quote:Op maandag 22 juli 2013 20:54 schreef Murdera het volgende:
HAHA SHIT ik zie het nu pas!Is de 'grap' niet gewoon het Hitler-masker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die boys linksachter komen overigens volgens mij zo uit US/LIF gewandeld.
Echt hè, lompe boerinquote:_!
Hihiquote:
Ja maar verwachtte echt iets waarmee je goed kon hosselen. Niet een of ander schattig jongetje, wat dan eerst helemaal opgehitst wordt en dan uiteindelijk toch gefriendzoned.quote:
Zie het al voor me dat ze zo achter de computer zit.quote:
[Bokt.nl] Vraagje; wat betekent "QT"?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie het al voor me dat ze zo achter de computer zit."Kuu tee? Kbegrijp er heulemoal niks voan."
Hardop om "HEY GIRLSquote:Op maandag 22 juli 2013 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[Bokt.nl] Vraagje; wat betekent "QT"?
HEY GIRLS,
Ik las zo op het FOK!forum dat..
'Tja dat is een walgelijk forum, snel wegwezen daar.'quote:Op maandag 22 juli 2013 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[Bokt.nl] Vraagje; wat betekent "QT"?
HEY GIRLS,
Ik las zo op het FOK!forum dat..
Je vertaalt het te letterlijkquote:Op maandag 22 juli 2013 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar verwachtte echt iets waarmee je goed kon hosselen. Niet een of ander schattig jongetje, wat dan eerst helemaal opgehitst wordt en dan uiteindelijk toch gefriendzoned.
In het Nederlands is 'schattig' inderdaad anders dan 'cute' in het Engels ja.quote:
Al 10 dagen stil. Sws al die tijd geen gezeik van staldames gehad.quote:
Dat zijn dezelfde zwarte mannen hoor.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Reactions To Magic
White People Reaction
[ afbeelding ]
Black People Reaction
[ afbeelding ]
Daar gaat het mij niet om, is gewoon het beeld wat ik van jou heb.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
In het Nederlands is 'schattig' inderdaad anders dan 'cute' in het Engels ja.
niet alleen blaka's.. ook andere niet-blanken. Dat zit in ons systeemquote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Reactions To Magic
White People Reaction
[ afbeelding ]
Black People Reaction
[ afbeelding ]
Ik ben een wilde veroveraar hoor. Een beetje als een woeste viking, maar dan zonder gezichtshaar of spieren, en maar 1.77cm lang.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om, is gewoon het beeld wat ik van jou heb.Dacht dat QT je geheime wapen was.
Och arme.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben een wilde veroveraar hoor. Een beetje als een woeste viking, maar dan zonder gezichtshaar of spieren, en maar 1.77cm lang.
eigenlijk de matroos uit the village people danquote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben een wilde veroveraar hoor. Een beetje als een woeste viking, maar dan zonder gezichtshaar of spieren, en maar 1.77cm lang.
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |