (2013)
ga niet zeggen ik heb die al gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Het moet in je systeem zitten, a tata.quote:
Ja daarvoor en na dus hèquote:Op maandag 22 juli 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chairedenatie, wordt verworpen.
[..]
Welke scharrels, je neukt(e) al 6 jaar dezelfde.
dwc maak haar riem weer vast a sahquote:Op maandag 22 juli 2013 20:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Het moet in je systeem zitten, a tata.
Dat was toenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat je tot nu toe geen behoefte had aan een ander neuken watsdeze![]()
Adriaan-redenatie, wordt verworpen.quote:
Laat deze de eerste zijn op een Chai's-allerhandealdannietgenitaalgerelateerdewetenswaardighedenlijst™.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is normaal, waarom denk je dat het venusheuvel heet ipv venusvlakte.
als ze een high five wil moet je low kick gevenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze is zehma geëmancipeerd, high maintenance chick alles.
Deze gaat in mijn sig.quote:
Nee maar ik ken dus echt zo'n meisje wiens venusheuvel zo ver naar voren uitsteekt dat het gewoon niet eens meer in proportie is, echt heel lelijk en ze draagt vaak alleen leggings en dat is super opvallendquote:Op maandag 22 juli 2013 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik me voor mijn venusvlakte schaamde.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Al.........................................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Low kick in je fucking gezicht.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
als ze een high five wil moet je low kick geven
Neushoornteenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar ik ken dus echt zo'n meisje wiens venusheuvel zo ver naar voren uitsteekt dat het gewoon niet eens meer in proportie is, echt heel lelijk en ze draagt vaak alleen leggings en dat is super opvallend
quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar ik ken dus echt zo'n meisje wiens venusheuvel zo ver naar voren uitsteekt dat het gewoon niet eens meer in proportie is, echt heel lelijk en ze draagt vaak alleen leggings en dat is super opvallend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boks nagga!quote:
Ja jij jaquote:
Oh God, nee hè?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:18 schreef tetouaribo het volgende:
Ze doet hard to get, maar ik ga haar pakken
Ik zat naar die tieten te kijken, zag die pijl pas na 30 secondenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Modus, pls. Had van jou een beter gifje verwacht!
High maintenance, no biggie voor high rollaz toch.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze is zehma geëmancipeerd, high maintenance chick alles.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Is aktie, over Duitse terreurbeweging jaren '70.
Komt dWc weer met zijn negers en geldgetallen hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
$1.380.000.000 op één pic.
Haha Jay z'n hoofd lijkt klein hierquote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
$1.380.000.000 op één pic.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
$1.380.000.000 op één pic.Leren randje bij linker pak heeft wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
$1.380.000.000 op één pic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ruilen? Jij op mijn snikhete kamer waar de zon vanaf de middag tot avond op staat en ik in jouw koude huis.quote:
Of jij komt hier en we maken het samen warmquote:Op maandag 22 juli 2013 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ruilen? Jij op mijn snikhete kamer waar de zon vanaf de middag tot avond op staat en ik in jouw koude huis.
Had ik niet verwacht deze reactiequote:Op maandag 22 juli 2013 20:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of jij komt hier en we maken het samen warm
Verkapte manier op Vas gearresteerd te krijgen op het vliegveld, you sneaky bastard, you.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of jij komt hier en we maken het samen warm
Wrm zo doenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verkapte manier op Vas gearresteerd te krijgen op het vliegveld, you sneaky bastard, you.
Nee man, she wants the Dquote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verkapte manier op Vas gearresteerd te krijgen op het vliegveld, you sneaky bastard, you.
Je weet hoe ik ben hèquote:
Hoe weet je dat dat leer isquote:Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leren randje bij linker pak heeft wel wat.
Mur is the Gimpquote:Op maandag 22 juli 2013 20:37 schreef Salatrel het volgende:
Mur is gewoon zeer goed bekend met lederen mannenkleding.
Oh dacht latex.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:37 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:37 schreef Salatrel het volgende:
quote:
Mallerds.quote:
Lekker suïcidale mensen omverbeuken met je treintjequote:
Hahahaquote:Op maandag 22 juli 2013 20:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lekker suïcidale mensen omverbeuken met je treintje
Ik had eigenlijk verwacht dat Hitler's happy trail er meer zoals zijn snor uit zou zien.quote:
Die hiphop petjes.quote:
Sowieso, petjes.quote:
Ponsjo, godverquote:Op maandag 22 juli 2013 21:01 schreef Salatrel het volgende:
dat is geen cape maar een ponsjo voor als het gaat regenen
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:15 schreef Ezio het volgende:
Ik ga me bij een datewebsite inschrijven en dan een zooi dates hebben omdat ik nou eenmaal een QT ben, en dan al die wijven gewoon keihard friendzonen.
Beetje wraak voor mijn gevallen broeders
Een cutie.quote:
inb4 'kuu tee'quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:54 schreef Murdera het volgende:
HAHA SHIT ik zie het nu pas!Is de 'grap' niet gewoon het Hitler-masker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die boys linksachter komen overigens volgens mij zo uit US/LIF gewandeld.
Echt hè, lompe boerinquote:_!
Hihiquote:
Ja maar verwachtte echt iets waarmee je goed kon hosselen. Niet een of ander schattig jongetje, wat dan eerst helemaal opgehitst wordt en dan uiteindelijk toch gefriendzoned.quote:
Zie het al voor me dat ze zo achter de computer zit.quote:
[Bokt.nl] Vraagje; wat betekent "QT"?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie het al voor me dat ze zo achter de computer zit."Kuu tee? Kbegrijp er heulemoal niks voan."
Hardop om "HEY GIRLSquote:Op maandag 22 juli 2013 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[Bokt.nl] Vraagje; wat betekent "QT"?
HEY GIRLS,
Ik las zo op het FOK!forum dat..
'Tja dat is een walgelijk forum, snel wegwezen daar.'quote:Op maandag 22 juli 2013 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[Bokt.nl] Vraagje; wat betekent "QT"?
HEY GIRLS,
Ik las zo op het FOK!forum dat..
Je vertaalt het te letterlijkquote:Op maandag 22 juli 2013 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar verwachtte echt iets waarmee je goed kon hosselen. Niet een of ander schattig jongetje, wat dan eerst helemaal opgehitst wordt en dan uiteindelijk toch gefriendzoned.
In het Nederlands is 'schattig' inderdaad anders dan 'cute' in het Engels ja.quote:
Al 10 dagen stil. Sws al die tijd geen gezeik van staldames gehad.quote:
Dat zijn dezelfde zwarte mannen hoor.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Reactions To Magic
White People Reaction
[ afbeelding ]
Black People Reaction
[ afbeelding ]
Daar gaat het mij niet om, is gewoon het beeld wat ik van jou heb.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
In het Nederlands is 'schattig' inderdaad anders dan 'cute' in het Engels ja.
niet alleen blaka's.. ook andere niet-blanken. Dat zit in ons systeemquote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Reactions To Magic
White People Reaction
[ afbeelding ]
Black People Reaction
[ afbeelding ]
Ik ben een wilde veroveraar hoor. Een beetje als een woeste viking, maar dan zonder gezichtshaar of spieren, en maar 1.77cm lang.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om, is gewoon het beeld wat ik van jou heb.Dacht dat QT je geheime wapen was.
Och arme.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben een wilde veroveraar hoor. Een beetje als een woeste viking, maar dan zonder gezichtshaar of spieren, en maar 1.77cm lang.
eigenlijk de matroos uit the village people danquote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben een wilde veroveraar hoor. Een beetje als een woeste viking, maar dan zonder gezichtshaar of spieren, en maar 1.77cm lang.
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Een relatie van 6 jaar+ hebben gehadquote:
geen gezichtsbeharing..quote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
kan ergens wel kloppen hoor.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een relatie van 6 jaar+ hebben gehad
Daarna nog weken ervan kapot zijn
Ja, jij bent een wilde veroveraar
En dan na de breuk meermaals keihard door je ex gedist worden.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
vele sletjes gepaald ?quote:
Jij hebt duidelijk nog nooit een lange relatie gehadquote:Op maandag 22 juli 2013 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb het wel hoor, maar niet overalquote:Op maandag 22 juli 2013 21:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
geen gezichtsbeharing..
geen spieren
ben jij man?
Zo swag na 2009 ditquote:Op maandag 22 juli 2013 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan ergens wel kloppen hoor.
Toen mijn 1e lange relatie kapot ging was ik eerst ook een maand of 2 naar de klote () en daarna ging ik helemaal los
jaloersquote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, alleen Vas, maar dat is natuurlijk al behoorlijk wild.
Allemaal stalpoten ook zeker?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Al 10 dagen stil. Sws al die tijd geen gezeik van staldames gehad.
Terwijl het in de vakantieperiode meestal behoorlijk regelmatig raak is.
bedoel je die 'snor' van mee eters? wats dat man....quote:Op maandag 22 juli 2013 21:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een lange relatie gehad
[..]
Ik heb het wel hoor, maar niet overal
Ja het is altijd vrij moeilijk om hem erin te blijven beuken als ze tegen stribbelt.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, alleen Vas, maar dat is natuurlijk al behoorlijk wild.
Wow.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
bedoel je die 'snor' van mee eters? wats dat man....
so jelly.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja het is altijd vrij moeilijk om hem erin te blijven beuken als ze tegen stribbelt.
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je 1e relatie pas 4 jaar terug was.
quote:
Zegt toch niks als je ondertussen wel gewoon keihard balt?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je 1e relatie pas 4 jaar terug was.
Is dat eerste een actual reclame? Lekker handig man. Fijn lopen en zitten, flikkert er ook niet zo uit, etc. etc.quote:
Stukgegaan om Murdera's dreads die de helft zo lang waren toenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zegt toch niks als je ondertussen wel gewoon keihard balt?
Uithangbord voor zakkenrollers ookquote:Op maandag 22 juli 2013 21:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dat eerste een actual reclame? Lekker handig man. Fijn lopen en zitten, flikkert er ook niet zo uit, etc. etc.
wie wilt er een sony jattenquote:
Volgens mij is de boodschap meer gewoon dat hij compact is, niet dat je 'm per se in je achterzak kan doenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dat eerste een actual reclame? Lekker handig man. Fijn lopen en zitten, flikkert er ook niet zo uit, etc. etc.
huh?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stukgegaan om Murdera's dreads die de helft zo lang waren toen.
dreadsquote:Op maandag 22 juli 2013 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
en ik nietquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snap 'm ook niet, maar lach maar gewoon mee.quote:
Dan is het alsnog een stomme reclame.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij is de boodschap meer gewoon dat hij compact is, niet dat je 'm per se in je achterzak kan doen.
kuthippiesquote:
Was jou met dreads nooit gelukt.quote:
Wow.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Was jou met dreads nooit gelukt.
En jij hebt daar sowieso al langere tijd moeite mee gehad, dus tja.
Wow.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:47 schreef Chai het volgende:
leuk wandelnummerquote:Op maandag 22 juli 2013 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
kuthippies
Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen!
SA marschiert mit ruhig festem Schritt.
Idd met dreads niet , zonder welquote:Op maandag 22 juli 2013 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Was jou met dreads nooit gelukt.
Wat zit je steeds te haten op hippies, kkkraker.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
kuthippies
Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen!
SA marschiert mit ruhig festem Schritt.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:48 schreef gers het volgende:
[..]
leuk wandelnummer
[..]
Idd met dreads niet , zonder wel
2010:quote:Op maandag 22 juli 2013 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In 2009? Of waren ze bij je geboorte al zo lang?
quote:
Maar jij was toch ook maagd tot je 17e? Waarom zo haten dan?quote:
Kksmerig.quote:
Wijven willen gewoon die dreads in hun kutquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Er hangt een sigarettenfilter in je haar, weenie.
[..]
Jij hebt toch ook pas 1 penis veroverd? Waarom zo haten dan?
Tranenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Er hangt een sigarettenfilter in je haar, weenie.
Het idee dat ze bij de geboorte al zo lang waren en mee zijn moeders kut uit moesten.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wijven willen gewoon die dreads in hun kut
quote:
WTFquote:
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Zijn ook gewoon allemaal kkranzige rattenstaartjes, godskolere.
En dan zo met aangekoekt kleverig bloed doordrenktquote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Het idee dat ze bij de geboorte al zo lang waren en mee zijn moeders kut uit moesten.
Eigenlijk niet. Als je op zo'n jonge leeftijd al een relatie begint leek een open relatie ons toch duurzamer voor een eventuele langere termijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:50 schreef krioro het volgende:
[..]
OK. Neuken?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Als je op zo'n jonge leeftijd al een relatie begint leek een open relatie ons toch duurzamer voor een eventuele langere termijn.
Haha kleintjequote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Heb deze post 4x gelezen en ik snap er geen bal van.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Als je op zo'n jonge leeftijd al een relatie begint leek een open relatie ons toch duurzamer voor een eventuele langere termijn.
Daarom ook naar finland, daar zijn al die chickies over het algemeen wat korter.quote:
ik dacht dat finnen juist goed bedeeld warenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daarom ook naar finland, daar zijn al die chickies over het algemeen wat korter.
Haha nee, nog niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb deze post 4x gelezen en ik snap er geen bal van.
.. Heb jij nou een open relatie?
Ik ook ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:56 schreef gers het volgende:
[..]
ik dacht dat finnen juist goed bedeeld waren
sowiiso scandinavische vrouwenquote:
Ik geef je gelijkquote:Op maandag 22 juli 2013 21:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daarom ook naar finland, daar zijn al die chickies over het algemeen wat korter.
OMG!!!!quote:
Azië ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij eigenlijk?quote:
Je bedoelt how high.quote:
7,21/10quote:
wat?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe vaak 2pac-te jij Vas eigenlijk gemiddeld per week?
kelere wat een slechte garpquote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat wil je hier precies mee zeggen?quote:
en kraker want dreads ?quote:
Nooit, snap je nu waarom ik zo verzuurd benquote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Vieze hippie.quote:
Oh mooi dan gaat 69 gewoon.quote:
wel een hosselaar ?quote:
WOULD DEF SMASH.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat wil je hier precies mee zeggen?
Had je je misschien eens moeten wassen. Weenie.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooit, snap je nu waarom ik zo verzuurd ben
wat een baas die murderaquote:
quote:
Warm gevoel van binnen gekregen.quote:
HAHAHA GVD CHLOROquote:Op maandag 22 juli 2013 22:05 schreef Chloroform het volgende:
FOK!kers die elkaar 'baas' noemen.Nigga pls, je hebt het over Mur, die kerel is in geen enkel opzicht een baas.
Ja, misschien als hij een hond zou nemen, maar verder.
au.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:05 schreef Chloroform het volgende:
FOK!kers die elkaar 'baas' noemen.Nigga pls, je hebt het over Mur, die kerel is in geen enkel opzicht een baas.
waarom die haat?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:05 schreef Chloroform het volgende:
En dan meteen zo'n dakloze die erin gaat rollebollen, ja da's nuttig dan.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:04 schreef Chloroform het volgende:
Of je bed verschonen ofzo.. Just sayin'.
Zweet breekt me uit nuquote:Op maandag 22 juli 2013 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan meteen zo'n dakloze die erin gaat rollebollen, ja da's nuttig dan.
Vas heeft gewoon een huis hoor. :squote:Op maandag 22 juli 2013 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Moest hardop lachen.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Whehe zo van die varkenspootjesquote:Op maandag 22 juli 2013 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze heel korte pootjes en een lange romp heeft niet.
No homo?quote:
Omdat 'baas' de meest kansloze FOK!term ever is. Kneuzen die andere kneuzen een baas noemen, GET THE FUCK OUT OF MY SIGHT.quote:
Shiet.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:05 schreef Chloroform het volgende:
sorry hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat 'baas' de meest kansloze FOK!term ever is. Kneuzen die andere kneuzen een baas noemen, GET THE FUCK OUT OF MY SIGHT.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |