Ik zat naar die tieten te kijken, zag die pijl pas na 30 secondenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Modus, pls. Had van jou een beter gifje verwacht!
High maintenance, no biggie voor high rollaz toch.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze is zehma geëmancipeerd, high maintenance chick alles.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Is aktie, over Duitse terreurbeweging jaren '70.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dWc weer met zijn negers en geldgetallen hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
$1.380.000.000 op één pic.
Haha Jay z'n hoofd lijkt klein hierquote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
$1.380.000.000 op één pic.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
$1.380.000.000 op één pic.Leren randje bij linker pak heeft wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
$1.380.000.000 op één pic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ruilen? Jij op mijn snikhete kamer waar de zon vanaf de middag tot avond op staat en ik in jouw koude huis.quote:
Of jij komt hier en we maken het samen warmquote:Op maandag 22 juli 2013 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ruilen? Jij op mijn snikhete kamer waar de zon vanaf de middag tot avond op staat en ik in jouw koude huis.
Had ik niet verwacht deze reactiequote:Op maandag 22 juli 2013 20:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of jij komt hier en we maken het samen warm
Verkapte manier op Vas gearresteerd te krijgen op het vliegveld, you sneaky bastard, you.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of jij komt hier en we maken het samen warm
Wrm zo doenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verkapte manier op Vas gearresteerd te krijgen op het vliegveld, you sneaky bastard, you.
Nee man, she wants the Dquote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verkapte manier op Vas gearresteerd te krijgen op het vliegveld, you sneaky bastard, you.
Je weet hoe ik ben hèquote:
Hoe weet je dat dat leer isquote:Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leren randje bij linker pak heeft wel wat.
Mur is the Gimpquote:Op maandag 22 juli 2013 20:37 schreef Salatrel het volgende:
Mur is gewoon zeer goed bekend met lederen mannenkleding.
Oh dacht latex.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:37 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:37 schreef Salatrel het volgende:
quote:
Mallerds.quote:
Lekker suïcidale mensen omverbeuken met je treintjequote:
Hahahaquote:Op maandag 22 juli 2013 20:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lekker suïcidale mensen omverbeuken met je treintje
Ik had eigenlijk verwacht dat Hitler's happy trail er meer zoals zijn snor uit zou zien.quote:
Die hiphop petjes.quote:
Sowieso, petjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ponsjo, godverquote:Op maandag 22 juli 2013 21:01 schreef Salatrel het volgende:
dat is geen cape maar een ponsjo voor als het gaat regenen
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:15 schreef Ezio het volgende:
Ik ga me bij een datewebsite inschrijven en dan een zooi dates hebben omdat ik nou eenmaal een QT ben, en dan al die wijven gewoon keihard friendzonen.
Beetje wraak voor mijn gevallen broeders
Een cutie.quote:
inb4 'kuu tee'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |