Het idee dat ze bij de geboorte al zo lang waren en mee zijn moeders kut uit moesten.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wijven willen gewoon die dreads in hun kut
quote:
WTFquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook pas 1 penis veroverd? Waarom zo haten dan?
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Zijn ook gewoon allemaal kkranzige rattenstaartjes, godskolere.
En dan zo met aangekoekt kleverig bloed doordrenktquote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Het idee dat ze bij de geboorte al zo lang waren en mee zijn moeders kut uit moesten.
Eigenlijk niet. Als je op zo'n jonge leeftijd al een relatie begint leek een open relatie ons toch duurzamer voor een eventuele langere termijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook pas 1 penis veroverd? Waarom zo haten dan?
OK. Neuken?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Als je op zo'n jonge leeftijd al een relatie begint leek een open relatie ons toch duurzamer voor een eventuele langere termijn.
Haha kleintjequote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben een wilde veroveraar hoor. Een beetje als een woeste viking, maar dan zonder gezichtshaar of spieren, en maar 1.77cm lang.
Heb deze post 4x gelezen en ik snap er geen bal van.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Als je op zo'n jonge leeftijd al een relatie begint leek een open relatie ons toch duurzamer voor een eventuele langere termijn.
Daarom ook naar finland, daar zijn al die chickies over het algemeen wat korter.quote:
ik dacht dat finnen juist goed bedeeld warenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daarom ook naar finland, daar zijn al die chickies over het algemeen wat korter.
Haha nee, nog niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb deze post 4x gelezen en ik snap er geen bal van.
.. Heb jij nou een open relatie?
Ik ook ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:56 schreef gers het volgende:
[..]
ik dacht dat finnen juist goed bedeeld waren
sowiiso scandinavische vrouwenquote:
Ik geef je gelijkquote:Op maandag 22 juli 2013 21:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daarom ook naar finland, daar zijn al die chickies over het algemeen wat korter.
OMG!!!!quote:
Azië ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij eigenlijk?quote:
Je bedoelt how high.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |