geen gezichtsbeharing..quote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben een wilde veroveraar hoor. Een beetje als een woeste viking, maar dan zonder gezichtshaar of spieren, en maar 1.77cm lang.
kan ergens wel kloppen hoor.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een relatie van 6 jaar+ hebben gehad
Daarna nog weken ervan kapot zijn
Ja, jij bent een wilde veroveraar
En dan na de breuk meermaals keihard door je ex gedist worden.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
vele sletjes gepaald ?quote:
Jij hebt duidelijk nog nooit een lange relatie gehadquote:Op maandag 22 juli 2013 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb het wel hoor, maar niet overalquote:Op maandag 22 juli 2013 21:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
geen gezichtsbeharing..
geen spieren
ben jij man?
Zo swag na 2009 ditquote:Op maandag 22 juli 2013 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan ergens wel kloppen hoor.
Toen mijn 1e lange relatie kapot ging was ik eerst ook een maand of 2 naar de klote () en daarna ging ik helemaal los
jaloersquote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, alleen Vas, maar dat is natuurlijk al behoorlijk wild.
Allemaal stalpoten ook zeker?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Al 10 dagen stil. Sws al die tijd geen gezeik van staldames gehad.
Terwijl het in de vakantieperiode meestal behoorlijk regelmatig raak is.
bedoel je die 'snor' van mee eters? wats dat man....quote:Op maandag 22 juli 2013 21:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een lange relatie gehad
[..]
Ik heb het wel hoor, maar niet overal
Ja het is altijd vrij moeilijk om hem erin te blijven beuken als ze tegen stribbelt.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, alleen Vas, maar dat is natuurlijk al behoorlijk wild.
Wow.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
bedoel je die 'snor' van mee eters? wats dat man....
so jelly.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja het is altijd vrij moeilijk om hem erin te blijven beuken als ze tegen stribbelt.
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je 1e relatie pas 4 jaar terug was.
quote:
Zegt toch niks als je ondertussen wel gewoon keihard balt?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je 1e relatie pas 4 jaar terug was.
Is dat eerste een actual reclame? Lekker handig man. Fijn lopen en zitten, flikkert er ook niet zo uit, etc. etc.quote:
Stukgegaan om Murdera's dreads die de helft zo lang waren toenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zegt toch niks als je ondertussen wel gewoon keihard balt?
Uithangbord voor zakkenrollers ookquote:Op maandag 22 juli 2013 21:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dat eerste een actual reclame? Lekker handig man. Fijn lopen en zitten, flikkert er ook niet zo uit, etc. etc.
wie wilt er een sony jattenquote:
Volgens mij is de boodschap meer gewoon dat hij compact is, niet dat je 'm per se in je achterzak kan doenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dat eerste een actual reclame? Lekker handig man. Fijn lopen en zitten, flikkert er ook niet zo uit, etc. etc.
huh?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stukgegaan om Murdera's dreads die de helft zo lang waren toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |