Oh boy die was slecht.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik blijf je lastig vallen tot je Adams Apples binnenhaalt.
Toch 8,5 min langer dan bij je meeste scharrels.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh boy die was slecht.. De 10 min. die ik volgehouden heb dan.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh boy die was slecht.. De 10 min. die ik volgehouden heb dan.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toch 8,5 min langer dan bij je meeste scharrels.
Mijn scharrels hebben altijd een bolle venusheuvel nadat ik ze vol heb gepompt met mijn godennectarquote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bolle venusheuvel ipv gewoon plat, kan geen plaatje vinden
Dat is normaal, waarom denk je dat het venusheuvel heet ipv venusvlakte.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bolle venusheuvel ipv gewoon plat, kan geen plaatje vinden
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toch 8,5 min langer dan bij je meeste scharrels.
Chairedenatie, wordt verworpenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is normaal, waarom denk je dat het venusheuvel heet ipv venusvlakte.
Welke scharrels, je neukt(e) al 6 jaar dezelfde.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn scharrels hebben altijd een bolle venusheuvel nadat ik ze vol heb gepompt met mijn godennectar
Al.........................................quote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef Che_ het volgende:
The Berlin File (2013)
Ip man the final fight (2013)
ga niet zeggen ik heb die al gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Het moet in je systeem zitten, a tata.quote:
Ja daarvoor en na dus hèquote:Op maandag 22 juli 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chairedenatie, wordt verworpen.
[..]
Welke scharrels, je neukt(e) al 6 jaar dezelfde.
dwc maak haar riem weer vast a sahquote:Op maandag 22 juli 2013 20:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Het moet in je systeem zitten, a tata.
Dat was toenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat je tot nu toe geen behoefte had aan een ander neuken watsdeze![]()
Adriaan-redenatie, wordt verworpen.quote:
Laat deze de eerste zijn op een Chai's-allerhandealdannietgenitaalgerelateerdewetenswaardighedenlijst™.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is normaal, waarom denk je dat het venusheuvel heet ipv venusvlakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |